Предмет
|
№
|
Тема
|
Після вивчення теми учні зможуть
|
Завдання, які потрібно виконати
|
Примітка
|
Географія
|
1.
|
Кліматичні пояси і типи клімату
|
1 запам’ятати типи кліматів
2 дізнатися як утворюється клімат
3 дослідити як змінюється клімат
|
Параграф 37, ст..149-151, письмово дати відповіді на запитання
|
7ukoiew
|
2.
|
Води суходолу
|
1 запам’ятати як поділяються води
2 дослідити які типи води
3 дізнатися як нагрівається вода
|
Параграф 38,152-155
Перевіримо свої знання ст.. 154 письмово
|
Трудове навчання (хлопці)
|
1.
|
Робота з тонким дротом.
Виготовлення фігур
|
1 запам’ятати які види дроту
2 навчитися працювати з дротом
3 повторити правила безпеки праці
|
Виготовлення фігур з тонкого дроту
|
wx6xf7k
|
Трудове навчання (дівчата)
|
1.
|
Технологія виготовлення мережки
|
Учні зможуть вишити мережку «роздільний прутик»
|
Вишити мережку «роздільний прутик
|
ahzq5ne
|
Хімія
|
1.
|
Кількісний склад розчину. Масова частка розчиненої речовини. Виготовлення розчину.
|
Учень/учениця
знає кількісний склад розчину;
обчислює масову частку, масу розчиненої речовини, масу й об’єм води в розчині.
|
Домашня робота завантаженна в Google Classroom
|
34qphsf
|
2.
|
Обчислення масової частки, маси розчиненої речовини, маси й об’єму води в розчині.
|
Музичне мистецтво
|
1.
|
Телемюзикл
|
-учні зможуть розрізняти композиторів та їх стилі написання музики для телемюзиклу .
-зможуть розрізняти спільні риси між, мюзиклом, кіно та цирковим мистецтвом
|
Переглянути відео матеріал М. Дунаєвський Музика до кінофільму «Мері Попінс до побачення». Виконати завдання в Google classroom «Стоп - кадр». Записати в зошит слова пісні Каzка «Острів» .Всі матеріали для виконання завдання знаходяться в презентації, відео матеріли, які завантажена
в Google classroom.
|
|
Образотворче мистецтво
|
1.
|
Продовження теми Ландшафтний дизайн (парк відпочинку)
|
Учні зможуть уміло розподілити функціональні зони і використати рельєфні елементи в композиції
|
Створити композицію парку відпочинку
|
pkwdkct
|
Інформатика (Козадаєва О. С.)
|
1.
|
Узагальнений урок з теми «Алгоритми та програми».
Поняття електронної таблиці. Табличні процесори, їх призначення. Середовище табличного процесора. Об’єкти електронних таблиць – аркуш, клітинка, діапазон клітинок.
|
Знатимуть поняття електронної таблиці, об’єктів електронної таблиці.
|
Виконати тести.
§ 13 ст. 114-120
Вправа 1, 2 ст. 119
|
zf36mil
|
Інформатика (Антонюк О. М.)
|
1.
|
Поняття події. Види подій.
|
Створюватимемо прості програми.
Знатимуть що таке події
|
Прочитати та законспектувати урок на google classroom. Виконати практичну роботу на google class
|
6owotou
|
Фізична культура
|
1.
|
Рівномірний біг до1000 м.
Баскетбол.Правила гри.Розмір площадки.Склад команд.Час гри.
Ведення м”яча правой та лівой рукой.
|
Виконати біг в середньому темпі.
Основна задача гри у баскетболі -розказати.пояснити.
Ведення м”яча шагом та бігом.
|
Біг до 1км.
Ознайомитись з основними правилами гри.
Ведення м”яча на різній швидкості
|
bvmzigh
|
2.
|
Рівномірний біг 1000-1200 М.
Баскетбол.Ведення мяча.Пробіжка.
Кидки м”яча в кільце з місця.
|
Виконати біг на 1 км.
Уміти виконати ведення м’яча у грі.
Попасти в кільце з відстані 3-4м.
|
Біг на дистанцію 1 км.
Передача м”яча в русі.
Кидки.
|
3.
|
Рівномірний біг 1000-1200М.
Баскетбол.Правила ‘3.’ ‘5’.’ 8’ сек.
Ведення м”яча .Кидки.
|
Біг на 1 км.
Знати основні правила гри і уміти їх використовувати під час гри.
|
Біг 1 км.
Засвоїти правила ‘3’. 5’. ‘8’. сек.
Ведення м”яча Кидки.Передачі м”яча.
|