Предмет
|
№
|
Тема
|
Після вивчення теми учні зможуть
|
Завдання, які потрібно виконати
|
Примітка
|
Фізика
|
1.
|
Лінзи. Оптична сила лінзи
|
Лінзи, одиниці оптичної сили та фокусної відстані лінзи
|
§14, впр.106, 111
|
Код доступу: cvvvdp5
cvvvdp5
|
2.
|
Побудова зображень у лінзах. Деякі оптичні пристрої. Формула тонкої лінзи
|
Формулу тонкої лінзи, вимірювати фокусну відстань та визначати оптичну силу лінзи
|
§14, впр. 110, 117
|
3.
|
Розв'язування задач
|
Розв'язувати задачі застосовуючи формулу тонкої лінзи
|
Впр.118, 119
|
Трудове навчання
|
1.
|
Технологія виготовлення виробів інтер’єрного призначення
|
Виконує технологічні операції відповідно до обраного виробу та технології його виготовлення. Комбінує композицію для оздоблення виробу.
Дотримується правил безпечної праці при виконанні технологічних операцій.
|
Виготовлення виробу інтер’єрного призначення( за вибором)
Код класу quy56jq
|
quy56jq
|
Мистецтво
|
1.
|
Лабіринтами художньої абстракції. Орфізм
ВМ. В.Кандинський, К.Малевич, П.Мондріан, Р.Делоне,
ММ. І.Стравінський Регтайм для 11 інструментів.
МД
|
аналізувати та порівнювати твори живописних полотен, досліджувати характерні рисиорфізму, висловлювати власні мистецькі враження від живописних творів.
|
Стор.підручника62-71 виконати завдання 5 стор.71
|
lkub3if
|
Технології
|
1.
|
Організація відео пристроїв комп’ютера
|
Створять відео про периферійні пристрої
|
Конспект google classroom.
|
|
2.
|
Робота з периферійними пристроями
|
Навчаться виконувати практичну роботу про периферійні пристрої
|
Практична робота google classroom
|
|
Інформатика ІІ гр.
|
1.
|
Екструдування форми об’єкта
|
Навчаться екструдувати об’єкти в Blender
|
Виконати завдання в google class
|
bbilvbi
|
2.
|
Вершини, ребра, грані.
|
Знатимуть принцип використання геометрії в 3D графіці
|
Виконати практичну роботу в google classroom
|
|
Інформатика І гр.
|
1-2.
|
Вершини, ребра, грані. Графічні текстури.
|
Зможуть відредагувати форму і вигляд тривимірних обєктів, змінюючи властивості вершин, ребер, граней і поверхонь.
|
Завдання завантажене в Google Classroom
|
|
Географія
|
1.
|
Багаторівневість світового господарства , його просторова структура за концепцією ЦЕНТР –ПЕРИФЕРІЯ .
(підручник) параграф 9 ст. 46-49
|
Параграф уважно опрацювати , головне виписати в зошит . На ст. 49 ( перевірити себе ) , дати відповіді на запитання ( виконати письмово)
|
Інформацію мати в зошиті
|
am2zz3p
|
Основи здоров*я
|
1.
|
Види моніторингу фізичної складової здоров’я.
Показники фізичного здоров’я
|
Учень/Учениця
розуміє види моніторингу фізичної складової здоров’я. Показники фізичного здоров’я
|
Домашня робота завантаженна в Google Classroom
|
Код доступа p63q5dk
|
Історія України
|
1.
|
Початок українського національного відродження на західноукраїнських землях наприкінці ХVІІІ – у першій половині ХІХ ст.
|
Пояснити причини, які зумовили провідну роль греко-католицької церкви і духівництва в українському русі Галичини
|
Опрацювати матеріал §8
|
Код доступу: g4vq6u4
g4vq6u4
|
2.
|
Європейська революція 1848-1849-х років на західноукраїнських землях.
|
Називати період діяльності «Руської трійці», хронологічні межі «Весни народів»; визначати ідейні засади діяльності гуртка та історичне значення альманаху «Русалка Дністрова»
|
Опрацювати матеріал §9
|
3.
|
Практичне заняття. Галицько-руська матиця
|
Аналізувати діяльність будителів
|
Опрацювати матеріал §10
|
Правознавство
|
1.
|
Практичне заняття. Обставини, що виключають шкідливість /суспільну небезпеку у діяння
|
Описувати обставини, що виключають шкідливість (суспільну небезпеку) діяння, розв’язувати правові ситуації
|
Опрацювати матеріал §9
|
|