Предмет
|
№
|
Тема
|
Після вивчення теми учні зможуть
|
Завдання, які потрібно виконати
|
Примітка
|
Географія
|
1.
|
ПРИРОДНІ ЗОНИ . ВЕРТИКАЛЬНА ПОЯСНІСТЬ
|
1 запам’ятати що таке природна зона
2 дізнатися тваринний та рослинний світ
3 дослідити про різноманітність природних зон
|
Параграф 39, ст..156-159письмово дати відповіді на запитання
|
7ukoiew
|
2.
|
ЗМІНИ ПРИРОДИ МАТЕРИКА ЛЮДИНОЮ
|
1 запам’ятати що таке природна зона
2 дослідити про найвідоміші природні території
3 дізнатися про негативні впливи на материк
|
Параграф 40,160-163
Перевіримо свої знання ст.. 163 письмово
|
Трудове навчання (хлопці)
|
1.
|
РОБОТА З ТОНКИМ ДРОТОМ.
ВИГОТОВЛЕННЯ ФІГУР
|
1 запам’ятати які види дроту
2 навчитися працювати з дротом
3 повторити правила безпеки праці
|
Виготовлення фігур з тонкого дроту
|
wx6xf7k
|
Трудове навчання (дівчата)
|
1.
|
Технологія виготовлення мережки
|
Учні зможуть вишити мережку «роздільний прутик»
|
Вишити мережку «роздільний прутик
|
ahzq5ne
|
Хімія
|
1.
|
Взаємодія води з оксидами. Поняття про кислоти й основи.
|
Учень/учениця
розуміє взаємодію води з оксидами та поняття про кислоти й основи;
розрізняє кислотні та основні оксиди;
знає поняття про індикатори.
|
Домашня робота завантажена в Google Classroom
|
34qphsf
|
2.
|
Поняття про індикатори. Кислотні та основні оксиди. Дія кислот і лугів на індикатори.
|
Музичне мистецтво
|
1.
|
Рок - опера
|
-учні зможуть розрізняти види оперного мистецтва,
-розвинуть вміння уважно слухати рок – оперу та знаходити відмінні риси між операми.
|
Переглянути відео матеріал рок – опер «Юнона та Авось» .Всі матеріали для виконання завдання знаходяться в презентації, відео матеріли, які завантажена
в Google classroom.
|
|
Образотворче мистецтво
|
1.
|
Живий простір. Архітектурні пам’ятки України.
|
Учні зможуть дослідити архітектурну пам’ятку
|
Дослідити архітектурні пам’ятки:
1 група: Громадські споруди відомих українських архітекторів.
2 група: Сучасні архітектурні споруди України
|
pkwdkct
|
Інформатика (Козадаєва О. С.)
|
1.
|
Підсумковий урок з теми «Алгоритми та програми»
|
Узагальнять вивчену тему
|
Пройти підсумковий тест в Гугл Класі
|
zf36mil
|
Інформатика (Антонюк О. М.)
|
1.
|
Створення та виконання лінійних алгоритмів та програм.
|
Створюватимемо прості програми.
Знатимуть що таке події
|
Прочитати та законспектувати урок на google classroom. Виконати практичну роботу на google class
|
6owotou
|
Фізична культура
|
1.
|
Рівномірний біг до1000 м.
Баскетбол.Правила гри..
Ведення м'яча;
- правою
- лівою рукою.
|
Виконати біг в середньому темпі.
Основна задача гри у баскетболі.
Ведення м’яча шагом та бігом.
|
Біг до 1км.
Правилами гри.
Ведення м'яча на різній швидкості.
|
bvmzigh
|
2.
|
Рівномірний біг 1000-1200 М.
Баскетбол.Ведення м’яча.Пробіжка.
Кидки м’яча в кошик з місця.
|
Виконати біг на 1 км.
Уміти виконати ведення м’яча у грі.
Попасти в кошик з відстані 3-4м.
|
Біг на дистанцію 1 км.
Передача м‘яча .
Кидки.
|
3.
|
Рівномірний біг 1000-1200М.
Баскетбол.Правила ‘3.’ ‘5’.’ 8’ сек.
Ведення м'яча:
-із зміною швидкості
- напрямку,
.Кидки м’яча в кошик з місця,
|
Біг на 1 км.
Знати основні правила гри і уміти їх використовувати під час гри.
|
Біг 1 км.
Засвоїти правила ‘3’. 5’. ‘8’. сек.
Ведення м'яча Кидки.Передачі м'яча.
|