Предмет
|
Дата
|
Тема
|
Очікувані результати
|
Домашнє завдання
|
Код класу
|
Укр. мова
|
31.03
|
Контрольна робота з теми «Речення з однорідними членами»
|
З’ясуєте рівень знань та прогалини у знаннях з даної теми, перевірите вміння застосовувати здобуті знання на практиці.
|
§26-28
Повторити правила
|
8-А клас-p7j6seb
8-Б клас –
ffrxgkj
|
|
02.04
|
Розвиток зв’язного мовлення Аналіз контрольного твору-опису; аналіз контрольної роботи
|
Здобудете орфографічні та пунктуаційні навички, текстотворчі вміння – застосування у текстах речень з однорідними членами, оціните виражальні можливості таких речень.
|
§47 вправа 477 скласти план, усний переказ
|
|
Укр. літ.
|
31.03
|
Ніна Бічуя «Шпага Славка Беркути» Проблема особистості в сучасному світі. Образи семикласників
|
Зможете характеризувати образи героїв твору, висловлювати міркування про справжню дружбу, чесність, взаємопідтримку, відповідальність, про моральний вибір у житті.
|
Виконати тести ст.164-165, 175-176.Усно: характеристика образів із використанням цитат із твору, оцінка поведінки.
|
|
|
02.04
|
Роль батьків і вчителів у вихованні дітей
|
Проаналізуєте поступки героів твору – батьків і вчителів, висловите та аргументуєте думку про вплив оточення на виховання дитини.
|
Усні відповіді ст.176 Заповнити таблицю «Стосунки батьків і дітей» ст.176
|
|
Зар.літ
|
30.03
|
Лірика. Життя і творчість Дж.Донна. Священні сонети.
|
Ознайомитеся з життєвим і творчим шляхом англійського письменника- автора священних сонетів, прочитаєте сонети, висловите свої думки і враження від прочитаного, обгрунтуєте їх.
|
Виразно читати сонет, усні відповіді на питання ст.236,
|
khix526
|
|
02.04
|
Класицизм, головні ознаки, представники
|
Навчитеся визначати головні ознаки класицизму, називати імена представників даного літературного напряму, аналізувати їх твори.
|
Опрацювати зміст статті ст.237-239, усні відповіді на питання ст.239
|
|
Англ.мова
|
29.03
|
Українська преса
|
дізнатися про періодичні видання України на основі прочитаного тексту
|
GoogleClassroom
Впр.2, 4, 6, ст. 185-188
Voc.Box (p.186)
|
pm3fudi
|
|
31.03
|
Преса Великої Британії
|
дізнатися про особливості ЗМІ Великої Британії на основі прослуханого та прочитаного текстів
|
GoogleClassroom
Впр.3, ст. 190
Voc.Box (p.189)
|
|
|
01.04
|
Преса США
|
дізнатися про особливості ЗМІ США на основі прочитаного тексту
|
GoogleClassroom
Write a short paragraph about press (use the questions in ex.5,p.191 as a plan)
|
|
Історія України
|
30.03
|
Правобережна та Лівобережна Гетьманщина в 60-70-х рр. ХVІІ ст.
|
розповідати про гетьманство П. Дорошенка та спроби об’єднати всі українські землі, наводити приклади втручання у внутрішні справи України сусідніх держав
|
Опрацювати
§ 23, усно відповіді на питання на
с. 172-173, продовжити заповнювати таблицю
|
cncsgk2
|
|
31.03
|
Правобережне козацтво в останній чверті ХVІІ ст. Закріплення розподілу Української козацької держави між Московським царством і Річчю Посполитою
|
пояснити, як відбулося закріплення поділу Української козацької держави між Річчю Посполитою та Московією, розповідати про відродження правобережного козацтва
|
Опрацювати
§ 24, усно відповіді на питання на
с. 178, продовжити заповнювати таблицю
|
|
|
02.04
|
Слобідська Україна та Запорозька Січ у другій половині ХVІІ ст. Кошовий отаман І.Сірко
|
Визначати адміністративно-територіальний устрій Слобожанщини та Запорозької Січі, називати особливості розвитку Січі, розповідати ро кошового отамана Івана Сірка
|
Опрацювати
§ 25, усно відповіді на питання с.186,
№19 письмово
|
ubnivsb
|
Алгебра
|
30.03
|
Тотожні перетворення виразів, що містять квадратні корені.
|
розв’язувати вправи, що передбачають: перетворення виразів із застосуванням винесення множника з-під знака кореня, внесення множника під знак кореня, звільнення від ірраціональності в знаменнику дробу
|
§15.
№613, 615, 617, 639(н).
|
Код доступу до Google класу f3j6yvi
|
|
30.03
|
Функція у=√х, її графік та властивості.
|
характеризувати: властивості функції y=x за графіком;
будувати графік функції y=x
|
§ 16.
№ 670, 672, 676, 691(2)
|
Код доступу до Google класу f3j6yvi
|