№
|
Дата
|
Тема
|
Після вивчення теми учні зможуть
|
Завдання, які потрібно виконати
|
Код доступу
|
Мистецтво
|
1.
|
17.11.
|
Романський стиль. Мій дім – моя фортеця
ВМ. Місто-фортеця Авіла. МаріенкірхеЛаах. Ансамбль Пізи. Церква святого Пантелеймона у Галичі. Аккерманська фортеця, замок в Хотині. Середнянський замок.
|
Учні зможуть називати пам’ятки художньої культури
Романського стилю
|
Створити ескіз герба своєї школи або міста.
|
wy3oe7e
|
Трудове навчання (дівчатам)
|
1.
|
19.11
|
Технологія виготовлення в’язаних виробів(спицями)
|
Дотримується правил безпечної праці при виконанні технологічних операцій.
Читає та виконує графічне зображення (схеми)
(за потреби при виконанні проекту).
|
В’язання виробу за схемою
|
uur6vv7
|
Географія
|
1.
|
17.11.
|
Форма земної
поверхні .
простягання
низовин ,
височин , гір ,
річкових долин
|
На сторінці 62
перевірити свої
знання , дати
відповіді на 4
запитання .
|
(підручник )
параграф 14 ,
ст. 58-62.
Інформацію
мати в зошиті
|
|
2.
|
18.11.
|
Геологічна
історія Землі.
|
На сторінці 67
перевірити свої
знання дати
відповіді на 4
запитання .
|
(підручник )
параграф 15 , ст
63-66. Інформацію
мати в зошиті
|
|
Трудове навчання (хлопці)
|
1.
|
19.11.
|
Оздоблення
Виробу
|
Інформація про
види металів та
їх властивості
|
Інформацію
мати в зошиті
|
|
Інформатика
|
1
|
16.11
|
Виконання
групових і
індивідуальних
навчальних
проектів
|
Навчаться
виконувати в
Microsoft Word
практичні роботи
з використанням
складних
елементів
|
Виконати
практичну роботу
google classroom
|
|
2.
|
18.11
|
Виконання
групових і
індивідуальних
навчальних
проектів
|
Навчаться
виконувати в
Microsoft Word
практичні роботи
з використанням
складних
елементів
|
Виконати
практичну роботу
google classroom
|
|
Хімія
|
1.
|
16.11
|
Тематичний контроль знань з теми «Періодичний закон і Періодична система Д.І. Менделєєва. Будова атома»
|
Учень/Учениця
записує електронні та графічні формули атомів 20 хімічних елементів ;
характеризує склад атомних ядер ,розподіл електронів ,зміни радіусів
|
Домашня робота завантаженна в Google Classroom
|
5zgrppz
|
|
20.11.
|
Представлення результатів навчальних проектів
|
Зарубіжна література
|
1.
|
17.11.
|
Гомер та його значення в
історії літератури
« Іліада»
|
Учні знають зміст
поеми, вміють
переказувати
прочитане, розуміють
загальнолюдське
значення творчості
Гомера
|
Прочитати пісню-
22,23,24 « Пріам у
Ахілла», вміти
переказувати пісні
|
|
2.
|
20.11
|
Образи Ахілла і Гектора
|
Учень вміє
коментувати та
аналізувати текст,
висловлює свої
думки і враження.
|
Порівняти образи
Ахілла і Гектора.
Спільне і відмінне.
|
|