Предмет
|
Дата
|
Тема
|
Очікувані результати
|
Домашнє завдання
|
Код класу
|
Укр. мова
|
25.11
|
Речення поширені і непоширені Порядок слів у реченні Логічний наголос
|
Навчитеся розрізняти поширені й непоширені речення, з’ясуєте, який порядок слів у реченні є прямим, а який - непрямим
|
§12 правила ст. 66
вправа 131
|
8-А клас-p7j6seb
8-Б клас –
ffrxgkj
|
|
27.11
|
Розвиток зв’язного мовлення Ділові папери План роботи
|
Навчитеся складати план роботи
|
Скласти план роботи (підготовка до вечорниць: свято Андрія)
|
|
Укр. літ.
|
25.11
|
Контрольна робота Розвиток зв’язного мовлення Контрольний твір Тема: Патріотичні мотиви в поезіях Шевченка
|
Перевірите знання поетичної творчості Т.Г.Шевченка, уміння аналізувати поетичні твори
|
Усні відповіді на питання ст.40
|
|
|
27.11
|
Леся Українка Життя поетеси Мотиви весни й оптимізму в поезії «Давня весна»
|
Зможете називати основні факти з біографії Лесі Українки, вдумливо й виразно читати поезії, створювати паспорт віршованого твору
|
Опрацювати ст.41-43
Паспорт поезії «Давня весна»
|
|
Зар.літ
|
24.11
|
Порівняльна характеристика Ахілла і Гектора
|
Вміє визначати спільне та відмінне в образах героїв,висловлює свої думки і враження
|
Прочитати в підручнику «Життя і творчість Тіртея
|
|
|
27.11
|
Види лірики. Тіртей «Добре вмирати тому,….»
|
Учні знають ключові моменти із життя поета,вміють аналізувати вірш,висловлюють совї думки і враження
|
Прочитати життя і творчість Сапфо «До Афродіти»
|
|
Англ.мова
|
23.11
|
Lesson 2
Are You a Good Team? Введення нових ЛО. Ступені порівняння прикметників
|
утворювати ступені порівняння прикметників; використовувати ЛО в усному та писемному мовленні.
|
GoogleClassroom
Впр.4, ст.80
|
pm3fudi
|
|
25.11
|
Улюблені учителі
|
обговорювати риси характеру людей різних професій та вплив професій на характер
|
GoogleClassroom
Впр.3а, ст.81
|
|
|
26.11
|
Present Perfect. Удосконалення граматичних навичок
|
застосовувати Present Perfect в усному та писемному мовленні
|
GoogleClassroom
Впр.5, ст.83
|
|
Всесв.істор.
|
24.11
|
Іспанія в ХVІ ст. Національно-визвольна боротьба в Нідерландах
|
Пояснити історичне значення національно-визвольної боротьби в Нідерландах
|
Опрацювати матеріал §15
Скласти хронологічну таблицю
|
|
|
27.11
|
Міжнародні відносини у ХVІ – першій половині ХVІІ ст. Тридцятилітня війна 16118-1648 рр.
|
Називати хронологічні межі і основні періоди Тридцятилітньої війни, пояснити значення Вестфальського миру як події, що заклала основи сучасного світового порядку
|
Опрацювати матеріал §17, виписати основні етапи війни
|
|
Фізика
|
23.11
|
Випаровання та конденсація. Кипіння
|
Володіти поняттями пароутворення, кипіння
|
§12, впр.84, 85, 85
|
uujcqiu
|
|
25.11
|
Питома теплота пароутворення. Розв'язування задач
|
розв'язувати задачі на випаровування та конденсацію рідини
|
§12, впр. 85, 87(див. С.54 впр.2, розв'язання)
|
|
Хімія
|
23.11.2020
|
Природа хімічного зв’язку . Електронегативність атомів хімічних елементів
|
Учень/Учениця
Називає види хімічного зв’язку ,типи кристалічних граток
Складає електронні формули молекул
Характеризує особливості ковалентного та іонного зв’язків
|
Домашня робота завантаженна в Google Classroom
Код доступа 8А jwx23ya
Код доступа 8Б 5zgrppz
|
|
|
27.11.2020
|
Ковалентний зв'язок, його утворення
|
|
Біологія
|
26.11
|
Значення опорно-рухової системи, її будова та функції
|
Навчитеся розпізнавати види кісток, частини скелета, типи з’єднання кісток, порівнювати скелети людини і савців, застосовувати знання з метою попередження травм опорно-рухової системи, надавати першу допомогу при ушкодженнях опорно-рухової системи
|
§ 28
|
|
|
28.11
|
Огляд будови скелета, з’єднання кісток
|
§ 29-30
|
|
Осн.здор.
|
25.11
|
Негативні наслідки незбалансованого харчування, симптоми харчових отруєнь. Домедична допомога при харчових отруєннях, кишкових інфекціях
|
Зрозумієте, які негативні наслідки для здоров’я несе незбалансоване харчування, навчитеся надавати домедичну допомогу при харчових отруєннях та кишкових інфекціях
|
§ 10
|
|