№
|
Дата
|
Тема
|
Після вивчення теми учні зможуть
|
Завдання, які потрібно виконати
|
Код доступу
|
Всесвітня історія
|
1.
|
|
Іспанія в ХVІ ст. Національно-визвольна боротьба в Нідерландах
|
Пояснити історичне значення національно-визвольної боротьби в Нідерландах
|
Опрацювати матеріал §15
Скласти хронологічну таблицю
|
|
2.
|
|
Міжнародні відносини у ХVІ – першій половині ХVІІ ст. Тридцятилітня війна 16118-1648 рр.
|
Називати хронологічні межі і основні періоди Тридцятилітньої війни, пояснити значення Вестфальського миру як події, що заклала основи сучасного світового порядку
|
Опрацювати матеріал §17, виписати основні етапи війни
|
|
Хімія
|
1.
|
23.11
|
Природа хімічного зв’язку . Електронегативність атомів хімічних елементів
|
Учень/Учениця
Називає види хімічного зв’язку ,типи кристалічних граток
Складає електронні формули молекул
Характеризує особливості ковалентного та іонного зв’язків
|
Домашня робота завантаженна в Google Classroom
|
5zgrppz
|
2.
|
27.11
|
Ковалентний зв'язок, його утворення
|
Зарубіжна література
|
1.
|
24.11
|
Порівняльна
характеристика Ахілла і
Гектора
|
Вміє визначати спільне та
відмінне в образах
героїв,висловлює свої думки і
враження
|
Прочитати в
підручнику «Життя
і творчість Тіртея
|
|
2.
|
27.11
|
Види лірики. Тіртей
«Добре вмирати
тому,….»
|
Учні знають ключові моменти із
життя поета,вміє аналізувати
вірш,висловлює совї думки і
враження
|
Прочитати життя і
творчість Сапфо
«До Афродіти»
|
|