| Предмет |   | Тема | Після вивчення теми учні зможуть | Завдання, які потрібно виконати | Примітки | 
 
 | Геометрія | 1 | Узагальнена теорема Фалеса. | Формулювати теорему Фалеса, поділити  відрізок у даному відношення. | П. 11, № 519, № 524, № 531 | ajdtlhs | 
 
 | 2 | Розв’язування задач | Розв’язувати задачі на застосування узагальненої теореми. | П. 11, № 546, № 548(1) | 
 
 | Інформа-тика | 1 | Налаштування часових параметрів аудіо та відеоряду. | Знатимуть як правильно настроювати часові параметри в мультимедіа | Прочитати та законспектуват и урок на google classroom. | zhvdorq | 
 
 | 2 | Сервіси розміщення аудіо та відео файлів в інтернеті | Знатимуть базовий список сайтів які призначенні для онлайн публікуванння аудіо та відео матеріалу | Прочитати та законспектуват и урок на google classroom. Виконати практичну роботу на google class |   | 
 
 | Історія України | 1 | Урок узагальнення «Українські землі в XVI ст.» | Повторити і узагальнити вивчений матеріал з даної теми | Повторити §1-7, виконати завдання в гугл класі |   | 
 
 |   | 2 | Розділ II. Українські землі наприкінці XVI — у першій половині XVII ст. Берестейська церковна унія та її наслідки | визначати передумови, особливості укладання та результати Берестейської церковної унії; характеризувати розвиток полемічної літератури; пояснювати поняття і терміни «греко- католицька церква», «полемічна література», «Берестейська церковна унія». | Опрацювати матеріал §8, Скласти характеристику Берестейської унії за планом: 1) передумовиукладення; 2) причини укладення; 3) дата підписання унії; 4) основні положення; 5) результати та наслідки. |   | 
 
 |   | 3 | Соціально- економічний розвиток українських земель | пояснювати, як відбувалося зростання магнатського володіння на українських землях; визначати основні наслідки розвитку фільваркового господарства; розповідати про розвиток українських міст; аналізувати зміни, які відбулися в цей час у становищі селян і міщан. | Опрацювати матеріал §9, Скласти у зошиті розгорнутий план за темою «Особливості соціально- економічного розвитку українських земель у першій половині XVII ст.». |   | 
 
 | Хімія | 1 | Молярна маса речовини. | Учень/Учениця обчислює число частинок (атомів, молекул, йонів) у певній кількості речовини, масі, об’ємі; молярну масу, масу і кількість речо-вини; об’єм даної маси або кількості речови-ни газу за нормальних умов; відносну густи-ну газу за іншим газом, обираючи і обґрун-товуючи спосіб розв’язання; | Домашня робота завантаженна в Google Classroom   | 5zgrppz | 
 
 |   | 2 | Розв’язування задач на обчислення молярної маси ре- човини. |   | 
 
 | Зарубіжна література | 1 | Данте Аліг`єрі – ключова постать італійського Середньовіччя | Учні знатимуть ключові факти життя і творчості Данте, вміють аналізувати сонети Данте, висловлювати свої думки та почуття | Скласти за сонетом11 портрет ліричного героя та його коханої |   | 
 
 | 2 | Контрольна робота з теми: «Література Середньовіччя» | Учні зможуть перевірити свій рівень знань та вмінь з даної теми | GoogleClassroom | 
 
 | Фізика | 1 | Електричне поле | Учні знатимуть, що таке електричне поле та його властивості | §20, впр.144, 146 |   | 
 
 | 2 | Механізм електризації. Електроскоп | Учні знатимуть механіз електризації | GoogleClassroom | 
 
 | Біологія | 1 | Будова та функції еритроцитів. Групи крові та переливання | Навчитися розпізнавати еритроцити з метою запобігання інфекційних захворювань | §18, 19 |   | 
 
 | 2 | Будова та функції тромбоцитів. Зсідання крові |   | 
 
 | Основи здоров`я | 1 | Соціальні аспекти статевого дозрівання. Спілкування хлопців і дівчат. Принципи | Опрацюєте принципи рівноправного спілкування між статями, дізнаєтесь, як будувати стосунки між хлопцями і дівчатами | §17 |   |