№
|
Дата
|
Тема
|
Після вивчення теми учні зможуть
|
Завдання, які потрібно виконати
|
Код доступу
|
Геометрія
|
1.
|
30.03
|
Розв’язування задач. С/Р
|
Розв’язувати прикладні задачі на застосування теореми Піфагора.
|
П. 17, стор.142, № 1 тести
|
ajdtlhs
|
2.
|
02.04
|
Синус, косинус і тангенс гострого кута прямокутного трикутника.
|
Засвоїти співвідношення в прямокутному трикутнику, розв’язувати задачі на їх застосування.
|
П. 16, № 787, №795
|
Мистецтво
|
1.
|
30.03
|
Романтизм у мистецтві. Лірика – стихія романтиків ВМ. Англійський парк. К. Давид Фрідріх. Морський пейзаж; Чоловік і жінка, що споглядають місяць; На паруснику. К. Устинович. Бойківська пара. В. Тропінін. Дівчина з Поділля; В. Штернберг. Вулиця на селі,. Ярмарок.
|
Самостійно дослідити творчість митців, які привернули увагу найбільше
|
Фото-проект «Романтичні образи сучасності» Намалювати фантастичний пейзаж. Прослухати (Шопен. Ноктюрн №1. Лист Ноктюрн «Мрії кохання». Шуберт «Лісовий цар». Дворжак. Слов’янські танці № 2, 4.)
|
wy3oe7e
|
Трудове навчання (дівчата)
|
1.
|
01.04
|
Захист проекту
|
Зможуть здійснювати аналіз, та оцінку технологічних об'єктів
|
Захистити проект та прорекламувати його
|
uur6vv7
|
Географія
|
1.
|
30.03
|
ТВАРИННИЙ СВІТ УКРАЇНИ Різноманітність тваринного світу України . Закономірності його поширення .
|
1 Ознайомитися з тваринним світом України .
2 Дослідити які тварини в нашому регіоні ПОЛІССЯ.
3 Дізнайтеся на які типи поділяються тварини.
|
Параграф 34 ст. 138-142 Опрацювати Записати головне ст. 142. Відповісти на запитання .
|
hhgdvnf
|
Трудове навчання (хлопці)
|
1
|
01.04
|
Робота з тонколистовим металом . Безпека праці.
|
1 запам*ятати види металу
2 навчитися працювати
3 повторити правила безпеки праці
|
Повторити правила безпеки праці.
|
577hszw
|
Зарубіжна література
|
1.
|
30.03
|
Лірика. Життя і творчість Дж.Донна. Священні сонети.
|
Ознайомитеся з життєвим і творчим шляхом англійського письменника - автора священних сонетів, прочитаєте сонети, висловите свої думки і враження від прочитаного, обгрунтуєте їх.
|
Виразно читати сонет, усні відповіді на питання ст.236
|
l52it5r
|
2.
|
02.04
|
Класицизм, головні ознаки, представники
|
Навчитеся визначати головні ознаки класицизму, називати імена представників даного літературного напряму, аналізувати їх твори.
|
Опрацювати зміст статті ст.237-239, усні відповіді на питання ст.239
|
|
Інформатика
|
1.
|
29.03
|
Налагодження готової програми.
|
Вмітимуть настроювати програми
|
Прочитати та законспектувати урок на google classroom.
|
zhvdorq
|
2.
|
31.03
|
Величини логічного типу, операції над ними. Алгоритми з розгалуженнями для опрацювання величин.
|
Складатимуть елементрані програми
|
Прочитати та законспектувати урок на google classroom. Виконати практичну роботу на google class
|
|
Фізкультура
|
1.
|
31.03
|
Рівномірний біг 1000-1200 м.Біг виконується без урахування часу
|
Виконати вправу не переходячи на ходьбу.
|
Біг 6-8 хв.
Вправи на розвиток сили рук.
|
mt2lrsb
|
2.
|
01.04
|
Рівномірний біг 1200-1500 м.
|
Виконати вправу не переходячи на ходьбу.
|
Біг 6-8 хв.
Вправи на розвиток сили рук.
|
|
3.
|
02.04
|
Рівномірний біг до 1500 м.
|
Виконати вправу не переходячи на ходьбу.
|
Біг 6-8 хв.
Вправи на розвиток сили рук.
|
|