Предмет
|
№
|
Тема
|
Після вивчення теми учні зможуть
|
Завдання, які потрібно виконати
|
Примітка
|
Українська мова
|
1.
|
Тире у БСР
|
Вживає правильно розділові знаки в БСР, пояснює вживання правилами.
|
Вправа 338, 345, 348.
|
Код доступу: l7mha66
|
2.
|
Узагальнення з теми.
|
Вживає правильно розділові знаки в БСР, пояснює вживання правилами.
|
Вправа 350, 357.
+ Виконати тести с.161-162 та після цього перевірити себе.
|
Українська література
|
1.
|
Тарас Шевченко «Катерина»
|
Читати твір. Уміти пояснити поведінку героїв твору, опираючись на події України часів Шевченка
|
Читати твір. При читанні звернути увагу на те 1)як люди ставляться до Катерини;
2)як ставиться до неї автор.
Уміти пояснити поведінку героїв твору.
|
2.
|
Тарас Шевченко «Наймичка»
|
Знати текст твору, уміти переказувати. Висловлювати думку стосовно вчинку героїні твору.
|
Читати твір.
Під час читання подумати, чи можливі описані у творі події зараз.
На високий рівень: Намалювати сюжет твору (можна у вигляді коміксу чи карти думок).
|
Англійська мова
|
1.
|
Variety Of Traditions
|
Надавати інформацію про населення та традиції країни; знаходити необхідну інформацію для виконання завдань за прослуханим текстом
|
Впр. 1,2,4 (а) ст.188 (усно)
Впр.3 (с,d) ст.189-190 (письмово)
Впр 4 (b) ст.191 (письмово)
|
j25mjom
код доступу: j25mjom
|
2.
|
Yesterday, Before Yesterday and Tomorrow
|
Повторити граматичний матеріал, вживати форми дієслів у минулих та майбутніх часах
|
Впр.1,2,4,5 ст.192-193 (усно) Впр.3 ст.193 (письмово) Впр.7 ст.194 (письмово)
Ст.254-255 (ГД)
|
3.
|
The United Kingdom As You See It
|
Розповідати про країни, які входять до складу Об’єднаного Королівства
|
Впр.1,2,3 ст.194-196 (усно)
Впр.3 (в) ст197 (читати) Впр. 6 (а) ст.199-200 (письмово)
Впр.9,10 ст. 95-97 (РЗ)
|
Математика
|
1.
А
|
Система двох рівнянь із двома змінними як математична модель прикладної задачі.
|
Знати етапи розв’язування задачі методом математичного моделювання, розв’язувати задачі на рух.
|
П. 18, № 436, № 442
|
3uawayq
|
2.
|
Прикладні задачі.
|
Створювати математичну модель до задач на спільну роботу, на вартість та розв’язувати їх.
|
П. 18, № 446, № 448
|
1.
Г
|
Довжина кола. Довжина дуги кола.
|
Пояснити, що таке дуга кола, довжина кола та за якими формулами обчислюється.
|
П. 17, № 778, № 784, № 791*
|
3hd2dgy
|
2.
|
Розв’язування задач.
|
Розв’язувати задачі на знаходження довжини кола та його дуги, користуючись формулами.
|
П. 17, № 793(2), № 796(2)
|
Біологія
|
1.
|
Мутації: види мутацій, причини та наслідки мутацій.
|
Знати, які є види та наслідки мутацій, причини мутацій.
|
П.41
|
vvttkbm
Код доступу
vvttkbm
|
2.
|
Медична генетика.
Міні-проєкт «Складання власного родоводу»
|
Знати, що є медичною генетикою, які існують спадкові хвороби; наслідки впливу шкідливих звичок на потомство; володіти інформацією про сучасні методи вивчення спадковості людини.
Навчитися складати схеми родоводу.
|
П.42
|
Фізика
|
1.
|
Третій закон Ньютона
|
Знатимуть третій закон Ньютона та вмітимуть його застосовувати до розв`язування задач
|
§33, впр.243
|
cvvvdp5
|
2.
|
Закон всесвітнього тяжіння. Сила тяжіння. Прискорення вільного падіння
|
Закон всесвітнього тяжіння. Сила тяжіння. Прискорення вільного падіння
|
§34, ст183-185
|
3.
|
Рух тіла під дією сили тяжіння
|
Характеризувати рух під дією сили тяжіння
|
§34,
ст.186-189
GoogleClassroom
|