Предмет
|
Дата
|
Тема
|
Очікувані результати
|
Домашнє завдання
|
Код класу
|
Фізика
|
12.04
|
Контрольна робота №4 з теми «Електричний струм»
|
Перевірять свій рівень знань та вміть
|
GoogleClassroom
|
uujcgiu
|
|
14.04
|
Робота електичного струму
|
Зможуть застосовувати формулу роботи електричного струму до розв`язування задач
|
§33, №268
|
|
Хімія
|
12.04
|
Реакція нейтралізації. Ряд активності металів. Реакції заміщення й обміну.
Інструктаж з БЖД
|
Учень/Учениця
описує поширеність представників основних класів неорганічних сполук у природі;
складає хімічні формули оксидів, основ, амфо-терних гідроксидів (Алюмінію, Цинку), кис-лот, середніх солей; рівняння реакцій, які характеризують хімічні властивості оснόвних, кислотних та амфотерних оксидів; кислот, лугів, нерозчинних основ, амфотер-них гідроксидів, середніх солей;
|
Домашня робота завантаженна в Google Classroom
|
Код доступу
8А jwx23ya
|
16.04
|
Поширеність у природі та використання кислот. Вплив на довкілля і здоров’я людини.
|
Географія
|
13.04
|
Районування природних ландшафтів
|
1 Усвідомите, що таке ландшафт
2 Дослідите, які є природно-територіальні комплекси
3 Дізнаєтесь, які карти ландшафту
|
§ 36 ст. 146-150
Опрацювати
Записати головне ст. 150
Відповісти на запитання .
|
q6cuuh6
|
Інформатика Ігр.
|
12.04
|
Використання вікон повідомлень. Складання програм, що обробляють натискання кнопок та визначають вміст написів на формі.
|
Зможуть використати у середовищах програмування вікна повідомлень
|
§ 18 ст. 126-128
|
tpvwknj
|
|
14.04
|
Інструктаж з БЖД. Практична робота 10. Створення програми з кнопками та написами.
|
Зможуть використати елементи управління кнопка та напис на екранній формі
|
Практична робота ст. 130
|
Інформатика ІІгр.
|
12.04
|
Складання та виконання алгоритмів з елементами управління для задання логічного значення величини. Елемент для введення даних: прапорець.
|
Вмітимуть настроювати програми
|
Прочитати та законспектувати урок Матеріали в google classroom.
|
Код гугл клас
zhvdorq
|
|
14.04
|
Складання та виконання алгоритмів з елементом управління «список, що розкривається».
|
Складатимуть елементарні програми
|
Прочитати та законспектувати урок на google classroom. Виконати практичну роботу в google class
|
|
Мистецтво
|
12.04
|
Пейзажна лірика в музиці та живопису (В.Тьорнер. ДТ.Жеріко І.Айвазовський, К.Брюлов. Д.Констебл) М.Огінський. Полонез «Прощання з Батьківщиною». Ф.Шуберт. Вокальний цикл «Зимовий шлях» (фрагменти за вибором).
|
Учні зможуть самостійно дослідити творчість митців,
намалювати марину, в якій передати романтичну атмосферу
|
Намалювати марину: «Захід сонця: штиль», «Серед бурхливих хвиль», «Морська баталія»
|
Код 8-а класу
32ybkfs
|
Трудове навчання (дівчата)
|
15.04
|
Проект «Мистецтво вибору зачіски»
|
Учні зможуть підбирати зачіски, що відповідають до певного типу обличчя, виконати міні-проект «Моя зачіска»
|
Визначення власної форми обличчя. Підбір зачіски відповідно до типу обличчя»
Міні-проект «Моя зачіска»
|
uur6vv7
|
Трудове навчання (хлопці)
|
15.04
|
Робота з тонколистовим
металом . Безпека праці.
|
1 Запам*ятаєте види металу
2 Навчитеся працювати
3 Повторите правила безпеки праці
|
Повторити правила безпеки праці.
|
|
Фізична культура
|
14.04
|
Рівномірний біг 1000-1200 м.
Баскетбол.Основні правила гри у баскетбол.Розміри площадки Склад команд.
|
Виконати вправу не переходячи на ходьбу.
Знати основні правила гри.
|
Біг 6-8 хв.
Вправи на розвиток сили рук.
|
32a4q7j
|
15.04
|
Рівномірний біг 1200-1500 м.
Баскетбол.Техніка ведення м’яча Пробіжка.
|
Біг до 1км.
Виконання правильного ведення м’яча .
|
Біг. Імітація ведення м’яча
Зупинка з м’ячем
|
16.04
|
Рівномірний біг до 1500 м.
Баскетбол.Правила 3-5-8сек.
|
Біг 1 км.
Знати правила гри і користуваться ними.
|
Біг
Правила гри
|
|
|
|
|
|