Мистецтво
|
11.01
|
Стихія бароко
ВМ. Борроміні. Церква Сан-Аньєзе, Церква Сан-Карло але Куатро Фонтане; Л.Берніні. Площа собору Св.Петра; Версаль, Аранхуес, Цвінгер;Мікеланджело «Давид», Берніні «Давид», «Аполон і Дафна»; А. Поццо.Церква Сант-Іньяціо; Караваджо «Лютніст», «Покладення у гроб», «Успіння Марїї».
|
Зможуть визначати основні пам’ятки цього періоду; порівнювати пам’ятки культури різних стилів, знаходити необхідну інформацію з літературних джерел
|
Створити замальовки меблів, дзеркал, світильників у стилі бароко.
Відшукати пісні: «Побачити бароко». Муз. А.Олєйнікової, вірші Л.Ратич
Оформити власну книжечку «Лепбук» « Людина бароко»
https://www.youtube.com/watch?v=SJedABacXD8
|
Код 8-а класу
32ybkfs
|
Труд дівчат
|
14.01
|
Об’єкт проектної діяльності №4: Поясний швейний виріб
Планування роботи з виконання проекту.
|
Застосовує прийоми комбінаторики у процесі проектування виробу.
Використовує моделі-аналоги для аналізу та подальшого компонування об'єкта проектування.
|
Моделі-аналоги. Розробка ескізного малюнка.
|
uur6vv7
|
Труд хлоп
|
14.01
|
З’єднання металів між собою, способи
з’єднання
|
Зрозумієте, як можна з’єднати метали, які існують для цього способи
|
Коротко інформацію записати в зошит
|
|