Предмет
|
№
|
Тема
|
Після вивчення теми учні зможуть
|
Завдання, які потрібно виконати
|
Примітка
|
Українська мова
|
1.
|
Розділові знаки у складному реченні з різними видами сполучникового й безсполучникового зв’язку
|
Ставить правильно розділові знаки, пояснює правилами
|
Виконати тест у Класі
|
Код доступу: l7mha66
|
2.
|
Тренувальні вправи «Складне речення»
|
Узагальнює свої знання про види складних речень
|
Виконати завдання у Класі
|
Українська література
|
1.
|
П.Куліш і вплив на нього європейського просвітництва
|
Знає про П.Куліша як про «Українця в Європі, європейця в Україні», про культурницьку роботу автора
|
Опрацювати відповідний розділ у підручнику, виконати тест
|
2.
|
П.Куліш «Чорна рада»
|
Знає про походження назви твору та його історичної основи
|
Почати читати текст твору, переглянути відео, дати відповіді на питання до відео
|
Англійська мова
|
1.
|
Around the United Kingdom
|
Обмінюватись інформацією про країну, найбільші міста та огляд визначних місць
|
Виконати завдання в Google Classroom
|
код доступу: j25mjom
|
2.
|
My Advertisement
|
Вміти надавати інформацію про цікаві місця країни та пропонувати відвідати їх
|
Впр.6 (а,б) ст.216-217 (усно) Впр.1 ст.217 (письмово) Впр.7,8 ст.11—111 (РЗ)
|
3.
|
Cardiff – the capital of Wales
|
Читати текст з повним розумінням інформації, знаходити необхідну інформацію для виконання завдань
|
Впр.1 ст.218 (усно)
Впр.2 ст.218-220 (читати)
Виконати завдання в Google Classroom
|
Математика
|
1.
А
|
Геометрична прогресія. Формула п-го члена геометричної прогресії.
|
Формулювати означення та властивість геометричної прогресії, знаходити її члени за формулою.
|
П. 14, № 573, № 575, № 577(1,2)
|
Код класу
3uawayq
|
2.
|
Розв’язування вправ.
|
Знаходити члени та різницю геометричної прогресії.
|
П. 14, № 579(1), № 581(1), № 583
|
1.
Г
|
Поворот.
|
Пояснити, що таке поворот та його властивості, зображати на малюнках.
|
П.21, № 955, № 958
|
Код класу
3hd2dgy
|
2.
|
Розв’язування задач.
|
Розв’язувати прикладні задачі, здійснюючи поворот фігур на малюнках.
|
П.21, № 961, № 964
|
Біологія
|
1.
|
Еволюція людини
|
Знати, які особливості людини як біосоціального виду; основні етапи еволюції людини.
|
П.48
|
Код класу: vvttkbm
|
2.
|
Походження та історичний розвиток життя
|
Знати світоглядні та наукові погляди на походження життя; основні етапи еволюції життя.
|
П.49
|
Фізика
|
1.
|
Застосування законів збереження енергії та імпульсу в механічних явищах
|
Вмітимуть розв`язувати фізичні задачі на застосування законів збереження енергії
|
GoogleClassroom
|
cvvvdp5
|
2.
|
Розв`язування задач
|
Вмітимуть розв`язувати фізичні задачі
|
GoogleClassroom
|
3.
|
Лабораторна робота №7, Вивчення закону збереження механічної енергії
|
Порівняють дві величини – зменшення і збільшення потенціальної енергії
|
GoogleClassroom
|
Трудове навчання
|
1.
|
Технологія побутової діяльності та самообслуговування.
Мій власний стиль.
|
Учні повинні знати важливі аспекти створення власного стилю.
|
Підготувати презентацію спроектованого власного стилю в одязі
|
Код класу quy56jq
|
Мистецтво
|
1.
|
Рекламне мистецтво.
Роль засобів масової інформації у поширенні мистецьких цінностей
|
Учні повинні зрозуміти функції, які виконує реклама та ознайомитись з
правовою сторінкою
Закону України про рекламу
Стаття 13. Реклама на телебаченні і радіо
|
Створити рекламу українських фестивалів або рекламний плакат про про свою школу
|
Код класу lkub3if
|