Предмет
|
№
|
Тема
|
Після вивчення теми учні зможуть
|
Завдання, які потрібно виконати
|
Примітка
|
Українська мова
|
1.
|
Розділові знаки у складному реченні з різними видами сполучникового й безсполучникового зв’язку
|
Ставить правильно розділові знаки, пояснює правилами
|
Вправа 374, завд 1 – письмово (на 9балів)
+ накреслити схеми до 3х речень вправи (на 10-12 балів)
|
Код доступу: l7mha66
|
2.
|
РМ Контрольний вибірковий письмовий переказ
|
Пише переказ тексту наукового стилю
|
Написати переказ, використовуючи складні речення
|
Українська література
|
1.
|
Т.Шевченко. Світова велич великого поета
|
Добирає матеріал до теми
|
Створити пантбук або карту знань на одну з тем: «Вплив ТШ на культури інших народів», «Ушанування пам’яті ТШ в Україні та за кордоном», «ТШ на Житомирщині»
|
2.
|
Тематична контрольна робота
|
Оцінює свої знання з теми
|
Тести в Класі
|
Англійська мова
|
1.
|
The UK Cities
|
Розповідати про міста Великої Британії, вибирати необхідну інформацію з прослуханого тексту
|
Впр. 5 ст.210 (усно)
Письмове завдання виконати в Google Classroom
|
код доступу: j25mjom
|
2.
|
Passive Voice
|
Вести бесіду про найбільші міста Великої Британії; вживати пасивний стан
|
Впр.1,2 ст.210-211 (усно) Впр.4 ст.212 (письмово) Впр.6 ст.108-110 (РЗ)
|
3.
|
Famous Sights of
Famous Cities
|
Робити повідомлення в межах вивченої теми, обмінюватись інформацією про визначні місця
|
Впр.1,2 ст.213-214-210 (усно)
Впр.4 (а,б) ст. 215 (письмово) Впр.8 ст.111 (РЗ)
|
Математика
|
1.
А
|
Сума перших п членів арифметичної прогресії.
|
Розв’язувати вправи на застосування формули суми п перших членів .
|
П. 13(4), № 531, № 533, № 544
|
Код класу
3uawayq
|
2.
|
Розв’язування вправ.
|
Розв’язувати прикладні задачі.
|
П. 13, № 537, № 540, № 548
|
1.
Г
|
Симетрія відносно точки і прямої.
|
Розв’язувати задачі на побудову точок, симетричних даним, відносно точки і прямої.
|
П. 20, № 913, № 919, № 922
|
Код класу
3hd2dgy
|
2.
|
Розв’язування задач.
|
Розв’язувати задачі на геометричні перетворення.
|
П. 20, № 925
|
Біологія
|
1.
|
Популяція. Мікроеволюція. Вид. Видоутворення
|
знати поняття виду і процеси видоутворення, аналізувати механізми мікроеволюції.
|
П.46
|
Код класу: vvttkbm
|
2.
|
Макроеволюція
|
Знати особливості макроеволюційного процесу; порівнювати макроеволюцію та мікроеволюцію, визначати основні відмінності між даними процесами.
|
П.47
|
Фізика
|
1.
|
Реактивний рух. Фізичні основи реактивної техніки. Досягнення космонавтики
|
Знапимуть поняття реактивний рух. Знатимуть фізичні основи реактивної техніки та досягнення космонавтики
|
§37
|
cvvvdp5
|
2.
|
Розв`язування задач
|
Вмітимуть розв`язувати фізичні задачі
|
§37
|
3.
|
Застосування законів збереження енергії та імпульсу в механічних явищах
|
Вмітимуть розв`язувати фізичні задачі на застосування законів збереження енергії
|
GoogleClassroom
|
Трудове навчання
|
1.
|
Остаточна обробка виробу.
Захист проекту
|
Учні зможуть узагальнити та систематизувати матеріал, вивчений з даної теми, дати обгрунтовану оцінку своїм виробам
|
Підготуватись до захисту проекту
Код класу quy56jq
|
Код класу quy56jq
|
Мистецтво
|
1.
|
Фотомистецтво.
|
Учні зможуть знати історію та цікаві факти про професію фотографа.
|
Переглянути найкращі зразки фотомистецтва А.Адамса, Ю.Химича,
А. Федецького. Презентувати власні фото,підготувати фотоколаж на тему «Сучасні актори,музиканти»
|
Код класу lkub3if
|