№
|
Дата
|
Тема
|
Після вивчення теми учні зможуть
|
Завдання, які потрібно виконати
|
Код доступу
|
Українська мова
|
1.
|
24.03
|
Розвиток зв’язного Мовлення Контрольний письмовий твір-опис місцевості на основі особистих спостережень і вражень у художньому стилі
|
Закріпите текстотворчі вміння,використовуючи виражальні можливості речень з однорідними членами.
|
Контрольний твір-опис. §47 ст.243-245
|
ffrxgkj
|
2.
|
26.03
|
Узагальнення та систематизація знань з теми «Речення з однорідними членами речення»
|
Систематизуєте одержані знання, закріпите вміння будувати речення з однорідними членами, аргументувати вживання розділових знаків.
|
§26-28 ст.155 вправа 324, 325
|
Українська література
|
1.
|
24.03
|
Ніна Бічуя «Шпага Славка Беркути» - повість про школу.
|
Знатимете короткі відомості з життя і творчості письменниці, опрацюєте зміст частини повісті.
|
Прочитати ст. 142, повість ст.142-154; усні відповіді ст.153-154
|
ffrxgkj
|
2.
|
26.03
|
Проблеми дорослішання, проблеми особистості в сучасному світі.
|
Удосконалите вміння переказувати сюжет твору, висловите міркування про справжню дружбу, про моральний вибір у житті.
|
Дочитати повість, план сюжету
|
Англійська мова https://classroom.google.com/u/0/c/MjEzNzM0Njg4MDMw
|
1.
|
22.03
|
Повторення вивченого матеріалу
|
Використовувати лексичний та граматичний матеріал теми в усному та писемному мовленні; підготуватись до контрольної роботи
|
GoogleClassroom
|
52fdcef
|
2.
|
24.03
|
Узагальнюючий урок. Контроль навичок письма.
|
перевірити рівень отриманих знань з теми
|
GoogleClassroom
Впр.1, 2, ст. 182-183
|
3.
|
25.03
|
Lesson 7.
Broaden your mind! Друковані видання
|
ознайомитись з новими ЛО з теми та використовувати їх в усному та писемному мовленні; розповідати про особливості користування друкованими виданнями
|
GoogleClassroom
Впр. 3, 4, ст.183-184
|
|
Фізика
|
1.
|
22.03
|
Лабораторна робота №3 Вимірювання опору провідника за допомогою амперметна та вольтметра
|
Навчаться вимірювати опір провідника за допомогою амперметра та вольтметра
|
Ст.134
GoogleClassroom
|
neh2i6l
|
2.
|
25.03
|
Послідовне з`єднання провідників
|
Знатимуть, що таке послідовне з`єднання, його закони та вмітимуть застосовувати до розв`язування задач
|
§31, 256, 258
|
|
Всесвітня історія
|
1.
|
23.03
|
Поява Російської імперії
|
називати дати правління Петра І, Північної війни; позначати на карті територіальні зміни Російської імперії у XVIII ст., напрямки походів та місця битв; характеризувати реформи Петра І; наводити приклади активної зовнішньої політики
|
Опрацювати §21, с.176 №10 письмово, заповнити контурну карту, підготуватися до уроку узагальнення
|
cncsgk2
|
2.
|
24.04
|
Урок узагальнення «Османська імперія. Країни Східної Європи у ХVІ – першій половині ХVІІІ ст.»
|
Повторити, систематизувати та узагальнити матеріал з даної теми
|
Повторити §18-21, виконати завдання в classroom
|
|
Історія України
|
1
|
25.03
|
Гетьманство І. Виговського. Розкол Гетьманської держави. Андрусівське перемир’я
|
Давати оцінку правлінню гетьмана І. Виговського, Андрусівському перемир’ю, пояснювати причини і наслідки українсько-московській війні, пояснювати нові поняття
|
Опрацювати §22, усно відповіді на питання с.162-163, почати складати таблицю №13
|
ubnivsb
|