Пред
мет
|
Дата
|
Тема
|
Очікувані результати
|
Домашнє завдання
|
Код класу
|
Укр.мова
|
11.11
13.11
|
Головні члени речення Способи вираження підмета
Простий і складений дієслівний присудки
|
Поглибите знання про підмет, сформуєте вміння виділяти підмет у простому реченні та визначати способи їх вираження.
Поглибите знання про присудок, сформуєте вміння розрізняти простий та складені присудки, визначати способи їх вираження
|
Правила ст. 52, 54-55 (таблиці)
Вправа105(1, 2 завдання), 107, 112(усно)
Правила ст.57, 59, 62.Вправа 90(списати, підкреслити підмети і присудки).
Вправа 120,129 (усно)
|
8-А клас-p7j6seb
|
Укр.літ
|
11.11
13.11
|
Т.Г.Шевченко «Ой три шляхи широкії»
Т.Г.Шевченко «Мені однаково…»
|
Розвинете вміння виразно і вдумливо читати поезії, визначати ідейно-художній зміст , коментувати художні засоби.
Опрацюєте нове поняття «філософська лірика», висловите власні міркування.
|
Виразно читати поезію, словникова робота ст.38
Опрацювати статтю, коротко записати у зошит «Види й жанри лірики» ст.39.
Вірш напам’ять.
Виконати завдання (усно) ст.39-40
|
|
Зар.літ
|
10.11
13.11
|
Античність. Основні етапи. Жанри античної літератури
Давньогрецька міфоло-гія. Міфи троянського циклу
|
Учень знає загальні особливості античної літератури, характе-ризує міфологічні образи
Учень визначає історичну основу міфів, аналізує ключові образи, висловлює свої міркування
|
Прочитати давньо-грецькі міфи троян-ського циклу, пере-казувати, аналізува-ти
Знати зміст міфів, уміти їх комен-тувати, характери-зувати образи
|
Khix526
|
Англ.мова
|
09.11
11.11
12.11
|
Модальні дієслова
Моя школа
Шкільні правила. Модальні дієслова
|
розрізняти модальні дієслова; використовувати модальні дієслова залежно від ситуації.
читати та розуміти тематичний текст; розповідати про свою школу
Правильно підбирати модальні дієслова; обговорювати правила у нашій школі.
|
GoogleClassroom
GoogleClassroom
Впр.4, ст.70
GoogleClassroom
|
pm3fudi
|
Всесв.істор.
|
10.11.
13.11
|
Розділ ІІІ. Становлення абсолютної монархії у Франції.
Абсолютизм у Франції.
|
Учні зможуть:
Називати основні події громадянської війни у Франції.
Пояснити процес утвердження абсолютизму у Франції.
|
§11
§12
|
|
Алгебра
|
1.
|
Самостійна робота (15-20хв.)
Додавання та віднімання дробів з однаковими знаменниками.
|
Розв’язувати задачі на застосування основної властивості дробу.
Розв’язувати задачі на додавання та віднімання дробів з однаковими знаменниками.
|
Завдання для самостійної роботи у гугл класі.
Параграф 4, п.1
№106, 109, 125
|
Код доступу до Google класу f3j6yvi
|
2.
|
Додавання та віднімання дробів з різними знаменниками (онлайн урок, 12.11.-четвер, 2-й урок)
|
Розв’язувати задачі на додавання та віднімання дробів з різними знаменниками.
|
Параграф 4, п.1
№118,122, 130
|
Геометрія
|
1.
|
Ромб, квадрат та їх властивості.
|
Розв’язувати задачі на застосування властивостей та ознак ромба та квадрата.
|
Параграф 5, №208, 217, 234, №237
|
Код доступу до Google класу f3j6yvi
|
2.
|
Розв’язування задач.
Самостійна робота.
|
Розв’язувати задачі на застосування властивостей та ознак прямокутника, ромба та квадрата.
|
Завдання для самостійної роботи у гугл класі.
|