№
|
Дата
|
Тема
|
Після вивчення теми учні зможуть
|
Завдання, які потрібно виконати
|
Код доступу
|
Українська мова
|
1.
|
21.04
|
Розвиток зв’язного мовлення Інтерв’ю в публіцистичному стилі
|
Опрацюєте відомості про інтерв’ю, запишете власне інтерв’ю з літературним героєм
|
§49 ст.250
Написати інтерв’ю з літературним героєм
|
ffrxgkj
|
2.
|
23.04
|
Контрольна робота з теми «Речення із внесеннями»
|
Проаналізуєте вміння застосовувати здобуті знання на практиці
|
§29-30 ст.175
Вправа356, 357
|
Українська література
|
1.
|
21.04
|
Розвиток зв’язного мовлення Чи легко зберегти власну індивідуальність у сучасному жорстокому світі? (усний міні-твір)
|
Навчитеся грамотно висловлювати власні думки, підкріплюючи найвагомішими епізодами із твору, виховаєте почуття щирості й доброти, зрозумієте, що слід прагнути бути вільним, відстоювати свої права на волю.
|
Усний міні-твір
|
ffrxgkj
|
2.
|
23.04
|
Юрій Винничук «Місце для дракона» - повість-казка про сучасний світ, у якому й досі живуть «драконячі закони»
|
Будете знати найголовніші факти із життя письменника, опрацюєте зміст твору, удосконалите вміння визначати ідейно-тематичне спрямування твору, елементи сюжету.
|
Короткі відомості про автора, прочитати твір, скласти план сюжету
|
Англійська мова https://classroom.google.com/u/0/c/MjEzNzM0Njg4MDMw
|
1.
|
19.04
|
Узагальнюючий урок з теми “Broaden your mind”. Контроль навичок читання
|
перевірити рівень отриманих знань з теми
|
Завдання знаходиться у GoogleClassroom
|
52fdcef
|
2.
|
21.04
|
Lesson 8. Geographical outlook. Навколо світу
|
розповідати про способи подорожування
|
GoogleClassroom
Впр.1, 2, ст.200
|
3.
|
22.04
|
Подорож країнами. Definite article “the”
|
вживати означений артикль з географічними назвами
|
GoogleClassroom
Впр. 3, 4, 5, ст. 201-202
|
Фізика
|
1.
|
19.04
|
Потужність електричного кола
|
Зможуть застосовувати формулу потужності електричного струму до розв`язування задач
|
§34, №273
|
neh2i6l
|
2.
|
21.04
|
Теплова дія струму. Закон Джоуля-Ленца
|
Знатимуть теплову дії струму та закон Джоуля-Ленца, який вмітимуть застосовувати до розв`язування задач
|
§35, №274
|
Історія України та історія всесвітня
|
1.
|
20.04
|
Міжнародні відносини ХVІІІ ст.
|
називати війни ХVІІІ ст., пояснювати процес формування системи рівноваги в міжнародних відносинах, визначати цілі провідних держав у міжнародних відносинах
|
потворити § 24, заповнити таблицю с. 210 №11
|
ubnivsb
|
2.
|
21.04
|
Англійські колонії в Північній Америці.
|
розповідати про створення американських колоній Англії, характеризувати їх розвиток
|
Опрацювати § 25
|
|
3.
|
22.04
|
Війна за незалежність. Утворення США
|
визначати суперечності між колонією та метрополією й процес формування США
|
Опрацювати § 25
|
|
Алгебра
|
1.
|
19.04
|
Теорема Вієта.
|
Знаходити корені квадратного рівняння за теоремою Вієта
|
П. 19, № 778, №780, № 782
|
q2rve6k
|
2.
|
22.04
|
Розв’язування вправ. С/Р
|
Розв’язувати прикладні задачі
|
П. 19, №.784, №786
|
|
Геометрія
|
1.
|
20.04
|
Розв’язування задач.
|
Обчислювати значення синуса, косинуса, тангенса гострих кутів.
|
П.18, № 866, №872, № 874
|
ajdtlhs
|
2.
|
23.04
|
Розв’язування задач. С/Р
|
Розв’язувати задачі прикладного змісту, застосовуючи співвідношення.
|
П. 18, № 878, №884
|
Мистецтво
|
1.
|
20.04
|
Реалізм у мистецтві
Правда життя або реалізм у мистецтві
Г. Курбе. Шарден Ф. Міллє. О. Дом’є. К.Трутовський М.Пимоненко
Ж.Бізе Опера «Кармен». Дж.Верді. Опера «Ріголетто». Арія Джільди. Пісенька герцога. Фінальна сцена бурі.
|
Учні зможуть ознайомитися з видатними художниками реалістами і створити власну фотодобірку «Образи сьогодення»
|
Створити власну фотодобірку «Образи сьогодення»
|
wy3oe7e
|