№
|
Дата
|
Тема
|
Після вивчення теми учні зможуть
|
Завдання, які потрібно виконати
|
Код доступу
|
Українська мова
|
1.
|
10.03
|
Узагальнюваль і слова в реченнях з однорідними членами. Двокрапка й тире при узагальнювальних словах у реченнях з однорідними членами
|
Повторите відомості про однорідні члени речення, узагальнювальні слова, навчитеся ставити розділові знаки у реченнях з однорідними членами та узагальнювальними словами при них.
|
§28 правила ст.150 Вправа 318 (1-4 речення)
|
ffrxgkj
|
2.
|
12.03
|
Розділові знаки у реченнях з однорідними членами речення
|
Навчитеся конструювати речення, до складу яких входять однорідні члени речення з узагальнювальними словами, правильно ставити розділові знаки, оціните виражальні можливості речень з однорідними членами в різних стилях мовлення.
|
§28 правила ст.150, 152 Вправа 318 (5-7 речення)
|
Українська література
|
1.
|
10.03
|
О.П.Довженко «Ніч перед боєм» -оповідання про героїзм українців у роки Другої світової війни.
|
Будете знати найголовніші факти з біографії митця, опрацюєте зміст твору, складете паспорт твору, висловите власну думку про поняття партіотизму, героїзму у воєнний та мирний час.
|
Короткі відомості про автора ст.134, прочитати оповідання, усні відповіді на питання ст.141
|
ffrxgkj
|
2.
|
12.03
|
Моральний урок діда Платона й діда Савки для солдатів.
|
Охарактеризуєте образи дідів, поясните той важливий моральний урок, який продемонстрували ці герої власним самовідданим вчинком, зрозумієте, що таке справжній патріотизм.
|
Літературне есе: висловте свої міркування щодо цінності життя кожної людини
|
Англійська мова https://classroom.google.com/u/0/c/MjEzNzM0Njg4MDMw
|
1.
|
10.03
|
Українська музика
|
розповідати про музичні стилі, відомих музикантів, улюблених виконавців
|
GoogleClassroom Впр.12а, ст.169
|
52fdcef
|
2.
|
11.03
|
Відгук на відвіданий захід
|
писати відгук на відвіданий захід
|
GoogleClassroom Впр.14, ст.171
|
Фізика
|
1.
|
10.03
|
Розрахунок опору провідника. Питомий опір речовини. Реостати
|
Вмітимуть обраховувати опір провідника.
|
§30, впр. 239, 241
|
neh2i6l
|
Всесвітня історія
|
1.
|
09.03
|
Османська імперія
|
Позначати на карті завоювання Селіма І та інших султанів імперії, розповідати про боротьбу поневолених народів, характеризувати економічне, політичне й культурне становище Османської імперії
|
Опрацювати §18, виконати завдання на контурній карті, скласти історичний портрет Сулеймана І Пишного
|
cncsgk2
|
2.
|
10.03
|
Річ Посполита
|
Характеризувати фільваркове господарство, пояснювати причини та наслідки укладання Люблінської унії, визначати основні напрямки зовнішньої політики
|
Опрацювати матеріал §19, виконати завдання на контурній карті та в гугл класі
|
|
3.
|
11.03
|
Московська держава
|
Пояснити чому Іван ІV мав прізвисько Грозний, позначати на карті, приєднані території, визначати наслідки Смутних часів для Московії
|
Опрацювати матеріал §20, виконати завдання на контурній карті та в гугл класі
|
|