Предмет
|
Дата
|
Тема
|
Очікувані результати
|
Домашнє завдання
|
Код класу
|
|
Укр. мова
|
28.04
|
Речення з відокремленими членами Відокремлені другорядні члени речення
|
Зможете називати відокремлені другорядні члени речення, формулювати висновки щодо ролі їх в мовленні
|
§31 таблиця ст.179
Вправа360, 361
|
8-А клас-p7j6seb
|
|
|
30.04
|
Відокремлені означення
|
Навчитеся відрізняти відокремлені означення від інших членів речення , ставити розділові знаки
|
§32 таблиця ст.184-185
Вправа377
|
|
|
Укр. літ.
|
28.04
|
«Місце для дракона»
Проблематика твору: про добро і зло, вірність і зраду.
|
Навчитеся грамотно висловлювати власні думки, підкріплюючи найвагомішими епізодами із твору, виховаєте почуття щирості й доброти, зрозумієте, що слід прагнути бути чесним і відповідальним.
|
Усний роздум «Чи є місце у світі злу і зраді?»
|
|
|
|
30.04
|
Алегоричність образів дракона Грицька, Пустельника та князя
|
Оціните поведінку героїв твору, зумієте пояснити алегоричність образів дракона Грицька, Пустельника та князя, переконаєтесь, що справедливість і рівноправність – основи стосунків між людьми.
|
Характеристика образів, цитати
|
|
|
Зар.літ
|
27.04
|
Антуан де Сент-Екзюпері «Маленький принц»
|
Дізнаєтесь факти з життя і творчості письменника, опрацюєте зміст казки-притчі, зможете коментувати прочитаний твір.
|
Прочитати ст.260-265, усні відповіді на питання ст. 265
|
khix526
|
|
|
30.04
|
Філософський зміст твору. Художні образи
|
Зможете визначити проблеми твору, оцінити поведінку героїв, визначити позитивне та негативне.
|
Прочитати ст.266-270, характеристика образів з використанням цитат із твору.
|
|
|
Англ.мова
|
26.04
|
Подорож країнами
|
розповідати про власний досвід подорожування
|
завдання знаходиться в GoogleClassroom
|
pm3fudi
|
|
|
28.04
|
Граматичний практикум.
|
вживати граматичний час Present Perfect Passive Voice
|
Ex.2, 3, p. 209
|
|
|
|
29.04
|
Граматичний практикум.
Семестровий контроль навичок читання
|
вживати граматичний час Present Perfect Passive Voice; перевірити рівень читацьких навичок.
|
завдання знаходиться в GoogleClassroom; ex.4, 6, p.210
|
|
|
Історія України
|
27.04
|
Урок узагальнення «Епоха Просвітництва»
|
повторити і узагальнити опрацьований матеріал
|
потворити § 22-25, виконати завдання в classroom.google.
|
ubnivsb
|
|
Всесвітня історія
|
28.04
|
Посилення колоніальної політики Російської імперії. Ліквідація гетьманату.
|
характеризувати колоніальну політику Російської імперії щодо України, дати оцінку гетьманству І. Скоропадського, Д.Апостола, пояснити, як українська правляча верхівка намагалася протистояти політиці царизму
|
опрацювати §29
|
cncsgk2
|
|
|
30.04
|
Лівобережна та Слобідська Україна. Ліквідація Гетьманщини.
|
розповісти про останнього гетьмана К.Розумовського та його політику, визначати причини та перебіг процесу ліквідації гетьманства й решток автономії Гетьманщини та Слобідської України
|
опрацювати §30
|
cncsgk2
|
|
Алгебра
|
27.04
|
Розв’язування вправ.
|
розв’язувати: вправи на знаходження коренів квадратних рівнянь за допомогою формули коренів квадратного рівняння та теореми Вієта.
|
§ 19,
№741(п), 747(п), 780(п), 774(п).
|
Код доступу до Google класу f3j6yvi
|
|
|
27.04
|
Контрольна робота «Квадратні рівняння».
|
розв’язувати: вправи на знаходження коренів квадратних рівнянь за допомогою формули коренів квадратного рівняння та теореми Вієта.
|
Завдання у гугл класі.
|
Код доступу до Google класу f3j6yvi
|
|
Геометрія
|
29.04
|
Розв’язування задач.
|
Розв’язувати: прямокутні трикутники.
|
§19
№ 926, 928.
|
f3j6yvi
|
|
|
29.04
|
Контрольна робота «Розв’язування прямокутних трикутників.»
|
Розв’язувати: прямокутні трикутники.
|
Завдання у гугл класі.
|
Код доступу до Google класу f3j6yvi
|
|
|