Предмет
|
Дата
|
Тема
|
Очікувані результати
|
Домашнє завдання
|
Код класу
|
Фізика
|
05.04
|
Лабораторна робота №5 Дослідження електричного кола з паралельним з`єднанням провідників
|
Учні зможуть перевірити закони паралельного з`єднання провідників
|
Ст.137
GoogleClassroom
|
uujcgiu
|
|
07.04
|
Мішане з`єднання провідників
|
Навчаться розв`язувати задачі на мішане з`єднання провідників
|
Повторити §32,33
GoogleClassroom
|
|
Географія
|
06.04
|
Ландшафт України.
Ландшафт як просторово-цілісна система
|
1 Ознайомитеся , що таке ландшафт.
2 Дослідите, які є природно-територіальні комплекси
3 Навчитеся розпізнавати карти ландшафту
|
§35 ст. 143-146
Опрацювати
Записати головне ст. 146
Відповісти усно на запитання .
|
q6cuuh6
|
Інформатика Ігр.
|
05.04
|
Інструктаж з БЖД. Практична робота 9. Створення об’єктно-орієнтованої програми, що відображає вікно повідомлення.
|
Зможуть змінити назву форми та розмістити текстовий напис на екранній формі проекту.
|
Виконати Вправу № 1 ст. 119. Створити програму Практична робота за зразком Мал. 17.1
|
tpvwknj
|
|
07.04
|
Поняття об’єкту та його властивостей і методів. Поняття про метод.
|
Зможуть змінити значення властивостей об’єктів у середовищі програмування Lazarus, дізнаються як у проекті використовують елемент управління кнопка та як виконувати дії з об’єктами за допомогою методів
|
§ 18 ст. 120-126 Вправа 1 ст. 122-123
Вправа 3 ст. 125
|
|
Інформатика ІІгр.
|
05.04
|
Налагодження готової програми.
|
Вмітимуть настроювати програми
|
Прочитати та законспектувати урок на google classroom.
|
Код гугл клас
zhvdorq
|
|
07.04
|
Величини логічного типу, операції над ними. Алгоритми з розгалуженнями для опрацювання величин.
|
Складатимуть елементарні програми
|
Прочитати та законспектувати урок на google classroom. Виконати практичну роботу на google class
|
|
Мистецтво
|
05.04
|
Портрети романтиків
О.Капренський «Портрет О.Пушкіна»;
«Т.Шевченко»
«Автопортрет»;
Т.Жерико «Портрет Делакруа»;
Е. Делакруа «Автопортрет»,
«Свобода на барикажах»,
«Портрет Шопена»,
«Портрет Паганіні»
|
Учні зможуть самостійно дослідити творчість митців, які привернули увагу найбільше
|
Створити фото сесію
«Романтичні образи сучасників» або селфі
«Я романтик»
|
Код 8-а класу
32ybkfs
|
Трудове навчання (дівчата)
|
08.04
|
Технологія побутової діяльності та самообслуговування
Проект « Моя зачіска»
|
Учні зможуть ознайомитися з типами волосся, чинниками, що впливають на їх стан, предметами та засобами догляду та значенні зачіски в зовнішності людини?
|
Виконати в зошиті лабораторно-практичну роботу «Визначення типу обличчя та добір відповідної зачіски»,
Виготовити фотозбірку «Чарівний локон»
|
uur6vv7
|
Трудове навчання (хлопці)
|
08.04
|
Робота з тонколистовим ме-
талом . Безпека праці.
|
1 запам’ятаєте види металу
2 навчитеся працювати з металом
3 повторите правила безпеки праці
|
Знати види металу.
Повторити правила безпеки праці.
|
|
Фізична культура
|
07.04
|
Рівномірний біг 1000-1200 м.
Баскетбол.Основні правила гри у баскетбол.Розміри площадки Склад команд.
|
Виконати вправу не переходячи на ходьбу.
Знати основні правила гри.
|
Біг 6-8 хв.
Вправи на розвиток сили рук.
|
32a4q7j
|
08.04
|
Рівномірний біг 1200-1500 м.
Баскетбол.Техніка ведення м’яча Пробіжка.
|
Біг до 1км.
Виконання правильного ведення м’яча .
|
Біг.
Імітація ведення м’яча. Зупинка з м’ячем.
|
09.04
|
Рівномірний біг до 1500 м.
Баскетбол.Правила 3-5-8сек.
|
Біг 1 км.
Знати правила гри і користуваться ними.
|
Біг.
Правила гри.
|