Предмет
|
Дата
|
Тема
|
Очікувані результати
|
Домашнє завдання
|
Код класу
|
|
Алгебра
|
12.01
|
Степінь з цілим показником.
|
Наводить приклади; степеня із цілим показником;
Розв’язувати вправи на перетворення степенів з цілим показником.
|
§8
№234, 236, 242, 247, 250
|
Код доступу до Google класу f3j6yvi
|
|
|
12.01
|
Властивості степенів з цілим показником.
|
Розв’язувати вправи на застосування властивостей степенів з цілим показником ( з однаковими основами).
|
§ 9, п.1, 2.
№280, 282, 289, 296.
|
Код доступу до Google класу f3j6yvi
|
|
Геометрія
|
14.01
|
Центральні та вписані кути.
|
Розв’язувати задачі на застосування властивостей вписаних кутів.
|
§ 8
№384, 389, 398
№406(1)
|
Код доступу до Google класу f3j6yvi
|
|
|
14.01
|
Вписані й описані чотирикутники.
|
Розв’язувати задачі на застосування властивостей і ознак вписаних і описаних чотирикутників.
|
§9
№433, 441, 446(1).
|
Код доступу до Google класу f3j6yvi
|
|
|
Фізика
|
11.01
|
Електричний заряд. Електрична взаємодія
|
Учні знатимуть поняття електричного заряду, механізми електризації
|
Опрацювати §17, 18, впр. 134, 135
|
uujcgiu
|
|
|
13.01
|
Закон збереження електричного заряду
|
Формулювати та застосовувати закон збереження електричного заряду.
|
Опрацювати §19, впр. 138, 156
|
|
|
Хімія
|
11.01
|
Кількість речовини. Моль – одиниця кількості речовини. Стала Авогадро
|
називає одиницю вимірювання кількості речовини, молярний об’єм газів за нормальних умов, сталу Авогадро;
обчислює число частинок (атомів, молекул, йонів) у певній кількості речовини, масі, об’ємі; молярну масу, масу і кількість речовини; об’єм даної маси або кількості речовини газу за нормальних умов; відносну густи-ну газу за іншим газом, обираючи і обґрунтовуючи спосіб розв’язання;
|
Домашня робота завантажена в Google Classroom
|
Код доступу 8А jwx23ya
|
|
|
15.01
|
Розв’язування задач на обчислення числа частинок (атомів, молекул, йонів) у певній кількості речовини, масі, об’ємі.
|
Код доступу 8Б 5zgrppz
|
|
Біологія
|
12.01
|
Внутрішнє середовище організму. Поняття про гомеостаз
|
Опрацюєте матеріали про гомеостаз – стан рівноваги динамічного середовища, у якому відбуваються біологічні процеси
|
|
Код класу
3np36xy
|
|
|
14.01
|
Кров, її склад та функції.
|
Запам’ятаєте склад крові, навчитеся розпізнавати клітини крові.
|
|
|
|
Осн.здор.
|
11.01
|
Принципи запам’ятовування. Розвиток пам’яті та уваги.
|
Навчитеся принципам запам’ятовування, здобудете знання про розвиток пам’яті та уваги.
|
§16
|
|
|
Географія
|
12.01
|
Поверхневі води. Річкові системи і басейни.
|
Опрацюєте матеріал, навчитеся розрізняти поверхневі води, аналізувати річкові системи.
|
Ст. 108-112, виписати коротко основний матеріал.
|
|
|
Інформ Ігр
|
11.01
|
Інструктаж з БЖД. Практична робота. 5. Офісні веб-програми для створення спільних документів. Опитування з використанням онлайн-форм.
|
Зможуть створити спільний документ та опитування з використанням онлайн-форм
|
Переглянути параграф 27 ст. 178. Виконати одне з завдань практичної роботи на ст. 189-190.
|
|
|
|
13.01
|
Етапи створення веб-сайтів. Конструювання сайтів.
|
Знатимуть етапи створення веб-сайтів
|
Завдання в Гугл класі
|
|
|
Інформ ІІгр
|
11.01
|
Програми для редагування аудіо та відео даних.
|
Знатимуть типи та види программ для мультимедійного редагування.
|
Прочитати та законспектувати урок на google classroom.
|
Код гугл клас
zhvdorq
|
|
|
13.01
|
Побудова аудіо та відео ряду
|
Вмітимуть користуватись програмами редакторів мультимедійних об’єктів.
|
Прочитати та законспектувати урок на google classroom. Виконати практичну роботу на google class
|
|
|