№
|
Дата
|
Тема
|
Після вивчення теми учні зможуть
|
Завдання, які потрібно виконати
|
Код доступу
|
Українська мова
|
1.
|
14.04
|
Вставні слова, словосполучення Групи вставних слів і словосполучень за значенням
|
Зможете розпізнавати вставні слова та словосполучення у реченні, визначати їх роль, правильно конструювати та інтонувати такі речення
|
§30 таблиця
ст. 166-167
Вправа 340
|
ffrxgkj
|
2.
|
16.04
|
Розділові знаки у реченнях зі вставними словами, словосполученнями
|
Наводити приклади речень зі вставними словами чи словосполученнями, ставити розділові знаки, пояснювати їх вживання за допомогою правил
|
§30 ст.167
Вправа341
|
Українська література
|
1.
|
14.04
|
Бесіда з позакласного читання О.Довженко «Повість полум’яних літ»
|
Усвідомите глибокі почуття сили волі, мужності, стійкості, незламності, патріотизму як рис характеру, необхідних для життя, для протистояння ворогу.
|
Переказ уривків твору, усний відгук
|
Ffrxgkj
|
2.
|
16.04
|
Проблема особистості й натовпу у творі В.Дрозда «Білий кінь Шептало»
|
Будете знати найголовніші факти із життя письменника, опрацюєте зміст твору, удосконалите вміння визначати ідейно-тематичне спрямування твору, елементи сюжету.
|
Короткі відомості про автора, прочитати твір, скласти план сюжету
|
Англійська мова https://classroom.google.com/u/0/c/MjEzNzM0Njg4MDMw
|
1.
|
12.04
|
Інформаційна сторінка в газеті
|
писати газетну статтю
|
GoogleClassroom
Впр.7, ст.227
|
52fdcef
|
2.
|
14.04
|
Урок домашнього читання
|
читати з метою отримання загальної та детальної інформації
|
GoogleClassroom
Впр.4, ст.175-176
|
3.
|
15.04
|
Повторення вивченого матеріалу
|
використовувати лексичний та граматичний матеріал теми
|
GoogleClassroom
Впр. 1, 4, ст. 225-226
|
Фізика
|
1.
|
12.04
|
Контрольна робота №4 з теми «Електричний струм»
|
Перевірять свій рівень знань та вміть
|
GoogleClassroom
|
neh2i6l
|
2.
|
14.04
|
Робота електичного струму
|
Зможуть застосовувати формулу роботи електричного струму до розв`язування задач
|
§33, №268
|
Історія України та історії всесвітньої
|
1.
|
13.04
|
Урок узагальнення
|
Повторити й узагальнити опрацьований матеріал
|
потворити § 22-28, завдання в classroom.google
|
ubnivsb
|
2.
|
14.04
|
Розділ 5. Епоха Просвітництва
Просвітництво і промислова революція
|
Пояснювати ідейну течію Просвітництво, називати відомих просвітителів, наводити приклади технічних досягнень
|
Опрацювати § 22
|
cncsgk2
|
3.
|
15.04
|
Освічений абсолютизм
|
Називати прояви освіченого абсолютизму в Австрійській імперії, Прусському королівству та Російській імперії
|
Опрацювати § 23
|
|
Алгебра
|
1.
|
12.04
|
Формула коренів квадратного рівняння
|
Знаходити корені квадратного рівняння.
|
П. 18, № 744(1-3), № 746(1), № 748(1)
|
q2rve6k
|
2.
|
15.04
|
Теорема Вієта.
|
Формулювати теорему, застосовувати її при розв’язуванні квадратних рівнянь.
|
П. 19, № 771, № 775
|
|
Геометрія
|
1.
|
13.04
|
Розв’язування задач
|
Розв’язувати прикладні задачі
|
П. 17, № 821(1), № 829
|
Ajdtlhs
|
2.
|
16.04
|
Обчислення значень синуса, косинуса, тангенса гострого кута
|
Знати залежність між синусом і косинусом гострих кутів. Знаходити значення співвідношень за таблицею.
|
П. 18, № 855, № 857, № 863
|