Предмет
|
№
|
Тема
|
Після вивчення теми учні зможуть
|
Завдання, які потрібно виконати
|
Примітка
|
Географія
|
1.
|
Населення . держави північної Америки
|
1 запам’ятати які народи населяють материк
2 дізнатися який зв*язок України з Америкою
3 дослідити про держави материка
|
Параграф 41, ст..164-169 письмово дати відповіді на запитання
|
7ukoiew
|
2.
|
Географічне положення, дослідження та освоєння
|
1 запам’ятати географічне положення Євразії
2 дослідити дослідження Євразії
3 дізнатися про унікальність географічного положення
|
Параграф 42,170-173
Перевіримо свої знання ст.. 173 письмово
|
Трудове навчання (хлопці)
|
1.
|
Робота з тонким дротом.
Виготовлення фігур
|
1 запам’ятати які види дроту
2 навчитися працювати з дротом
3 повторити правила безпеки праці
|
Виготовлення фігур з тонкого дроту
|
wx6xf7k
|
Трудове навчання (дівчата)
|
1.
|
Технологія виготовлення мережки
|
Учні зможуть вишити мережку «роздільний прутик»
|
Вишити мережку «роздільний прутик
|
ahzq5ne
|
Хімія
|
1.
|
Значення води і водних розчинів у природі та житті людини.
|
Учень/учениця
розуміє значення води і водних розчонів у природі
розрізняє кислотні та основні оксиди;
знає поняття про індикатори.
|
Домашня робота завантаженна в Google Classroom
|
34qphsf
|
2.
|
Узагальнення знань з теми: «Складні речовини. Вода».
|
Музичне мистецтво
|
1.
|
Музика телеекрану.
|
-учні зможуть поглибити знання про взаємодію традицій та новаторства у музиці,
-розвинуть вміння уважно слухати музику, знаходити відмінні риси жанрами;
-розглянуть жанри музичного мистецтва;
- прослухають музику до кінофільмів.
|
Переглянути відео матеріал музика з кінофільмів. Всі матеріали для виконання завдання знаходяться в презентації, відео матеріли, які завантажена
в Google classroom.
|
|
Образотворче мистецтво
|
1.
|
Живий простір. Архітектурні пам’ятки України.
|
Учні зможуть дослідити архітектурну пам’ятку
|
Дослідити архітектурні пам’ятки:
1 група: Громадські споруди відомих українських архітекторів.
2 група: Сучасні архітектурні споруди України
|
pkwdkct
|
Інформатика (Козадаєва О. С.)
|
1.
|
Поняття електронної таблиці. Табличні процесори, їх призначення. Середовище табличного процесора. Об’єкти електронних таблиць – аркуш, клітинка, діапазон клітинок.
|
Познайомляться з основними об’єктами середовища табличного процесора та зможуть переміщуватись по таблиці.
|
§ 13 ст. 114-120 Вправа 1, 2 ст. 119-120
|
zf36mil
|
Інформатика (Антонюк О. М.)
|
1.
|
Опис моделей у середовищі програмування.
|
Створюватимемо прості програми.
Знатимуть що таке події
|
Прочитати та законспектувати урок на google classroom. Виконати практичну роботу на google class
|
6owotou
|
Фізична культура
|
1.
|
Рівномірний біг до1000 м.
Баскетбол.Правила гри..
Ведення м'яча;
- правою
- лівою рукою.
|
Виконати біг в середньому темпі.
Основна задача гри у баскетболі.
Ведення м’яча шагом та бігом.
|
Біг до 1км.
Правилами гри.
Ведення м'яча на різній швидкості.
|
bvmzigh
|
2.
|
Рівномірний біг 1000-1200 М.
Баскетбол
.Ведення м’яча.
Кидки м’яча в кошик з місця.
|
Виконати біг на 1 км.
Уміти виконати ведення м’яча у грі.
Попасти в кошик з відстані 3-4м.
|
Біг на дистанцію 1 км.
Передача м‘яча .
Кидки.
|
3.
|
Рівномірний біг 1000-1200М.
Баскетбол.Правила гри.
Ведення м'яча:
-із зміною швидкості
- напрямку,
.Кидки м’яча в кошик з місця,
|
Біг на 1 км.
Знати основні правила гри і уміти їх використовувати під час гри.
|
Біг 1 км.
Ведення м'яча Кидки.Передачі м'яча.
|