Предмет
|
№
|
Тема
|
Після вивчення теми учні зможуть
|
Завдання, які потрібно виконати
|
Примітка
|
Зарубіжна література
|
1.
|
Генріх Гейне «На півночі кедр одинокий»,
«Коли розлучаються двоє», «Не знаю, що стало зі мною»
|
Вміти аналізувати твори, визначати провідні теми, знаходити у текстах жанрові ознаки
|
Виразно читати і аналізувати вірші Г.Гейне, вивчити один з віршів напам’ять
|
Код доступу: 5tobe7m
|
2.
|
Д.Байрон «Хотів би жити знов у горах…», «Мій дух як ніч…»
|
Учень аналізує романтичного героя, його риси характеру, визначає конфлікти між ідеалом та дійсністю
|
Скласти паспорт-характеристику пое-зії «Мій дух як ніч», прочитати поему « Мазепа»
|
Історія України
|
1.
|
Розділ 1. Українські землі в складі Російської імперії наприкінці ХVІІІ – у першій половині ХІХ ст.
Наддніпрянська Україна в системі міжнародних відносин. Українське козацтво після ліквідації Запорозької Січі.
|
визначати хронологічну послідовність подій даного періоду;
визначати цілі (мотиви) участі українців у війнах за їхніми діями;
з’ясовувати причини, сутність і наслідки утворення Азовського козачого війська,
|
- Опрацювати Вступ, § 1
- Відповідати на питання на с. 19
3)Творче завдання № 9 за бажанням
|
Код доступу: g4vq6u4
g4vq6u4
|
2.
|
Соціально-економічне становище. Села і міста. Торгівля. Криза кріпосницької системи
|
Пояснювати поняття: чумакування, порто-франко; визначати вплив індустріальної революції на розвиток міст, торгівлі, транспорту, соціальну структуру суспільства
|
- Опрацювати § 2
- Відповідати на питання
|
3.
|
Початок індустріальної революції. Нова модель соціально-економічного розвитку Півдня України. П
|
Пояснювати поняття: індустріальна революція (промисловий переворот) Називати час початку індустріальної революції в Україні,
|
- Опрацювати §
- Відповідати на питання
|