№
|
Дата
|
Тема
|
Після вивчення теми учні зможуть
|
Завдання, які потрібно виконати
|
Код доступу
|
Трудове навчання (дівчата)
|
1.
|
22.04
|
Проект «Мистецтво вибору зачіски»
|
Учні зможуть дізнатися про складові зовнішнього вигляду та чинниками, що негативно впливають на стан волосся
|
Міні-проект «Моя зачіска»
|
uur6vv7
|
Географія
|
1.
|
20.04
|
РІВНИННІ ЛАНДШАФТИ ТА ЇХНЯ РІЗНОМАНІТНІСТЬ
|
1 Ознайомитися рівнинними ландшафтами України
2 Дослідити лісові ландшафти
3 Дізнайтеся які карти ландшафту
|
Параграф 37ст. 151-153
Опрацювати
Записати головне ст. 153
Відповісти на запитання
|
hhgdvnf
|
Трудове навчання (хлопці)
|
1
|
22.04
|
Робота з тонколистовим металом . Безпека праці.
|
1 запам`ятати види металу
2 навчитися працювати
3 повторити правила безпеки праці
|
Повторити правила безпеки праці.
|
577hszw
|
Зарубіжна література
|
1.
|
20.04
|
Мольєр «Міщанин шляхтич». Засоби комічного
|
Учні вміють визначати основні засоби комічного у творі та робити узагальнення і висновки
|
Ст. 254, запитання і завдання до прочитаного
|
l52it5r
|
2.
|
23.04
|
Контрольна робота №5 Розділ «Барокко і класицизм»
|
Перевірять свої знання з даної теми
|
Google Classroom
|
|
Хімія
|
1.
|
19.04
|
Розв’язування розрахункових задач за хімічними рів-няннями маси, об'єму, кількості речовини реагентів та продуктів реакцій.
|
Учень/Учениця
обчислює за рівняннями хімічних реакцій масу, кількість речовини та об’єм газу (н. у.) за відомою масою, кількістю речовини, об’єму одного з реагентів чи продуктів реак-ції, обираючи і обґрунтовуючи спосіб розв’язання;
|
Домашня робота завантаженна в Google Classroom
|
5zgrppz
|
2.
|
23.04
|
Розв’язування розрахункових задач за хімічними рів-няннями маси, об'єму, кількості речовини реагентів та продуктів реакцій.
|
Інформатика
|
1.
|
19.04
|
Складання та виконання лінійних алгоритмів опрацювання величин в навчальному середовищі програмування
|
Вмітимуть настроювати програми
|
Прочитати та законспектувати урок на google classroom.
|
zhvdorq
|
2.
|
21.04
|
Величини текстового типу, операції над ними. Елемент для введення даних: текстове поле.
|
Складатимуть елементрані програми
|
Прочитати та законспектувати урок на google classroom. Виконати практичну роботу на google class
|
|
Фізкультура
|
1.
|
21.04
|
Рівномірний біг 1000-1200 м.
Баскетбол.Основні правила .
Ведення м’яча:
- правою
- лівою рукою.
-із зміною напрямку
-швидкості,
|
Виконати вправу не переходячи на ходьбу.
Знати основні правила гри.
Уміти виконувати ведення м’яча шагом та бігом.
|
Біг 6-8 хв.
Вправи на розвиток сили рук.
Ведення м’яча з різною швидкістю.
|
mt2lrsb
|
2.
|
22.04
|
Рівномірний біг до
-1500 м.
Баскетбол.Техніка ведення м’яча. Пробіжка.
|
. Біг до 1км.
Виконання правильного ведення м’яча .
|
Біг.
Ведення м’яча правой та лівой рукою. Остановка з м’ячем.
|
|
3.
|
23.04
|
Рівномірний біг до 1500 м.
Баскетбол.Правила 3-5-8сек.
Ведення м’яча. Кидки м’яча в кошик з відстані 3-5м.
|
Біг 1 км.
Знати правила гри ,
Попасти м’ячем в кошик.
|
Біг.
Правила гри.
Веденння м’яча Кидки.Передача м’яча
|
|