Предмет
|
Дата
|
Тема
|
Очікувані результати
|
Домашнє завдання
|
Код класу
|
Осн.здор.
|
16.11
|
Харчові продукти Вибір харчових продуктів Харчові добавки Традиційні та сучасні системи харчування Дієтичне харчування
|
Зрозумієте значення дієтичного харчування для здоров’я людини , як впливає на здоров’я нетрадиційна система харчування, навчитеся, як правильна харчуватися
|
§14
|
|
Географія
|
17.11.
18.11
|
Форма земної поверхні . простягання низовин , височин , гір , річкових долин .(підручник ) параграф 14 , ст. 58-62
Геологічна історія Землі .( підручник ) параграф 15 , ст 63-66.
|
На сторінці 62 перевірити свої знання, дати відповіді на 4 запитання .
На сторінці 67 перевірити свої знання дати відповіді на 4 запитання .
|
Інформацію записати в зошит
Інформацію записати в зошит
|
|
Інформ Ігр
|
1.
|
Стильове оформлення абзаців. Розділи. Колонтитули.
|
Навчаться застосовувати стильове форматування, створювати кілька розділів, додавати колонтитули
|
§ 9 ст. 62-72
Вправа 1, 3, 5 (виконані завдання надіслати в Гугл Клас)
|
|
2.
|
Шаблони документів. Алгоритм опрацювання складного текстового документа
|
Створювати текстовий документ на основі шаблону, опрацьовувати складні текстові документи
|
§ 9 ст. 73-76
Вправа 7 ст. 75
|
|
Інформ ІІгр
|
16.11
18.11
|
Виконання групових і індивідуальних навчальних проєктів Виконання групових і індивідуальних навчальних проєктів
|
Навчитеся виконувати в Microsoft Word практичні роботи з використанням складних елементів
Навчитеся виконувати в Microsoft Word практичні роботи з використанням складних елементів
|
Виконати практичну роботу google classroom
Виконати практичну роботу google classroom
|
|
Мистецтво
|
17.11.20
|
Романський стиль. Мій дім – моя фортеця
ВМ. Місто-фортеця Авіла. МаріенкірхеЛаах. Ансамбль Пізи. Церква святого Пантелеймона у Галичі. Аккерманська фортеця, замок в Хотині. Середнянський замок.
|
Учні зможуть називати пам’ятки художньої культури
Романського стилю
.
|
Створити ескіз герба своєї школи або міста.
|
wy3oe7e
|
Труд дівчат
|
19.11.20
|
Технологія виготовлення в’язаних виробів(спицями)
|
Дотримується правил безпечної праці при виконанні технологічних операцій.
Читає та виконує графічне зображення (схеми)
(за потреби при виконанні проекту).
|
В’язання виробу за схемою
|
uur6vv7
|
Труд хлоп
|
19.11.
|
Оздоблення виробу
|
Інформація про види металів та їх властивості
|
Короткі записи в зошит
|
|
|
|
|
|
|