Предмет
|
|
Тема
|
Після вивчення теми учні зможуть
|
Завдання, які потрібно виконати
|
Примітка
|
Географія
|
1.
|
Клімат. Води суходолу
|
|
параграф 29 ст. 110-114 .
" НОТАТКИ ДО МЕТИ " ст. 114
|
|
2.
|
Унікальність рослинного і тваринного світу. Природні зони. Зміни природи материка людиною
|
|
ст. 115- 119 , параграф 30.
"ПРОЧИТАЛИ - ПЕРЕВІРТЕ СЕБЕ" ст.119.
|
|
Образотворче мистецтво
|
1.
|
Мистецтво дизайну. Річ – образ часу.
|
Усвідомлює важливість дотримання технологічної послідовності при виготовленні виробу
|
Створити образ людини (епохи, події) за допомогою речей (інсталяція)
Ж-Б. Шарден «Атрибути музики»
|
Код класу pkwdkct
|
Всесвітня історія
|
1.
|
Середньовічні держави: від роздробленості до станово-представницьких монархій. Франція в ХІ-ХV ст.
|
Називати причини феодальної роздробленості за часів Середньовіччя; визначати французьких королів, що зміцнювали свою владу; розповідати про Столітню війну та завершення об’єднання Франції, показувати вказані події на карті.
|
Опрацювати матеріал §17, усно відповіді на запитання на с.82, заповнити відповідну контурну карту
|
|
2.
|
Англія в ХІ-ХV ст. Велика хартія вольностей
|
Розповідати про діяльність Вільгельма Завойовника та Генріха Плантагенета, аналізувати Велику хартію вольностей та процес створення парламенту в Англії
|
Опрацювати матеріал §18, усно відповіді на запитання на с.88, заповнити відповідну контурну карту
|
Зарубіжна література
|
1.
|
Дитинство та юність О. С. Пушкіна. Уславлення ліцейської дружби й вірності ідеалам у вірші О. С. Пушкіна «19 жовтня 1825 року».
|
Розповісти про основні факти життя і творчості митця, його зв’язки з Україною, увічнення його пам’яті в літературних музеях, пам’ятниках
|
Підручник. Ст. 179 - 181
|
Код доступу: u2xlgy2
|
2.
|
Авторські спогади й роздуми у творі.
|
Виявити факти біографії О. С. Пушкіна у вірші «19 жовтня 1825 року»;
Визначити провідну ідею вірша О. С. Пушкіна «19 жовтня 1825 року», знайти відповідні цитати;
|
Підручник. Ст. 181 – 186. Дати відповіді на запитання (з 5 - по 11) ст. 186
|
Інформатика (вчитель Антонюк О.М.)
|
1.
|
Розв’язування задач засобами табличного процесора
|
Вмітимуть писати функції в Excel
|
Прочитати та законспектувати урок на google classroom. Виконати практичну роботу на google class
|
Код гугл клас 6owotou
|
Інформатика (вчитель Козадаєва О.С.)
|
1.
|
Мова програмування. Середовище програмування
|
Знатимуть що таке мова програмування, ознайомляться з інтерфейсом програми Thonny, зроблять простий алгоритм
|
Прочитати параграф 7 ст. 61-67 (запитати основне в зошит) Встановити програму Thonny (на ст. 63 розписано як це зробити) на домашній комп'ютер та виконати Вправу 2 ст. 54.
|
Код класу zf36mil
|
Основи здоров’я
|
1.
|
Вплив емоцій на здоров’я та прийняття рішень
|
Орієнтуватися в позитивних та негативних емоціях, почуттях, вплив їх на організм людини.
|
§ 17
|
|
Біологія
|
1.
|
Транспорт речовин у тварин. Кров, її основні функції
|
Розрізняти типи кровоносної системи, транспорт речовин у тварин різних груп.
|
Завдання у Гугл Класі
|
|
2.
|
Незамкнена та замкнена кровоносні системи
|
|
Англійська мова
|
1.
|
Сучасні Олімпійські ігри
|
Вміти надавати інформацію про спортивні ігри
|
Вивчити слова на ст.97
Впр.3 ст.94-96 (читати) Виконати тест на Google Classroom
|
код доступу: z4jcrdr
|
2.
|
Сучасні міжнародні спортивні події. Розділові питання
|
Вміти пропонувати, приймати, відхиляти різноманітні нововведення
|
Опрацювати таблицю на ст.98, вивчити граматичний матеріал «Розділові питання» на ст.211 п.4
Впр.4 ст.99 (письмово)
Впр.3,4 ст.46 (РЗ)
|
3.
|
Обговорюємо спортивні матчі
|
Вміти аргументувати власну думку, знаходити інформацію для виконання завдань за прослуханим текстом
|
Записати та вивчити слова на ст.101
Впр.1,4 ст.100,102 (усно) Впр.2,5 (б) ст.101-102 (письмово)
Опрацювати таблицю на ст.103
|