№
|
Дата
|
Тема
|
Після вивчення теми учні зможуть
|
Завдання, які потрібно виконати
|
Код доступу
|
Українська мова
|
1.
|
28.04
|
Речення з відокремленими членами Відокремлені другорядні члени речення
|
Зможете називати відокремлені другорядні члени речення, формулювати висновки щодо ролі їх в мовленні
|
§31 таблицяст.179
Вправа360, 361
|
ffrxgkj
|
2.
|
30.04
|
Відокремлені означення
|
Навчитеся відрізняти відокремлені означення від інших членів речення , ставити розділові знаки
|
§32 таблиця ст.184-185
Вправа377
|
Українська література
|
1.
|
28.04
|
«Місце для дракона»
Проблематика твору: про добро і зло, вірність і зраду.
|
Навчитеся грамотно висловлювати власні думки, підкріплюючи найвагомішими епізодами із твору, виховаєте почуття щирості й доброти, зрозумієте, що слід прагнути бути чесним і відповідальним.
|
Усний роздум «Чи є місце у світі злу і зраді?»
|
ffrxgkj
|
2.
|
30.04
|
Алегоричність образів дракона Грицька, Пустельника та князя
|
Оціните поведінку героїв твору, зумієте пояснити алегоричність образів дракона Грицька, Пустельника та князя, переконаєтесь, що справедливість і рівноправність – основи стосунків між людьми.
|
Характеристика образів, цитати
|
Англійська мова https://classroom.google.com/u/0/c/MjEzNzM0Njg4MDMw
|
1.
|
26.04
|
Подорож країнами
|
розповідати про власний досвід подорожування
|
завдання знаходиться в GoogleClassroom
|
52fdcef
|
2.
|
28.04
|
Граматичний практикум
|
вживати граматичний час Present Perfect Passive Voice
|
Ex.2, 3, p. 209
|
3.
|
29.04
|
Граматичний практикум.
Семестровий контроль навичок читання
|
вживати граматичний час Present Perfect Passive Voice; перевірити рівень читацьких навичок.
|
завдання знаходиться в GoogleClassroom; ex.4, 6, p.210
|
Фізика
|
1.
|
26.04
|
Електричні нагрівальні пристрої. Запобіжники
|
Знатимуть винахідників ламп розжарювання та різні електричні пристрої, запобіжники
|
§36
|
neh2i6l
|
2.
|
28.04
|
Електричний струм у розчинах і розплавах електролітів
|
Знатимуть у чому полягає явище електролітичної дисоціації та механізм виникнення струму в електролітах
|
§37
|
Історія України та всесвітня історія
|
1.
|
26.04
|
Урок узагальнення «Епоха Просвітництва»
|
повторити і узагальнити опрацьований матеріал
|
потворити § 22-25, виконати завдання в classroom.google.
|
ubnivsb
|
2.
|
27.04
|
Посилення колоніальної політики Російської імперії. Ліквідація гетьманату.
|
характеризувати колоніальну політику Російської імперії щодо України, дати оцінку гетьманству І. Скоропадського, Д.Апостола, пояснити, як українська правляча верхівка намагалася протистояти політиці царизму
|
опрацювати §29
|
|
3.
|
29.04
|
Лівобережна та Слобідська Україна. Ліквідація Гетьманщини.
|
розповісти про останнього гетьмана К.Розумовського та його політику, визначати причини та перебіг процесу ліквідації гетьманства й решток автономії Гетьманщини та Слобідської України
|
опрацювати §30
|
|
Алгебра
|
1.
|
26.04
|
Контрольна робота
«Квадратні рівняння»
|
Перевірити знання з даної теми
|
П.17 – П. 19
|
q2rve6k
|
2.
|
29.04
|
Квадратний тричлен.
|
Означення квадратного тричлена та розклад на лінійні множники.
|
П. 20, № 804, № 806
|
|
Геометрія
|
1.
|
28.04
|
Розв’язування прямокутних трикутників.
|
Знаходити елементи прямокутного трикутника
|
П.19, № 911 (1), № 913 (1), № 917
|
ajdtlhs
|
2.
|
30.04
|
Розв’язування прямокутних трикутників
|
Знаходити невідомі сторони і кути прямокутного трикутника.
|
П. 19, № 920 (1а), (2а), № 921(1а),(2а)
|
Мистецтво
|
1.
|
27.04
|
Історія та реальність
М. Мікешин. Пам’ятник Богдану Хмельницькому в Києві;
Л. Позен. Лірник; І.Рєпін. Етюди: «Козак», «Етюд козака-пастуха»;
|
Учні зможуть ознайомитися з видатними архітекторами та художниками реалістами
|
Продовжити фотодобірку «Образи сьогодення»
Намалювати реалістичну композицію в побутовому жанрі на тему українських народних обрядів
|
wy3oe7e
|
Трудове навчання (дівчата)
|
1.
|
29.04
|
Зачіска- краса і стиль, що створює дизайнер
|
Учні зможуть дізнатися про натуральні рослинні засоби для зміцнення волосся
|
Продовження міні-проекту «Моя зачіска»
|
uur6vv7
|