Предмет
|
Дата
|
Тема
|
Очікувані результати
|
Домашнє завдання
|
Код класу
|
|
Укр. мова
|
14.04
|
Вставні слова, словосполучення Групи вставних слів і словосполучень за значенням
|
Зможете розпізнавати вставні слова та словосполучення у реченні, визначати їх роль, правильно конструювати та інтонувати такі речення
|
§30 таблиця
ст. 166-167
Вправа 340
|
8-А клас-p7j6seb
8-Б клас –
ffrxgkj
|
|
|
16.04
|
Розділові знаки у реченнях зі вставними словами, словосполученнями
|
Наводити приклади речень зі вставними словами чи словосполученнями, ставити розділові знаки, пояснювати їх вживання за допомогою правил
|
§30 ст.167
Вправа341
|
|
|
Укр. літ.
|
14.04
|
Бесіда з позакласного читання О.Довженко «Повість полум’яних літ»
|
Усвідомите глибокі почуття сили волі, мужності, стійкості, незламності, патріотизму як рис характеру, необхідних для життя, для протистояння ворогу.
|
Переказ уривків твору, усний відгук
|
|
|
|
16.04
|
Проблема особистості й натовпу у творі В.Дрозда «Білий кінь Шептало»
|
Будете знати найголовніші факти із життя письменника, опрацюєте зміст твору, удосконалите вміння визначати ідейно-тематичне спрямування твору, елементи сюжету.
|
Короткі відомості про автора, прочитати твір, скласти план сюжету
|
|
|
Зар.літ
|
13.04
|
Мольєр «Міщанин-шляхтич» Сюжет твору
|
Вміють переказувати частини драматичного твору, коментувати події, складати план сюжету
|
Прочитати ІІ дію ст.246-249, переказ змісту прочитаного, визначити елементи сюжету
|
khix526
|
|
|
16.04
|
Образи комедії
|
Зможете скласти характеристику герою твору, аналізувати вчинки героїв
|
Прочитати
ІІІ дію. Характеристика образів.
|
|
|
Англ.мова
|
12.04
|
Інформаційна сторінка в газеті
|
писати газетну статтю
|
GoogleClassroom
Впр.7, ст.227
|
pm3fudi
|
|
|
14.04
|
Урок домашнього читання
|
читати з метою отримання загальної та детальної інформації
|
GoogleClassroom
Впр.4, ст.175-176
|
|
|
|
15.04
|
Повторення вивченого матеріалу
|
використовувати лексичний та граматичний матеріал теми
|
GoogleClassroom
Впр. 1, 4, ст. 225-226
|
|
|
Історія України
|
13.04
|
Урок узагальнення
|
Повторити й узагальнити опрацьований матеріал
|
потворити § 22-28, завдання в classroom.google
|
ubnivsb
|
|
Всесвітня історія
|
14.04
|
Розділ 5. Епоха Просвітництва
Просвітництво і промислова революція
|
Пояснювати ідейну течію Просвітництво, називати відомих просвітителів, наводити приклади технічних досягнень
|
Опрацювати § 22
|
cncsgk2
|
|
|
16.04
|
Освічений абсолютизм
|
Називати прояви освіченого абсолютизму в Австрійській імперії, Прусському королівству та Російській імперії
|
Опрацювати § 23
|
cncsgk2
|
|
Алгебра
|
13.04
|
Формула коренів квадратного рівняння.
|
Розв’язувати: вправи на знаходження коренів квадратних рівнянь за допомогою формули коренів квадратного рівняння.
|
§ 18,
№738(н), 740(н), 742(н).
|
Код доступу до Google класу f3j6yvi
|
|
|
13.04
|
Формула коренів квадратного рівняння
|
Розв’язувати: вправи на знаходження коренів квадратних рівнянь за допомогою формули коренів квадратного рівняння.
|
§ 18,
№744(н), 746(н), 748(н).
|
Код доступу до Google класу f3j6yvi
|
|
Геометрія
|
15.04
|
Обчислення значень sina, cosa, tga.
|
Розв’язувати: вправи на знаходження значення синуса, косинуса, тангенса для кутів 30°, 45°, 60°.
|
§ 18, 1,2.
№ 859, 863, 881, 887(1)
|
Код доступу до Google класу 11.03f3j6yvi
|
|
|
15.04
|
Розв’язування задач.
|
Розв’язувати: вправи на знаходження значення синуса, косинуса, тангенса для інших кутів.
|
§ 18, п.3
№ 872, 874.
|
Код доступу до Google класу f3j6yvi
|
|
|