Предмет
|
№
|
Тема
|
Після вивчення теми учні зможуть
|
Завдання, які потрібно виконати
|
Примітка
|
Українська мова
|
1.
|
Контрольний письмовий твір
|
Пишуть твір
|
Написати твір
|
Код доступу: l7mha66
|
2.
|
Контрольна робота
|
Оцінюватимуть знання
|
Виконати тест
|
Українська література
|
1.
|
П.Куліш «Чорна рада» непросте життя та романтичні пригоди головних героїв
|
Знатимуть текст твору, називатимуть історичні події
|
Читати твір, заповнити картку
|
2.
|
П.Куліш «Чорна рада»
|
Знатимуть текст твору, називатимуть історичні події, героїв
|
Почати читати текст твору, переглянути відео, дати відповіді на питання до відео
|
Англійська мова
|
1.
|
Manchester
|
Читати текст з повним розумінням, знаходити необхідну інформацію для виконання завдання
|
Впр.3 ст.220-222 (читати)
Виконати завдання в Google Classroom
|
код доступу: j25mjom
|
2.
|
The Countries of the UK
|
Вміти надавати інформацію про країни та міста
|
Впр.5,6 ст.222-224 (усно)
Впр.7(а) ст.224 (письмово)
|
3.
|
Places to See – Places to Know
|
Читати текст з повним розумінням, знаходити необхідну інформацію для виконання завдань
|
Виконати завдання в Google Classroom
|
Математика
|
1.
А
|
Сума п перших членів геометричної прогресії.
|
Розв’язувати задачі, застосовуючи формул суми п перших членів геометричної прогресії.
|
П. 14(4), № 587, № 589, № 591
|
Код класу
3uawayq
|
2.
|
Розв’язування вправ.
|
Розв’язувати прикладні задачі.
|
П. 14, № 594. № 596
|
1.
Г
|
Паралельне перенесення.
|
Розв’язувати задачі, застосовуючи властивості паралельного перенесення.
|
П.22, № 983, № 986
|
Код класу
3hd2dgy
|
2.
|
Розв’язування задач.
|
Розв’язувати прикладні задачі.
|
П.22, № 989, № 1000
|
Біологія
|
1.
|
Узагальнення знань за темою «Еволюція органічного світу»
|
Знати рівень власних досягнень із теми
|
Завдання у classroom
|
Код класу: vvttkbm
|
2.
|
Екосистема. Різноманітність екосистем.
|
Знати склад та основні властивості екосистем; розуміти, як залежить стійкість екосистеми від її структури, як досліджується екисистемне різноманіття.
|
П.54
|
Фізика
|
1.
|
Фундаментальні взаємодії в природі. Межі застосування фізичних законів і теорій.
|
Оцінять межі хастосування фізичних законів і теорій
|
§38
|
cvvvdp5
|
2.
|
Фундаментальний характер законів збереження
|
Оцінять фундаментальний характер законів збереження
|
§39
|
3.
|
Прояви законів збереження в теплових, електромагнітних, ядерних явищах
|
Застосовує закони збереження для пояснення фізичних явищ і процесів
|
§40
|
Трудове навчання
|
1.
|
Технологія побутової діяльності та самообслуговування.
Мій власний стиль.
|
Учні повинні вміти добирати краватки та зав’язувати їх. Усвідомлювати власний стиль в одязі.
|
Навчитись зав’язувати краватку
+записати відео власного процесу зав’язування краватки (додаткові бали).
|
quy56jq
|
Мистецтво
|
1.
|
Збереження мистецьких надбань: бібліотеки, музеї, галереї
|
Учні повинні знати значення бібліотек в житті людства, цікавитись історико- культурними заповідниками, музеями, галереями
|
Презентація «Сучасна бібліотека втратила титул «ХРАМ МУДРОСТІ»
Замалювати фасад або інтер’єр галереї сучасного мистецтва
|
lkub3if
|