Предмет
|
Дата
|
Тема
|
Очікувані результати
|
Домашнє завдання
|
Код класу
|
|
Укр. мова
|
20.01
|
Просте односкладне неозначено- особове речення
|
Навчитеся розпізнавати у текстах прості односкладні неозначено - особові речення, утворювати та вживати у власному усному та писемному мовленні
|
§21
правила ст.108
Вправа 230
|
8-А клас-p7j6seb
8-Б клас –
ffrxgkj
|
|
|
22.01
|
Просте односкладне безособове речення
|
З’ясуєте, як розпізнати просте односкладне безособове речення, чим воно відрізняється від інших односкладних речень
|
§22 правила ст.112
Вправа 241
|
|
|
Укр. літ.
|
20.01
|
Із сучасної української поезії Ігор Павлюк
«Дівчинка»
|
Поглибите знання про сучасних українських поетів, удосконалите вміння виразно читати поезію, визначати особливості сучасної поезії, створювати паспорт поетичного твору, збагатите словниковий запас
|
Короткі відомості про автора ст.81
Виразно читати поезію. Усні відповіді на питання ст. 82
|
|
|
|
22.01
|
Із сучасної української поезії Галина Кирпа
«Коли до вас темної ночі…»,»Мій ангел такий маленький…»
|
Короткі відомості про автора ст.82. Виразно читати поезії(одну поезію напам’ять на вибір).
Усні відповіді на питання
|
|
|
Зар.літ
|
18.01
|
Данте Аліг`єрі – ключова постать італійського Середньовіччя
|
Учні знатимуть ключові факти життя і творчості Данте, вміють аналізувати сонети Данте, висловлювати свої думки та почуття
|
Скласти за сонетом11 портрет ліричного героя та його коханої
|
|
|
|
20.01
|
Контрольна робота з теми: «Література Середньовіччя»
|
Учні зможуть перевірити свій рівень знань та вмінь з даної теми
|
GoogleClassroom
|
|
|
Англ.мова
|
18.01
|
Граматичний практикум
|
вживати Present Simple Passive Voice
|
GoogleClassroom
Впр.2, ст.122
Впр.5, ст.117
|
pm3fudi
|
|
|
20.01
|
Граматичний практикум
|
вживати Present Simple Passive Voice
|
GoogleClassroom
Впр.5, ст.124
|
|
|
|
21.01
|
Чи гарний ти читач?
|
розповідати про відвідування бібліотеки, вживати ГМ теми
|
GoogleClassroom
Впр.2а, ст.126
|
|
|
Історія Укр
|
19.01
|
Урок узагальнення «Українські землі в XVI ст.»
|
Повторити і узагальнити вивчений матеріал з даної теми
|
Повторити §1-7, виконати завдання в гугл класі
|
ubnivsb
|
|
|
20.01
|
Розділ II. Українські землі наприкінці XVI —
у першій половині XVII ст. Берестейська церковна унія та її наслідки
|
визначати передумови, особливості укладання та результати Берестейської церковної унії; характеризувати розвиток полемічної літератури;
пояснювати поняття і терміни «греко-католицька церква»,
«полемічна література», «Берестейська церковна унія».
|
Опрацювати матеріал §8, Скласти характеристику Берестейської унії за планом: 1) передумови
укладення; 2) причини укладення; 3) дата підписання унії; 4) основні
положення; 5) результати та наслідки.
|
|
|
|
22.01
|
Соціально-економічний розвиток українських земель
|
пояснювати, як відбувалося зростання магнатського володіння на українських
землях; визначати основні наслідки розвитку фільваркового
господарства; розповідати про розвиток українських міст; аналізувати зміни, які відбулися в цей час у становищі селян
і міщан.
|
Опрацювати матеріал §9,
Скласти у зошиті розгорнутий план за темою «Особливості соціально-
економічного розвитку українських земель у першій половині XVII ст.».
|
|
|
Алгебра
|
19.01
|
Властивості степенів з цілим показником
|
Розв’язувати вправи на застосування властивостей степенів з цілим показником ( з однаковими основами).
|
Параграф 9, п.1 .
№311(п), 310, 313, 319
|
Код доступу до Google класу f3j6yvi
|
|
|
19.01
|
Властивості степенів з цілим показником.
|
Розв’язувати вправи на застосування властивостей степенів з цілим показником ( з різними основами).
|
Параграф 9, п. 2.
№300, 302
|
Код доступу до Google класу f3j6yvi
|
|
Геометрія
|
21.01
|
Подібні трикутники.
|
Зображувати та знаходити на малюнках подібні трикутники.
|
Параграф 10,
№474, 478, 482.
|
Код доступу до Google класу f3j6yvi
|
|
|
21.01
|
Розв’язування задач.
|
Розв’язувати задачі на застосування означення подібних трикутників.
|
Параграф 10,
№493, 500.
|
Код доступу до Google класу f3j6yvi
|
|
|