Предмет
|
№
|
Тема
|
Після вивчення теми учні зможуть
|
Завдання, які потрібно виконати
|
Примітка
|
Українська мова
|
1.
|
Контрольна робота з теми «БСР»
|
Оцінять свої знання з теми
|
Тести в Класі
|
Код доступу: l7mha66
|
2.
|
Складне речення з різними видами сполучникового й безсполучникового зв’язку
|
Знаходить такі речення в тексті, визначає основні ознаки й будову їх;будує такі речення.
|
С.166-167, пар.29 – правила
Вправа 358 усно
Вправи 361, 363 письмово
|
Українська література
|
1.
|
Тарас Шевченко «Катерина», «Наймичка»
|
Читати твір. Уміти порівнювати згідно до поведінки.
|
Читати твори. Порівнювати за таблицею.
|
2.
|
Тарас Шевченко «У нашім раї на землі»
|
Знати текст твору, уміти переказувати.
|
Читати твір. Виписати художні засоби
|
Англійська мова
|
1.
|
The United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
Розповідати про країни, які входять до складу Об’єднаного Королівства
|
Впр. 1,2,3 ст.194-196 (усно)
Впр.3 (б) ст.197 (читат)
Виконати завдання в Google Classroom
|
j25mjom
код доступу: j25mjom
|
2.
|
Wales Уельс
|
Надавати інформація про населення, традиції та звичаї країни Об’єднаного Королівства
|
Впр.4,5 ст.198-199 (усно) Впр.6 ст.199-200 (письмово) Впр.11,12 ст.97-98 (РЗ)
|
3.
|
Cities Of the UK Міста Британії
|
Розповідати про унікальне місто Великобританії, про визначні та цікаві місця Лондона
|
Впр.1 (а) ст.201-201 (читати)
Впр.2 (а,б) ст.203-204 (усно) Впр.1 (а) ст.202 (письмово)
|
Математика
|
1.
А
|
Контрольна робота «Системи рівнянь другого степеня з двома змінними»
|
Перевірити знання з даної теми.
|
Google Classroom
|
3uawayq
|
2.
|
Числові послідовності та їх властивості
|
Наводити приклади числових послідовностей, знаходити члени послідовності
|
П. 12, № 485, № 487, № 491(1)
|
1.
Г
|
Площа круга та його частин.
|
Розв’язувати задачі, застосовуючи формули площі круга та його частин.
|
П. 18, № 822, № 828
|
3hd2dgy
|
2.
|
Розв’язування задач. С/Р
|
Розв’язувати прикладні задачі.
|
П. 18, стор. 141 тести
|
Біологія
|
1.
|
Узагальнення знань із теми «Закономірності успадкування ознак»
|
Дізнатись рівень власних досягнень із теми
|
П.33-42 повторити
|
vvttkbm
Код доступу
vvttkbm
|
2.
|
Розвиток еволюційних поглядів. Перше еволюційне вчення Ж.Б. Ламарка
|
Знати, які основні ознаки біологічної еволюції; розуміти, як відбувався розвиток еволюційних поглядів; знати значення праць
Ж.Б. Ламарка; сформувати уявлення про рушійні сили еволюції за Ламарком
|
П.43
|
Фізика
|
1.
|
Розв`язування задач
|
Розвинуть вміння розв’язувати фізичні вправи
|
Google Classroom
|
cvvvdp5
|
2.
|
Рух тіла під дією кількох сил
|
Знатимуть закони руху під дією кількох сил
|
§35
|
3.
|
Розв`язування задач
|
Узагальнять знання з теми «Рух і взаємодія. Закони збереження»
|
§35
GoogleClassroom
|
Трудове навчання
|
1.
|
Технологія виготовлення виробу « Весняне бісерне дерево»
|
Учні зможуть виконувати технологічні операції: формувати гілки дерева.
Дотримуватися правила безпечної праці при виконанні виробу
|
Формування гілок дерева
|
quy56jq
|
Мистецтво
|
1.
|
Українське кіно: мозаїка видів і жанрів
ВМ. Фрагменти к-ф В.Холодної, «Земля», «За двома зайцями», «Вогнем і мечем», «Богдан Хмельницький», м-ф «Як козаки», «Пластилінова ворона», «Капітошка»
ММ. М.Скорик Музика з мультфільму «Як козаки куліш варили»
|
Зможуть проводити пошукову діяльність, словесно формулювати результати досліджень,
використовувати сучасні цифрові технології, інтернет-ресурси для отримання нових знань.
|
Створити образ тварини – персонажа української народної казки у стилі петриківського розпису
|
lkub3if
|