Предмет
|
№
|
Тема
|
Після вивчення теми учні зможуть
|
Завдання, які потрібно виконати
|
Примітка
|
Українська мова
|
1.
|
Двокрапка у БСР
|
Вживає правильно розділові знаки в БСР, пояснює вживання правилами
|
Парагр.26. Впр.309 – усно.
Вправа 310, 319, 324 – письмово
|
Код доступу: l7mha66
|
2.
|
Тире у БСР
|
Вживає правильно розділові знаки в БСР, пояснює вживання правилами
|
Парагр.27. Впр.325, 327 – усно.
Впр.326, 332
|
Українська література
|
1.
|
Т.Шевченко «Кавказ»
|
Висловлює судження про зв’язок твору Т.Шевченка із сучасністю
|
Написати есе за твором «Кавказ», висловивши в ньому думки щодо актуальності чи неактуальності піднятої Шевченком теми в нашому сьогоденні.
|
2.
|
Т.Шевченко «І мертвим, і живим, і ненарожденним…»
|
Читає, визначає головну думку
|
Читати твір, виконати завдання за карткою
|
Англійська мова
|
1.
|
The UK Today
|
Надавати інформацію про географічне положення Об’єднаного Королівства
|
Впр. 1,2 (а) ст.182 (усно)
Впр.2 (б,в) ст.182 (письмово)
Впр 3 ст.184 (читати, перекладати)
Вивчити нові слова на ст.184
Впр.1,2 ст.90-91 (РЗ)
|
Код доступу: j25mjom
код доступу: j25mjom
|
2.
|
At the Map of Great Britain
|
Розповідати про географічне положення країн, які входять до складу Об’єднаного Королівства
|
Впр.3,4,5 ст.184-185 (усно) Впр.6 ст.186 (письмово) Впр.3,4 ст.91-92 (РЗ)
|
3.
|
The Population and National Traditions of the UK
|
Розповідати про населення та національні традиції Великої Британії
|
Впр.7,8 ст.186-187 (усно) Виконати тест в Google Classroom
Впр.5,6,7 ст. 93-94 (РЗ)
|
Математика
|
1.
А
|
Система двох рівнянь з двома змінними. Спосіб заміни змінних.
|
Розв’язувати системи способом заміни змінних.
|
П. 10(стор.145), № 416 (1,2,4),
|
3uawayq
|
1.
Г
|
Формули радіусів вписаних і описаних кіл.
|
Знати формули радіусів вписаних і описаних кіл, застосовувати їх при розв’язуванні задач.
|
П. 16, № 721(3), № 725(3), № 728(3)
|
3hd2dgy
|
2.
|
Розв’язування задач.
|
Розв’язувати прикладні задачі.
|
П. 16, № 743(2), № 748(2), № 749(2)
|
Хімія
|
1.
|
Розв’язання задач «Обчислення об’ємних відношень газів за хімічними рівняннями»
|
Учень/Учениця
вміє розв’язувати задачі на обчислення відношення газів за хімічними рівняннями
|
Домашня робота завантаженна в Google Classroom
|
Код доступу: urrfswn
|
Біологія
|
1.
|
Форми мінливості: комбінативна, модифікаційна, мутаційна.
|
Знати, які є форми мінливості; властивості модифікаційної, комбінативної та мутаційної мінливості.
|
П.39-40
|
Код доступу: vvttkbm
Код доступу
vvttkbm
|
2.
|
Мутації: види мутацій, причини та наслідки мутацій.
|
Знати, які є види та наслідки мутацій, причини мутацій
|
П.41
|
Фізика
|
1.
|
Інерціальні системи відліку. Перший закон Ньютона
|
Знатимуть перший закон Ньютона
|
§33, впр.221, 225
|
Код доступу: cvvvdp5
|
2.
|
Другий закон Ньютона
|
Знатимуть другий закон Ньютона та вмітимуть його застосовувати до розв`язування задач
|
§33, впр. 233,237
|
|