Предмет
|
Дата
|
Тема
|
Очікувані результати
|
Домашнє завдання
|
Код класу
|
Фізика
|
26.04
|
Електричні нагрівальні пристрої. Запобіжники
|
Знатимуть винахідників ламп розжарювання та різні електричні пристрої, запобіжники
|
§36
|
uujcgiu
|
|
28.04
|
Електричний струм у розчинах і розплавах електролітів
|
Знатимуть, у чому полягає явище електролітичної дисоціації та механізм виникнення струму в електролітах
|
§37
|
|
Хімія
|
26.04
|
Тематичний контроль знань з теми «Оксиди. Кислоти»
|
Учень/Учениця
обґрунтовує залежність між складом та застосуванням неорганічних речовин;
класифікує неорганічні сполуки за класами;
характеризує поняття амфотерності, фізичні та хімічні властивості оксидів, основ, кислот, солей, амфотерних гідроксидів;
|
Домашня робота завантажена в Google Classroom
Код доступу 8А jwx23ya
Код доступу 8Б 5zgrppz
|
Код доступу
8А jwx23ya
|
30.04
|
Основи, їх склад і назви, класифікація, фізичні власти-вості. Заходи безпеки під час роботи з лугами.
|
Географія
|
27.04
|
Природні зони Зони мішаних та широколистих лісів
|
1 Ознайомитеся з особливостями природних умов
2 Дослідите лісові ландшафти
3 Дізнаєтеся про використання природних ресурсів та їх охорону
|
§38 ст.154-158
Опрацювати
Записати головне ст. 158
Відповісти на запитання .
|
q6cuuh6
|
Інформатика Ігр.
|
26.04
|
Складання алгоритмів опрацювання числових величин у навчальному середовищі програмування, їх налагодження і виконання
|
Навчаться використовувати стандартні функції в числових виразах
|
Опрацювати параграф 20 ст. 137-140
Виконати Вправу 2 ст. 138
|
tpvwknj
|
|
28.04
|
Інструктаж з ТБ. Практична робота № 11. Складання та виконання лінійних алгоритмів опрацювання величин в навчальному середовищі програмування.
|
Зможуть самостійно скласти та запустити на виконання лінійний алгоритм
|
Практична робота на ст. 142
|
Інформатика ІІгр.
|
26.04
|
Складання алгоритмів опрацювання текстових величин у навчальному середовищі: програмування, їх налагодження і виконання.
|
Вмітимуть настроювати програми
|
Прочитати та законспектувати урок у google classroom.
|
Код гугл клас
zhvdorq
|
|
28.04
|
Налагодження програм.
|
Складатимуть елементрані програми
|
Прочитати та законспектувати урок на google classroom. Виконати практичну роботу у google class
|
|
Мистецтво
|
26.04
|
Історія та реальність
М. Мікешин. Пам’ятник Богдану Хмельницькому в Києві;
Л. Позен. Лірник; І. Рєпін. Етюди: «Козак», «Етюд козака-пастуха»;
|
Учні зможуть ознайомитися з видатними архітекторами та художниками реалістами
|
Продовжити фотодобірку «Образи сьогодення»
Намалювати реалістичну композицію в побутовому жанрі на тему українських народних обрядів
|
Код 8-а класу
32ybkfs
|
Трудове навчання (дівчата)
|
29.04
|
Зачіска- краса і стиль, що створює дизайнер
|
Учні зможуть дізнатися про натуральні рослинні засоби для зміцнення волосся
|
Продовження міні-проекту «Моя зачіска»
|
uur6vv7
|
Трудове навчання (хлопці)
|
29.04
|
Робота з тонколистовим
металом . Безпека праці.
|
1 запам*ятаєте види металу
2 навчитеся працювати
3 повторите правила безпеки праці
|
Повторити правила безпеки праці.
|
|
Фізична культура
|
28.04
|
Рівномірний біг 1000-1200 м.
Баскетбол.Основні правила гри у баскетбол.Розміри площадки Склад команд.
|
Виконати вправу не переходячи на ходьбу.
Знати основні правила гри.
|
Біг 6-8 хв.
Вправи на розвиток сили рук.
|
32a4q7j
|
29.04
|
Рівномірний біг 1200-1500 м.
Баскетбол.Техніка ведення м’яча Пробіжка.
|
Біг до 1км.
Виконання правильного ведення м’яча .
|
Біг. Імітація ведення м’яча
Зупинка з м’ячем
|
30.04
|
Рівномірний біг до 1500 м.
Баскетбол.Правила 3-5-8сек.
|
Біг 1 км.
Знати правила гри і користуваться ними.
|
Біг
Правила гри
|