№
|
Дата
|
Тема
|
Після вивчення теми учні зможуть
|
Завдання, які потрібно виконати
|
Код доступу
|
Алгебра
|
1.
|
11.03
|
Функція, її графік і властивості
|
Побудувати графік функції, визначати іі властивості
|
П.12(питання стор. 138), № 434, № 439, № 441
|
q2rve6k
|
Геометрія
|
1.
|
09.03
|
Контрольна робота «Подібність трикутників»
|
Перевірити знання учнів з даної теми
|
Завдання К/Р в підручнику стор. 197
|
ajdtlhs
|
2.
|
12.03
|
Теорема Піфагора
|
Розв’язувати задачі на знаходження елементів трикутника, застосовуючи Т- Піфагора.
|
П. 15, № 733, № 738(1), № 740(1)
|
Мистецтво
|
|
09.03
|
Новий герой Просвітництва М.Латур «Автопортрет». Д.Левицький «Портрет смольнянок». Канова «Три Грації». Гудон «Вольтер». Мартос «Дюк Рішельє».
|
Ознайомляться з провідними ідеями просвітництва та представники цієї течії:
|
Прослухати. Моцарт «Весілля Фігаро». Арія Фігаро. «Чарівна флейта». Бортнянський. «Концерт №32». М.Березовський. Хоровий концерт «Не отверзи мене во время старости», Соната для скрипки і чембало (ІІ ч.). А.Ведель «Херувимська».
|
wy3oe7e
|
Трудове навчання (дівчата)
|
1.
|
11.03
|
Робота з інформаційними джерелами. Пошук аналогів. Розроблення ескізного малюнка виробу.
|
Застосовує прийоми комбінаторики у процесі проектування виробу Добирає конструкційні матеріали, враховує їхні переваги та недоліки. Усвідомлює важливість безвідходного виробництва.
|
Виготовлення заколки для волосся
|
uur6vv7
|
Географія
|
1.
|
09.03
|
Рослинність України
|
|
Контурна карта «Рослинність України
|
|
Хімія
|
1.
|
12.03
|
Класифікація неорганічних сполук, їхні склад і номенклатура
|
Учень/Учениця називає оксиди, основи,кислоти, амфотерні гідроксиди, середні солі за сучасною науковою українською номенклатурою; наводить приклади оснόвних, кислотних і амфотерних оксидів, оксигеновмісних і безо-ксигенових, одно-, дво-, триосновних кислот, розчинних і нерозчинних основ, амфотерних гідроксидів, середніх солей.
|
Google
Classroom
|
5zgrppz
|
Зарубіжна література
|
1.
|
09.03
|
Бесіда з позакласного читання В.Шекспір «Король Лір»
|
Опрацюєте зміст твору, зможете коментувати поведінку героїв твору.
|
Усний переказ уривків, підготовка до контрольної роботи
|
|
2.
|
12.03
|
Контрольна робота з теми «Література відродження»
|
Оціните рівень знань, умінь та навичок з даної теми
|
Повторити тему «Бароко»
|
|
Інформатика
|
1
|
10.03
|
Величини числового типу, операції над ними.
|
Знатимуть типи даних
|
Прочитати та законспектувати урок на google classroom.
|
zhvdorq
|
Біологія
|
1.
|
09.03
|
Сенсорні системи смаку й нюху
|
Знатимуть сенсорні системи смаку й нюху
|
§45
|
|
2.
|
11.03
|
Сенсорні системи рівноваги та руху
|
Знатимуть сенсорні системи рівноваги та руху
|
§46
|
|
|
|
|
|
|
|
|