№
|
Дата
|
Тема
|
Після вивчення теми учні зможуть
|
Завдання, які потрібно виконати
|
Код доступу
|
Геометрія
|
1.
|
24.11
|
Середня лінія трапеції.
|
Знаходити середні лінії трапеції, застосовуючи її властивість.
|
П. 7, № 336, № 343
|
ajdtlhs
|
2.
|
27.11
|
Трапеція . Розв`язування задач.
|
Роз`вязувати задачі на знаходження елементів трапеції.
|
П. 7, № 346, № 350
|
Мистецтво
|
1.
|
23.11.
|
Готика. Музика, що застигла.Відеофільм «Готика», Нотр-Дам в Парижі, Собор в Кельні, Собор в Мілані, Собор в Реймсі, Собор в Празі,Собор в Солсбері, Каплиця св.Йосипа (Мукачево),Готичний костел (Берегово), контрфорси і аркбутани, вітражі (собор св.Віта, Сан-Шапель, Нотр-Дам), Орган Домського собору ( Рига), книжкова мініатюра.
|
Учні зможуть називати основні риси стилю, аналізувати твори мистецтва,
робити висновки на основі поданої інформації
|
Створити ескіз вітражу за геометричними або рослинними мотивами для вікна певної форми – круглого, прямокутного або стрілчастого (на вибір).
|
wy3oe7e
|
Трудове навчання (дівчатам)
|
1.
|
26.11
|
Технологія виготовлення в’язаних виробів гачком
|
Виконує технологічні операції відповідно до обраного виробу та технології його виготовлення.
Усвідомлює важливість дотримання безпечних прийомів праці.та значущість виробу, який виготовляється.
|
Виготовлення іграшки " Чудо- восьминіжки"
|
uur6vv7
|
Географія
|
1.
|
24.11.
|
Формування
рельєфу . Типи
рельєфу за
походженням .
Рельєф і
діяльність
людини .
|
Головне з
параграфа
виписати (всі
головні дані ) .
На ст. 75
перевірити себе
, дати відповіді
на 4 запитання
|
§ 17 ,ст. 71-75
Інформацію
мати в зошиті
|
|
2.
|
25.11.
|
Корисні
копалини
України .
Паливні корисні
копалини .
|
Опрацювати
параграф .
Зробити в
вигляді таблиці
(які є корисні
копалини в
Україні) , дати
відповіді на
|
§18, Інформацію
мати в зошиті ст. 76-79.
|
|
Трудове навчання (хлопці)
|
1.
|
26.11.
|
Види оздоби
металу.
|
Інформація про
види
оздоблення
|
Інформацію
мати в зошиті
|
|
Інформатика
|
1
|
23.11
|
Поняття
персонального
навчального
середовища.
Онлайн
публікації
|
Навчаться
базового поняття
електронної
публікації,
спробують
створити першу
|
Прочитати і
законспектувати
документ на
google classroom
|
|
2.
|
25.11
|
Опитування з
використанням
онлайн платформ
|
Матимуть
поняття про
сайти з
розміщенням
тестів онлайн
|
Виконати
практичну роботу
google classroom
|
|