| Предмет | Дата | Тема | Очікувані результати | Домашнє завдання | Код класу |   | 
 
 | Укр. мова | 20.01 | Просте односкладне неозначено- особове речення  | Навчитеся розпізнавати у текстах прості односкладні неозначено - особові  речення, утворювати та вживати у власному усному та писемному мовленні | §21 правила ст.108 Вправа 230     | 8-А клас-p7j6seb 8-Б клас –  ffrxgkj |   | 
 
 |   | 22.01 | Просте односкладне  безособове речення | З’ясуєте, як розпізнати просте односкладне  безособове речення, чим воно відрізняється від інших односкладних речень | §22 правила ст.112  Вправа 241   |   |   | 
 
 | Укр. літ. | 20.01 | Із сучасної української поезії Ігор Павлюк «Дівчинка»  | Поглибите знання про сучасних українських поетів, удосконалите вміння виразно читати поезію, визначати особливості сучасної поезії, створювати паспорт поетичного твору, збагатите словниковий запас | Короткі відомості про автора ст.81 Виразно читати поезію. Усні відповіді на питання ст. 82 |   |   | 
 
 |   | 22.01 | Із сучасної української поезії Галина Кирпа «Коли до вас темної ночі…»,»Мій ангел такий маленький…» | Короткі відомості про автора ст.82. Виразно читати поезії(одну поезію напам’ять на вибір).  Усні відповіді на питання |   |   | 
 
 | Зар.літ | 18.01 | Данте Аліг`єрі – ключова постать італійського Середньовіччя | Учні знатимуть ключові факти життя і творчості Данте, вміють аналізувати сонети Данте, висловлювати свої думки та почуття | Скласти за сонетом11 портрет ліричного героя та його коханої |   |   | 
 
 |   | 20.01 | Контрольна робота з теми: «Література Середньовіччя» | Учні зможуть перевірити свій рівень знань та вмінь з даної теми | GoogleClassroom |   |   | 
 
 | Англ.мова | 18.01     | Граматичний практикум | вживати Present Simple Passive Voice | GoogleClassroom Впр.2, ст.122 Впр.5, ст.117 |   pm3fudi |   | 
 
 |   | 20.01   | Граматичний практикум | вживати Present Simple Passive Voice | GoogleClassroom Впр.5, ст.124 |   |   | 
 
 |   | 21.01     | Чи гарний ти читач? | розповідати про відвідування бібліотеки, вживати ГМ теми | GoogleClassroom Впр.2а, ст.126 |   |   | 
 
 | Історія Укр | 19.01   | Урок узагальнення «Українські землі в XVI ст.» | Повторити і узагальнити вивчений матеріал з даної теми  | Повторити §1-7, виконати завдання в гугл класі | ubnivsb |   | 
 
 |   | 20.01 | Розділ II. Українські землі наприкінці XVI — у першій половині XVII ст.   Берестейська церковна унія та її наслідки | визначати передумови, особливості укладання та результати Берестейської церковної унії; характеризувати розвиток полемічної літератури; пояснювати поняття і терміни «греко-католицька церква», «полемічна література», «Берестейська церковна унія». |   Опрацювати матеріал §8,  Скласти характеристику Берестейської унії за планом: 1) передумовиукладення; 2) причини укладення; 3) дата підписання унії; 4) основні
 положення; 5) результати та наслідки.   |   |   | 
 
 |   | 22.01 | Соціально-економічний розвиток українських земель | пояснювати, як відбувалося зростання магнатського володіння на українських землях; визначати основні наслідки розвитку фільваркового господарства; розповідати про розвиток українських міст; аналізувати зміни, які відбулися в цей час у становищі селян і міщан. | Опрацювати матеріал §9,   Скласти у зошиті розгорнутий план за темою «Особливості соціально- економічного розвитку українських земель у першій половині XVII ст.». |   |   | 
 
 | Алгебра | 19.01     | Властивості степенів з цілим показником  | Розв’язувати вправи на застосування властивостей степенів з цілим показником ( з однаковими основами). |  Параграф 9, п.1 . №311(п), 310, 313, 319 | Код доступу до Google класу f3j6yvi |   | 
 
 |   | 19.01     | Властивості степенів з цілим показником.   | Розв’язувати вправи на застосування властивостей степенів з цілим показником ( з різними основами). | Параграф 9, п. 2. №300, 302 | Код доступу до Google класу f3j6yvi |   | 
 
 | Геометрія | 21.01     | Подібні трикутники.   | Зображувати та знаходити на малюнках подібні трикутники.   | Параграф 10, №474, 478, 482.   | Код доступу до Google класу f3j6yvi |   | 
 
 |   | 21.01     | Розв’язування задач. | Розв’язувати задачі на застосування означення подібних трикутників. | Параграф 10, №493, 500. | Код доступу до Google класу f3j6yvi |   |   |