Предмет
|
№
|
Тема
|
Після вивчення теми учні зможуть
|
Завдання, які потрібно виконати
|
Примітка
|
Українська мова
|
1.
|
Складне речення з різними видами сполучникового й безсполучникового зв’язку
|
Знаходить такі речення в тексті, визначає основні ознаки й будову їх;будує такі речення.
|
С.166-167, пар.29 – правила
Впр.365 усно
Впр.367 - письмово
|
Код доступу: l7mha66
|
2.
|
Розділові знаки у складному реченні з різними видами сполучникового й безсполучникового зв’язку
|
Ставить правильно розділові знаки, пояснює правилами
|
Пар.30 – правила
Впр.369, 370 – усно,
Впр.371-письмово
|
Українська література
|
1.
|
Тарас Шевченко «Доля», «Росли укупочці, зросли…»
|
Читати твір. Уміти аналізувати
|
Читати твори. Визначати настрій ліричного героя, його переживання
|
2.
|
Тарас Шевченко «Ісаїя.Глава 35»
|
Знати текст твору, уміти переказувати.
|
Читати розділ «Біблія в житті Т.Шевченка», твір. Тести виконати
|
Англійська мова
|
1.
|
The Unique City
|
Надавати інформацію про найбільше місто Об’єднаного Королівства; знаходити необхідну інформацію для виконання завдань
|
Впр. 3 ст.204 (усно)
Письмове завдання виконати вGoogle Classroom
Впр.1 ст.103 (РЗ)
|
код доступу: j25mjom
|
2.
|
Around Great Britain
|
Вести бесіду про найбільші міста Великої Британії
|
Впр.4,5,6 ст.204-206 (усно) Впр.7 ст.207 (письмово) Впр.2 ,3 ст.103-105 (РЗ)
|
3.
|
The UK Cities
|
Розповідати про міста Великої Британії, вибирати необхідну інформацію з прослуханого тексту
|
Впр.1,2,3 ст.207-209 (усно)
Впр.1 (б) ст.207, впр.2 (с) ст.208, впр.3 (с) ст.209-210 (письмово)
Впр.4 (а,б) ст. 106-107 (РЗ)
|
Математика
|
1.
А
|
Арифметична прогресія.
|
Формулювати означення і властивості арифметичної прогресії, знаходити її п-член за формулою.
|
П.13 (1,2,3) № 517 (1-3), № 521
|
Код класу
3uawayq
|
2.
|
Розв’язування вправ.
|
Розв’язувати вправи на обчислення членів прогресії.
|
П. 13, № 523(1), № 525, № 529(1)
|
1.
Г
|
Контрольна робота «Правильні многокутники»
|
Перевірити свої знання з даної теми.
|
Google Classroom
|
Код класу
3hd2dgy
|
2.
|
Геометричні перетворення. Переміщення.
|
Пояснити, що таке переміщення та його властивості, застосовуючи їх до розв’язування задач.
|
П. 19, № 879, № 882
|
Біологія
|
1.
|
Еволюційне вчення Дарвіна
|
Знати основні положення еволюційної теорії Ч.Дарвіна; основні положення сучасної теорії еволюції.
|
П.44
|
Код класу: vvttkbm
|
2.
|
Еволюційні чинники
|
Знати сучасні уявлення про чинники еволюції; які чинники еволюції є елементарними; розуміти значення природнього добору.
|
П.45
|
Фізика
|
1.
|
Контрольна робота №5 з теми «Рух і взаємодія. Закон збереження»
|
Перевірять свій рівень знань та вмінь
|
GoogleClassroom
|
cvvvdp5
|
2.
|
Взаємодія тіл. Імпульс. Закон збереження імпульсу
|
Знатимуть закон збереження імпульсу та вмітимуть його застосовувати до розв`язування задач
|
§36
|
3.
|
Розв`язування задач
|
Вмітимуть розв`язувати фізичні задачі
|
§36, GoogleClassroom
|