№
|
Дата
|
Тема
|
Після вивчення теми учні зможуть
|
Завдання, які потрібно виконати
|
Код доступу
|
Алгебра
|
1.
|
|
Контрольна робота № 1 «Додавання та віднімання раціональних дробів»
|
Перевірити знання з даної теми.
|
Повторити п.1-4
|
q2rve6k
|
2.
|
|
Множення раціональних дробів.
|
Виконувати множення раціональних дробів за правилом.
|
П.5, № 143, № 145
|
Геометрія
|
1.
|
|
Теорема Фалеса.
|
Формулювати теорему Фалеса. Поділити даний відрізок на рівні частини.
|
П.6, № 265, № 283
|
ajdtlhs
|
2.
|
|
Середня лінія трикутника
|
Знаходити середні лінії трикутника, його периметр.
|
П.6,№272, № 281
|
Хімія
|
1
|
09.11
|
Стан електрона в атомі. Електронні орбіталі. Структура електронної оболонки атомів
|
записує електронні та графічні формули атомів 20 хімічних елементів ;
характеризує склад атомних ядер ,розподіл електронів ,зміни радіусів
|
Домашня робота завантаженна в Google Classroom
|
5zgrppz
|
2.
|
13.11
|
Будова електронних оболонок атомів хімічних елементів №1-20
|
Мистецтво
|
1.
|
09.11
|
Перлини
Київської
держави
|
Учні зможуть
називати пам’ятки
художньої культури
України періоду
Київської держави,які
занесені до списку
світової спадщини
ЮНЕСКО
Пригадати
особливості
старослов’янських
шрифтів,буквиць.
|
https://www.youtube.com/watch?v=hHlH88VKZUs
Прослухати пісню
«Києве мій»
муз.Г.Шамо, вірші
,Д.Муцента
Намалювати
ілюстрації до «Слова о
полку Ігоревім».
|
|
Трудове навчання
|
1.
|
12.11
|
Технологія
виготовлення
в’язаних
виробів(спицями)
|
Вміти користуватия
схемами узорів і
в’язати за ними
нескладні вироби
|
Схему виробу
відправити на
ел.скриньку
luybaglv@gmail.com
|
|
Географія
|
1.
|
10.11
|
|
|
§10
|
|
2.
|
11.10
|
|
|
§14
|
|
Зарубіжна література
|
1.
|
10.11
|
Античність. Основні етапи. Жанри античної літератури
|
знати загальні особливості античної літератури, характеризує міфологічні образи
|
Прочитати давньо-грецькі міфи троянського циклу, переказувати, аналізувати
|
|
2
|
13.11
|
Давньогрецька міфологія. Міфи троянського циклу
|
Визначати історичну основу міфів, аналізує ключові образи, висловлює свої міркування
|
Знати зміст міфів, уміти їх коментувати, характеризувати образи
|
|