Предмет
|
№
|
Тема
|
Після вивчення теми учні зможуть
|
Завдання, які потрібно виконати
|
Примітка
|
Українська мова
|
1.
|
Розділові знаки між частинами складносурядного речення
|
Можуть правильно розставляти правильно коми і крапки з комами в ССР
|
Впр.109 (усно) – обов’язково!
Парагр.11, с.60 – конспект.
Вправа 112(письм.) Виконувати за поданим у вправі зразком!
Впр.113 (п) – записати речення, позначити граматичні основи, частини речення та через тире записати, чому між його частинами стоїть чи не стоїть кома.
Впр.115 (п). Зразок: Далеко видніються хати. Далеко чорніють над ними хмари. = Далеко видніються хати і чорніють над ними хмари.
|
Код доступу: l7mha66
|
2.
|
Можуть правильно розставляти правильно тире в ССР
|
Параграф 12
Усно: впр.125.
Конспект: с.64 – правило.
Впр.127 – поставити тире на основі правила на с.64
Впр.131 – розставити, де треба, коми і тире. Накреслити схему першого речення.
Підготовка до КР: читати зразок синтаксичного розбору на с.69.
Виконати вправу 138 (завд.1,3).
|
Українська література
|
1.
|
Контрольна робота
|
Оцінити знання
|
Тести в Гугл Класі
|
2.
|
Нова українська література. Літературний процес кін.18 – 1пол.19 ст.
|
Знають перший твір, імена зачинателя та основоположника НУЛ, історичні та культурні події кін.18 – 1пол.19 ст.
|
1.Переглянути презентацію і зробити за нею конспект (5 балів) : https://ppt-online.org/249640\
2.Переглянути відео. Скласти до нього і записати 5 запитань з відповідями (5 балів): https://www.youtube.com/watch?v=ZRYI1ztwX3I
3.Дати відповідь на запитання (2бали): Від якої події ми ведемо відлік Нової української літератури? І чому саме від неї?
|
Англійська мова
|
1.
|
Твій он-лайн партнер
|
Запитувати партнера про його преференції у телепрограмах
|
Впр.1,2,3 ст. 77-79 (усно)
Опрацювати інформацію на ст.79
Впр.5 ст.81 (письмово)
Впр 6,7 ст.35 (РЗ)
|
код доступу: j25mjom
|
2.
|
Масмедіа в нашому житті
|
Демонструвати розуміння основ медіа грамотності
|
Виконати тест на Google Classroom
Впр.7 ст.82 (усно)
Впр.1 ст.82 ( письмово)
Впр.9,10 cт.36-37 (РЗ)
|
3.
|
Вибір кар’єри
|
Повідомляє про перспективи свого професійного вибору
|
Записати слова на ст.84-85 та вивчити
Впр.1 ст.83-84 (читати)
Впр.2 ст.85-86(письмово) Впр.11,12 ст. 37-38 (РЗ)
|
Математика
|
1.
А
|
Системи лінійних нерівностей з однією змінною.
|
Розв’язувати системи лінійних нерівностей з однією змінною, застосовуючи властивості нерівностей
|
П. 5, № 150, № 154
|
3uawaya
|
2.
|
Розвязування вправ. С/р
|
Розв`язувати складніші системи нерівностей
|
П. 5, № 156
|
1.
Г
|
Розвязування задач. С/р
|
Розв`язувати задачі на вектори
|
П. 9, № 431, № 433
|
3hd2dgy
|
2.
|
Скалярний добуток векторів.
|
Розв`язувати задачі, застосовуючи формули скалярного добутку.
|
П.10, № 454, № 458
|
Хімія
|
1.
2.
|
Інструктаж з БЖД. Практична робота №2.
Узагальнюючий контроль знань учнів з теми «Розчини». Самостійна робота
|
Учень/Учениця
розрізняє компоненти розчину, насичені й ненасичені розчини, катіони й аніони, електроліти й неелектроліти, сильні й слабкі електроліти; рН лужного, кислого та нейтрального середовища;
складає рівняння електролітичної дисоціації лугів, кислот, солей, рівняння реакцій обміну в повній та скороченій йонній формах;
|
Домашня робота завантажена в Google Classroom
|
Код доступу: urrfswn
|
Біологія
|
1.
|
Ядро: структурна організація та функції
|
Знати будову ядра, його складові компоненти;
Розуміти що таке хромосоми, ядерця; які функції вони виконують
|
П.15
|
Код доступу: vvttkbm
Код доступу
vvttkbm
|
2.
|
Різноманітність клітин.
|
Розрізняти різні види еукаріотичних клітин; знати визначальні особливості рослинних, грибних та тваринних клітин
|
П.16
|