Предмет
|
№
|
Тема
|
Після вивчення теми учні зможуть
|
Завдання, які потрібно виконати
|
Примітка
|
Українська мова
|
1.
|
Складне речення
|
Повторять відомості про складне реченння, зможуть визначати кількість граматичних частин у ньому
|
Параграф 9 – правила вивчити, Вправа 84 завд.2, впр.86 – записати речення, підкреслити головні члени, позначити граматичні частини речення.
Вправа 94.
|
Код доступу: dxsjxgu
|
2.
|
Складносурядне реченння
|
Знають, що таке складносурядне речення, сурядні сполучники, знаходитимуть і утворюватимуть складносурядні речення.
|
Парагр 10 – зробити конспект за першим правилом, інші - вивчити.
Вправа 96, 101
|
Українська література
|
1.
|
Розвиток книгодрукування. Козацькі літописи
|
Знають про період бароко в українській літературі, можуть назвати твори, які належать до стилю бароко, порівнюють козацькі літописи.
|
Читати с.106 – 129
Зробити конспект про козацькі літописи
|
Самовидця
|
Грабянки
|
Величка
|
Автор
|
|
|
|
Про які події пишеться
|
|
|
|
Мова у творі
|
|
|
|
Які роки описані у творі
|
|
|
|
|
2.
|
Г.Сковорода
|
Знають основне про Г.Сковороду, поняття «сродна праця», вивчають «Всякому місту-…»
|
1.Зробити конспект про життя і творчість Г.Сковороди.
2.Знайти і написати, що таке «сродна праця»
3.Вивчити напам’ять «Всякому місту – звичай і права» https://osvita.ua/school/literature/s/63967/
|
Англійська мова
|
1.
|
Стиль життя. Молодіжні субкультури
|
Описувати власний стиль життя та визначати пріоритети; висловлювати власне ставлення до розмаїття молодіжних субкультур і течій
|
Впр.1 ст. 48-49 усно;
ст.50 «Do you know?»
Впр.11,12 ст.52-53 письмово
Впр.10,11 ст.24 (РЗ)
|
j25mjom
|
2.
|
Контрольна робота по темі «Teen Generation»
|
Підсумують знання по темі «Покоління підлітків»
|
Домашнє читання: ст..54-56 читати, перекладати, записати слова
|
3.
|
Домашнє читання «Молодіжна культура»
|
Критично оцінювати вплив деструктивних молодіжних рухів на життя однолітків
|
Виконати тест на Google Classroom
Впр.2,3 ст.57 письмово
Впр.17 (а,б) ст..29 (РЗ)
|
Математика
|
1.
А
|
Дії зі степенями
|
Розв’язувати вправи на застосування властивостей степеня з рівними основами
|
П.6, № 265, № 273, № 281
|
Код доступу: 3uawaya
|
2.
|
Дії зі степенями
|
Написати самостійну роботу, розв’язуючи вправи на виконання дій зі степенями
|
П.6, № 301, № 291(1)
|
1.
Г
|
Суміжні кути
|
Розв’язувати задачі на знаходження суміжних кутів, застосовуючи теорему
|
П.4, № 122(3), № 124(3), № 133(2)
|
Код доступу: 3hd2dgy
|
2.
|
Розв’язування задач
|
Знаходити суміжні кути, написати самостійну роботу
|
П.4, №131(2), № 132(2)
|
Хімія
|
1.
2.
|
Реакції обміну між розчинами електролітів ,умови їх перебігу.Йонно-молекулярні рівняння хімічних реакцій
Реакції обміну між розчинами електролітів ,умови їх перебігу. Йонно-молекулярні рівняння хімічних реакцій
|
Учень/Учениця
розрізняє компоненти розчину, насичені й ненасичені розчини, катіони й аніони, електроліти й неелектроліти, сильні й слабкі електроліти; рН лужного, кислого та нейтрального середовища;
складає рівняння електролітичної дисоціації лугів, кислот, солей, рівняння реакцій обміну в повній та скороченій йонній формах;
|
Домашня робота завантаженна в Google Classroom
Код доступу: urrfswn
|
Код доступу: urrfswn
|