№
|
Дата
|
Тема
|
Після вивчення теми учні зможуть
|
Завдання, які потрібно виконати
|
Код доступу
|
Географія
|
1.
|
12.01
|
Поверхневі води . Річкові системи і басейни
|
|
ст. 108-112 " ГОЛОВНЕ" ст. 112.
|
|
Трудове навчання (хлопці)
|
1.
|
14.01
|
З'єднання металів та їх властивості з'єднання
|
|
|
|
Інформатика
|
1
|
11.01
|
Програми для
редагування
аудіо та відео
даних.
|
Знатимуть типи
та види
программ для
мультимедійног
о редагування.
|
Прочитати та
законспектуват
и урок на google
classroom.
|
zhvdorq
|
2
|
13.01
|
Побудова аудіо
та відео ряду
|
Вмітимуть
користуватись
програмами
редакторів
мультимедійних
об’єктів.
|
Прочитати та
законспектуват
и урок на google
classroom.
Виконати
практичну
роботу на
google class
|
Хімія
|
|
11.01
|
Кількість
речовини. Моль –
одиниця кількості
речо-вини. Стала
Авогадро
|
Учень/Учениця
називає одиницю
вимірювання кількості
речо-вини, молярний
об’єм газів за нормальних
умов, сталу Авогадро;
обчислює число частинок
(атомів, молекул, йонів) у
певній кількості
речовини, масі, об’ємі;
молярну масу, масу і
кількість речо-вини; об’єм
даної маси або кількості
речови-ни газу за
нормальних умов;
відносну густи-ну газу за
іншим газом, обираючи і
обґрун-товуючи спосіб
розв’язання;
|
Google
Classroom
|
5zgrppz
|
|
15.01
|
Розв’язування
задач на
обчислення числа
частинок (атомів,
молекул, йонів) у
певній кількості
речовини, масі,
об’ємі.
|
Google
Classroom
|
Зарубіжна література
|
1.
|
12.01
|
Літературне середньовіччя «Пісня про Роланда»
|
Учень вміє визначати тематику середньовічньої літератури, робити узагальнення, висновки аналізувати види мистецтва (ілюстрації до «Пісні про Роланда»
|
Знати зміст пісні, коментувати, змалювати словесно епізод із твору
|
|
2.
|
15.01
|
Патріотичні ідеї в «Пісні про Роланда»
|
Учні знають зміст пісні, характеризують героїв, вміють порівнювати, виокремлювати головне
|
Уміти характеризувати героїв співставляти їх, проводити паралелі із сучасністю, визначати художні особливості
|
|