Предмет
|
Дата
|
Тема
|
Очікувані результати
|
Домашнє завдання
|
Код класу
|
|
Укр. мова
|
24.03
|
Розвиток зв’язного мовлення Контрольний письмовий твір-опис місцевості на основі особистих спостережень і вражень у художньому стилі
|
Закріпите текстотворчі вміння, використовуючи виражальні можливості речень з однорідними членами.
|
Контрольний твір-опис. §47 ст.243-245
|
p7j6seb
|
|
|
26.03
|
Узагальнення та систематизація знань з теми «Речення з однорідними членами речення»
|
Систематизуєте одержані знання, закріпите вміння будувати речення з однорідними членами, аргументувати вживання розділових знаків.
|
§26-28 ст.155 вправа 324, 325
|
|
|
Укр. літ.
|
24.03
|
Ніна Бічуя «Шпага Славка Беркути» - повість про школу.
|
Знатимете короткі відомості з життя і творчості письменниці, опрацюєте зміст частини повісті.
|
Прочитати ст. 142, повість ст.142-154; усні відповіді ст.153-154
|
|
|
|
26.03
|
Проблеми дорослішання, проблеми особистості в сучасному світі.
|
Удосконалите вміння переказувати сюжет твору, висловите міркування про справжню дружбу, про моральний вибір у житті.
|
Дочитати повість, план сюжету
|
|
|
Зар.літ
|
23.03
|
Бесіда з позакласного читання В.Шекспір «Король Лір»
|
Опрацюєте зміст твору, зможете коментувати поведінку героїв твору.
|
Усний переказ уривків, підготовка до контрольної роботи
|
khix526
|
|
|
26.03
|
Контрольна робота з теми «Література Відродження»
|
Оціните рівень знань, умінь і навичок з даної теми
|
Повторити тему «Бароко», яку вивчали на уроках історії та мистецтво
знавства
|
|
|
Англ.мова
|
22.03
|
Повторення вивченого матеріалу
|
використовувати лексичний та граматичний матеріал теми в усному та писемному мовленні; підготуватись до контрольної роботи
|
GoogleClassroom
|
pm3fudi
|
|
|
24.03
|
Узагальнюючий урок. Контроль навичок письма.
|
перевірити рівень отриманих знань з теми
|
GoogleClassroom
Впр.1, 2, ст. 182-183
|
|
|
|
25.03
|
Lesson 7. Broaden your mind! Друковані видання
|
ознайомитись з новими ЛО з теми та використовувати їх в усному та писемному мовленні; розповідати про особливості користування друкованими виданнями
|
GoogleClassroom
Впр. 3, 4, ст.183-184
|
|
|
Всесвітня
історія
|
23.03
|
Поява Російської імперії
|
Називати дати правління Петра І, Північної війни; позначати на карті територіальні зміни Російської імперії у XVIII ст., напрямки походів та місця битв; характеризувати реформи Петра І; наводити приклади активної зовнішньої політики
|
Опрацювати § 21, с.176 №10 письмово, заповнити контурну карту, підготуватися до
уроку узагальнення
|
cncsgk2
|
|
|
24.03
|
Урок узагальнення «Османська імперія. Країни Східної Європи у ХVІ – першій половині ХVІІІ ст.»
|
Повторити, систематизувати та узагальнити матеріал з даної теми
|
Повторити §18-21, виконати завдання в classroom
|
|
|
Історія України
|
26.03
|
Гетьманство І. Виговського. Розкол Гетьманської держави. Андрусівське перемир’я
|
Давати оцінку правлінню гетьмана І. Виговського, Андрусівському перемир’ю, пояснювати причини і наслідки українсько-московській війні, пояснювати нові поняття
|
Опрацювати § 22, усно відповіді на питання с.162-163, почати складати таблицю №13
|
ubnivsb
|
|
Алгебра
|
23.03
|
Винесення множника з-під знака кореня. Внесення множника під знак кореня.
|
Розв’язувати вправи на винесення множника з-під знака кореня та внесення множника під знак кореня.
|
Параграф 13, п.3-4
№500, 502, 529(н), 531(н).
|
f3j6yvi
|
|
23.03
|
Раціональні, ірраціональні числа, дійсні числа. Етапи розвитку числа.
|
наводить приклади: раціональних чисел; ірраціональних чисел;
пояснює, що таке: раціональне число; ірраціональне число; дійсне число;
розв’язує вправи на порівняння дійсних чисел
|
Параграф 14
№558, 564, 569
|
|
Геометрія
|
25.03
|
Перпендикуляр і похила.
|
пояснює: що таке похила та її проекція
формулює:
· властивості перпендикуляра і похилої;
розв’язує задачі практичного змісту на застосування цих понять.
|
Параграф 14, п.2.
№744, 763.
|
|
|
|
25.03
|
Розв’язування задач. Самостійна робота.
|
розв’язувати задачі на застосування Піфагора.
|
Параграф 14,
№748(1), 753(1).
|
f3j6yvi
|