№
|
Дата
|
Тема
|
Після вивчення теми учні зможуть
|
Завдання, які потрібно виконати
|
Код доступу
|
Мистецтво
|
1.
|
13.04
|
Пейзажна лірика в музиці та живопису ( В. Тьорнер. ДТ.Жеріко І.Айвазовський , К.Брюлов. Д.Констебл) М.Огінський. Полонез «Прощання з Батьківщиною». Ф.Шуберт. Вокальний цикл «Зимовий шлях» (фрагменти за вибором).
|
Учні зможуть самостійно дослідити творчість митців,
намалювати марину, в якій передати романтичну атмосферу
|
Намалювати марину: «Захід сонця: штиль», «Серед бурхливих хвиль», «Морська баталія»
|
wy3oe7e
|
Трудове навчання (дівчата)
|
1.
|
15.04
|
Проект «Мистецтво вибору зачіски»
|
Учні зможуть підбирати зачіски, що відповідають до певного типу обличчя, виконати міні-проект «Моя зачіска»
|
Визначення власної форми обличчя. Підбір зачіски відповідно до типу обличчя»
Міні-проект «Моя зачіска»
|
uur6vv7
|
Географія
|
1.
|
13.04
|
РАЙОНУВАННЯ ПРИРОДНИХ ЛАНДШАФТІВ
|
1 Ознайомитися що таке ландшафт
2 Дослідити які природно-
територіальні комплекси
3 Дізнайтеся які карти ландшафту
|
Параграф 36 ст.
146-150
Опрацювати
Записатиголовне ст. 150
Відповісти на запитання .
|
hhgdvnf
|
Трудове навчання (хлопці)
|
1
|
15.04
|
Робота з тонколистовим металом . Безпека праці.
|
1 запам`ятати види металу
2 навчитися працювати
3 повторити правила безпеки праці
|
Повторити правила безпеки праці.
|
577hszw
|
Зарубіжна література
|
1.
|
13.04
|
Мольєр «Міщанин-шляхтич». Сюжет і проблематика
|
Учні знають зміст твору, вміють визначати основні частини сюжету та проблеми
|
Прочитати другу дію ст.246-249
|
l52it5r
|
2.
|
16.04
|
Основні образи комедії
|
Учні вміють аналізувати вчинки героїв, коментувати текст
|
Прочитати третю дію ст.249-252
|
|
Інформатика
|
1.
|
12.04
|
Складання та виконання алгоритмів з елементами управління для задання логічного значення величини. Елемент для введення даних: прапорець.
|
Вмітимуть настроювати програми
|
Прочитати та законспектувати урок на google classroom.
|
zhvdorq
|
2.
|
14.04
|
Складання та виконання алгоритмів з елементом управління «список, що розкривається».
|
Складатимуть елементрані програми
|
Прочитати та законспектувати урок на google classroom. Виконати практичну роботу на google class
|
|
Фізкультура
|
1.
|
14.04
|
Рівномірний біг 1000-1200 м.
Баскетбол.Основні правила гри у баскетбол.Розміри площадки. Склад команд.
Ведення м’яча: правой та лівой рукою.
|
Виконати вправу не переходячи на ходьбу.
Знати основні правила гри.
Уміти виконувати ведення м’яча шагом та бігом.
|
Біг 6-8 хв.
Вправи на розвиток сили рук.
Ведення м’яча з різною швидкістю.
|
mt2lrsb
|
2.
|
15.04
|
Рівномірний біг 1200-1500 м.
Баскетбол.Техніка ведення м’яча. Пробіжка.
|
. Біг до 1км.
Виконання правильного ведення м’яча
|
Біг.
Ведення м’яча правой та лівой рукою. Остановка з м’ячем.
|
|
3.
|
16.04
|
Рівномірний біг до 1500 м.
Баскетбол.Правила 3-5-8сек.
Ведення м’яча. Кидки м’яча в кошик з відстані 3-5м.
|
Біг 1 км.
Знати правила гри і користуваться ними.
Попадать м’ячем в кошик.
|
Біг.
Правила гри.
Веденння м’яча Кидки.Передача м’яча.
|
|
Хімія
|
1.
|
12.04
|
Реакція нейтралізації. Ряд активності металів. Реакції заміщення й обміну.
Інструктаж з БЖД
|
Учень/Учениця
описує поширеність представників основних класів неорганічних сполук у природі; складає хімічні формули оксидів, основ, амфо-терних гідроксидів (Алюмінію, Цинку), кис-лот, середніх солей; рівняння реакцій, які характеризують хімічні властивості оснόвних, кислотних та амфотерних оксидів; кислот, лугів, нерозчинних основ, амфотер-них гідроксидів, середніх солей;
|
Google Classroom
|
5zgrppz
|