Предмет
|
№
|
Тема
|
Після вивчення теми учні зможуть
|
Завдання, які потрібно виконати
|
Примітка
|
Українська мова
|
1.
|
Спр з означальними та з’ясувальними підрядними часинами
|
Розрізняє в тексті та утворює складнопідрядні речення, правильно розставляє у них розділові знаки
|
Параграф 16-17 – правила вивчити.
Усно: впр.172, 185
Письмово:впр.173, 188 + накреслити до речень схеми, 195.
|
Код доступу: l7mha66
|
2.
|
Спр зі підрядними обставинними місця і часу
|
Розрізняє в тексті та утворює складнопідрядні речення, правильно розставляє у них розділові знаки
|
Параграф 18.
Усно: Впр.197,206.
Письмово: Вправа 198, 199,203.
|
Українська література
|
1.
|
П.Гулак-Артемовський балада «Рибалка»
|
Знає біографію автора, виразно та вдумливо читає поезію, виконує аналіз ліричного твору
|
Читати вірш, біографію автора (за підручником), зробити аналіз ліричного твору, виконати тести.
|
2.
|
Є.Гребінка «Човен»
|
Знає біографію автора, виразно та вдумливо читає поезію, виконує аналіз ліричного твору.
|
Читати вірш, біографію автора (за підручником), зробити аналіз ліричного твору, виконати тест
|
Англійська мова
|
1.
|
Inventions and Discoveries
S.Korolyov
Present Passive
|
Надавати інформацію про видатного вченого С.Корольова та його роль для людства
|
Впр. 1(а,в) ст.128-129 (усно)
Опрацювати таблицю на ст.130 Впр 2,3 (а) ст.130-131 (письмово)
Впр.6,7 ст.62-63 (РЗ)
|
Код доступу: j25mjom
код доступу: j25mjom
|
2.
|
The Science Museum
Past Passive
|
Виділяти основну інформацію, вести бесіду за прочитаним текстом, вживати речення в пасивному стані
|
Опрацювати таблицю на ст.131 Впр.4,5,6 ст.131-134 (усно) Записати та вивчити слова на ст.135 Впр.8,9 ст.136 (письмово) Впр.9,10 ст.64-65 ( РЗ)
|
3.
|
Сучасні досягнення науки
Present and Past Passive
|
Обговорювати роль великих винаходів для суспільства
|
Впр.1(а,в),2 ст.136-137 (усно) Записати та вивчити слова на ст.138,140 Впр.5 (а) ст.139-140 (читати) Впр.5 (в) ст.141 (письмово) Впр.11,12 ст. 65-66 (РЗ)
|
Математика
|
1.
А
|
Квадратна нерівність.
|
Розв’язувати нерівності графічним способом
|
П. 9, № 359, № 361, № 367(1,2)
|
3uawayq
|
2.
|
Квадратна нерівність
|
Розв’язувати квадратну нерівність.
|
П. 9, № 367(4,5,6), № 371(1,2)
|
1.
Г
|
Розв’язування трикутників. С/Р
|
. Розв’язувати прикладні задачі.
|
П. 13, № 625.
|
3hd2dgy
|
2.
|
Формули площі трикутника.
|
Записати і пояснити формули площі трикутника та розв’язувати задачі.
|
П. 14, № 633, № 636
|
Хімія
|
1.
2
|
Гомологи метану
Етилен і ацитилен
|
Учень/Учениця
розрізняє органічну хімію від неорганічної;
знає загальну характеристику вуглеводнів;
Вміє охарактеризувати метан як окремий представник гомологічного ряду
|
Домашня робота завантажена в Google Classroom
|
Код доступу: urrfswn
|
Біологія
|
1.
|
Практична робота. Розв’язування елементарних вправ з реплікації, транскрипції та трансляції
|
Вміти розв’язувати вправи з реплікації, транскрипції та трансляції
|
П.25-27 повторити
|
Код доступу: vvttkbm
Код доступу
vvttkbm
|
2.
|
Поділ клітин. Клітинний цикл. Мітоз.
|
Розуміти, яке значення поділу клітин; знати стадії поділу клітин, особливості та значення мітозу
|
П.28
|