Предмет
|
|
Тема
|
Після вивчення теми учні зможуть
|
Завдання, які потрібно виконати
|
Примітки
|
Геометрія
|
1
|
Узагальнена теорема Фалеса.
|
Формулювати теорему Фалеса, поділити відрізок у даному відношення.
|
П. 11, № 519, № 524, № 531
|
ajdtlhs
|
2
|
Розв’язування задач
|
Розв’язувати задачі на застосування узагальненої теореми.
|
П. 11, № 546, № 548(1)
|
Інформа-тика
|
1
|
Налаштування
часових
параметрів
аудіо та
відеоряду.
|
Знатимуть як
правильно
настроювати
часові
параметри в
мультимедіа
|
Прочитати та
законспектуват
и урок на google
classroom.
|
zhvdorq
|
2
|
Сервіси
розміщення
аудіо та відео
файлів в
інтернеті
|
Знатимуть
базовий список
сайтів які
призначенні
для онлайн
публікуванння
аудіо та відео
матеріалу
|
Прочитати та
законспектуват
и урок на google
classroom.
Виконати
практичну
роботу на
google class
|
|
Історія України
|
1
|
Урок
узагальнення
«Українські
землі в XVI ст.»
|
Повторити і узагальнити вивчений
матеріал з даної теми
|
Повторити §1-7, виконати
завдання в гугл класі
|
|
|
2
|
Розділ II.
Українські землі
наприкінці XVI
—
у першій
половині XVII
ст.
Берестейська
церковна унія та
її наслідки
|
визначати передумови, особливості
укладання та результати Берестейської
церковної унії; характеризувати розвиток
полемічної літератури;
пояснювати поняття і терміни «греко-
католицька церква»,
«полемічна література», «Берестейська
церковна унія».
|
Опрацювати матеріал §8,
Скласти характеристику
Берестейської унії за
планом: 1)
передумовиукладення; 2)
причини укладення; 3) дата
підписання унії; 4) основні
положення; 5) результати
та наслідки.
|
|
|
3
|
Соціально-
економічний
розвиток
українських
земель
|
пояснювати, як відбувалося зростання
магнатського володіння на українських
землях; визначати основні наслідки
розвитку фільваркового
господарства; розповідати про розвиток
українських міст; аналізувати зміни, які
відбулися в цей час у становищі селян
і міщан.
|
Опрацювати матеріал §9,
Скласти у зошиті
розгорнутий план за темою
«Особливості соціально-
економічного розвитку
українських земель у
першій половині XVII ст.».
|
|
Хімія
|
1
|
Молярна маса
речовини.
|
Учень/Учениця
обчислює число частинок
(атомів, молекул, йонів) у
певній кількості
речовини, масі, об’ємі;
молярну масу, масу і
кількість речо-вини; об’єм
даної маси або кількості
речови-ни газу за
нормальних умов;
відносну густи-ну газу за
іншим газом, обираючи і
обґрун-товуючи спосіб
розв’язання;
|
Домашня робота
завантаженна в Google
Classroom
|
5zgrppz
|
|
2
|
Розв’язування
задач на
обчислення
молярної маси ре-
човини.
|
|
Зарубіжна література
|
1
|
Данте Аліг`єрі – ключова постать італійського Середньовіччя
|
Учні знатимуть ключові факти життя і творчості Данте, вміють аналізувати сонети Данте, висловлювати свої думки та почуття
|
Скласти за сонетом11 портрет ліричного героя та його коханої
|
|
2
|
Контрольна робота з теми: «Література Середньовіччя»
|
Учні зможуть перевірити свій рівень знань та вмінь з даної теми
|
GoogleClassroom
|
Фізика
|
1
|
Електричне поле
|
Учні знатимуть, що таке електричне поле та його властивості
|
§20, впр.144, 146
|
|
2
|
Механізм електризації. Електроскоп
|
Учні знатимуть механіз електризації
|
GoogleClassroom
|
Біологія
|
1
|
Будова та функції еритроцитів. Групи крові та переливання
|
Навчитися розпізнавати еритроцити з метою запобігання інфекційних захворювань
|
§18, 19
|
|
2
|
Будова та функції тромбоцитів. Зсідання крові
|
|
Основи здоров`я
|
1
|
Соціальні аспекти статевого дозрівання. Спілкування хлопців і дівчат. Принципи
|
Опрацюєте принципи рівноправного спілкування між статями, дізнаєтесь, як будувати стосунки між хлопцями і дівчатами
|
§17
|
|