№
|
Дата
|
Тема
|
Після вивчення теми учні зможуть
|
Завдання, які потрібно виконати
|
Код доступу
|
Історія України
|
1.
|
12.01
|
Церковне життя
в XVI ст.
|
характеризувати розгортання
реформаційних і контрреформаційних
рухів на українських землях; оцінювати
значення діяльності православних
братств; визначати особливості
становища православної
церкви;пояснювати нові поняття і
терміни
|
Опрацювати матеріал §5 ,
Складіть розгорнутий план
за темою «Церковне життя
в Україні в XVI ст.».
|
|
2.
|
13.01
|
Культура
України в XVI
ст. Розвиток
української
мови,освіти,
книговидання і
літописання
|
пояснювати, якими були умови розвитку
культури на українських землях у XVI
ст.; характеризувати розвиток
української мови в цей період;
розповідати про розвиток шкільництва;
визначати
основні досягнення у книговиданні й
літописанні
|
Опрацювати матеріал §6,
с. 44, №15 Розпочніть
складати таблицю
«Розвиток української
культури в XVI ст.»
|
|
3.
|
14.01
|
Культура
України в XVI
ст. Розвиток
архітектури,
образотворчогота декоративно-
ужиткового
мистецтва
|
розповідати про
особливостімістобудування на
українських землях у XVI ст.; описувати
видатні архітектурні пам’ятки цього
періоду; характеризуватиосновні
здобутки й досягнення в образотворчому
та декоративно-ужитковому мистецтві
|
Опрацювати матеріал §7,
с. 44, №15 Закінчити
складати таблицю
«Розвиток української
культури в XVI ст.»
Повторити §1-7
|
|
Алгебра
|
1.
|
11.01
|
Перетворення раціональних виразів.
|
Спрощувати вирази, застосовуючи властивості степеня з цілим показником.
|
П. 10, № 352, № 358, № 360 (1-3)
|
q2rve6k
|
2.
|
14.01
|
Перетворення раціональних виразів
|
Розв’язувати вправи на розкладання на множники, обчислення значень виразів.
|
П. 10, № 364, № 373, № 379*
|
Геометрія
|
1.
|
12.01
|
Подібні трикутники
|
Обчислювати сторони та периметри подібних трикутників.
|
П. 10, № 482, № 489, № 491
|
ajdtlhs
|
2.
|
15.01
|
Розв’язування задач
|
Розв’язувати задачі практичного змісту, застосовуючи подібні трикутники.
|
П. 10, № 493, № 500.
|
Мистецтво
|
|
12.01
|
Стихія бароко
ВМ. Борроміні. Церква
Сан-Аньєзе, Церква Сан-
Карло але Куатро
Фонтане; Л.Берніні.
Площа собору Св.Петра;
Версаль, Аранхуес,
Цвінгер;
Мікеланджело «Давид»,
Берніні «Давид», «Аполон
і Дафна»; А.
Поццо.Церква Сант-
Іньяціо; Караваджо
«Лютніст», «Покладення
у гроб», «Успіння Марїї».
|
Зможуть визначати
основні пам’ятки
цього періоду;
порівнювати
пам’ятки культури
різних стилів,
знаходити необхідну
інформацію з
літературних джерел
|
Створити замальовки
меблів, дзеркал,
світильників у стилі
бароко.
Відшукати пісні:
«Побачити бароко».
Муз. А.Олєйнікової,
вірші Л.Ратич
Оформити власну
книжечку «Лепбук»
« Людина бароко»
https://www.youtube.co
m/watch?v=SJedABac
XD8
|
wy3oe7e
|
Трудове навчання (дівчата)
|
1.
|
14.01
|
Об’єкт проектної
діяльності №4: Поясний
швейний виріб
Планування роботи з
виконання проекту
|
Застосовує прийоми
комбінаторики у
процесі проектування
виробу.
Використовує
моделі-аналоги для
аналізу та
подальшого
компонування об'єкта
проектування..
|
Моделі-аналоги.
Розробка ескізного
малюнка.
|
uur6vv7
|