Предмет
|
|
Тема
|
Після вивчення теми учні зможуть
|
Завдання, які потрібно виконати
|
Примітка
|
Всесвітня історія
|
1.
|
Практична робота. Священна Римська імперія
|
Називати причини політичної роздробленості Німеччини, добираючи історичні факти, які ілюструють кожну з причин; показувати на карті країни, що входили до складу Священної Римської імперії
|
Опрацювати матеріал §19 і переказувати,
заповнити письмово таблицю на с.89,
усно відповіді на питання на с. 95,
по бажанню письмово одне з питань з розділу «Мислю творчо» с.95;
виконати завдання на контурній карті
|
|
2.
|
Італійські торговельні республіки. Реконкіста і утворення королівства Іспанія
|
Розповідати про італійські торговельні республіки Венецію та Геную, пояснювати процес Реконкісти і утворення об’єднаного Іспанського королівства.
|
Опрацювати матеріал §20, усно відповіді на запитання на с.100,
виписати в зошит основні історичні події;
заповнити відповідну контурну карту;
повторити §15-21
|
Зарубіжна література
|
1.
|
Олександр Грін (1880–1932). «Пурпурові вітрила». Поєднання реального і фантастичного в повісті.
|
Переказати основні події повісті «Пурпурові вітрила» Олександра Гріна; визначити особливості сюжету і композиції прочитаної повісті;
|
Підручник. Ст. 187-210
|
Код доступу: u2xlgy2
|
2.
|
Основний конфлікт твору (Каперна — мрія).
|
Охарактеризувати духовно-емоційний світ головних героїв прочитаної повісті, зміни (або незмінність) їхніх внутрішніх якостей; визначити теми, провідні мотиви, ідеї у повісті «Пурпурові вітрила»;
|
Підручник. Ст. 187-210 Дати відповіді на запитання ст. 210 (усно)
|
Інформатика (вчитель Антонюк О.М.)
|
1.
|
Поняття моделі. Предметна галузь. Класифікація моделей
|
Знатимуть елементарні поняття моделі.
|
Прочитати та законспектувати урок на google classroom. Виконати практичну роботу на google class
|
Код гугл клас 6owotou
|
Інформатика (вчитель Козадаєва О.С.)
|
1.
|
Величини. Змінні. Вказівка присвоювання
|
Знатимуть що таке величина та які має властивості, як надати значення змінній у програмі
|
Прочитати параграф 8 ст. 69-75 (запитати основне в зошит) Виконати Вправу 1 ст. 74.
|
Код класу zf36mil
|
Основи здоров’я
|
1.
|
Ознаки психологічної рівноваги. Вплив емоцій на здоров’я та прийняття рішень. Методи самоконтролю
|
Навчитися контролювати свої емоції.
|
§ 18
|
|
Біологія
|
1.
|
Особливості обміну речовин гетеротрофного організму. Живлення і травлення
|
Називати процеси життєдіяльності тварин. Живлення і дихання, органи травлення, робити висновки. Розрізнити системи органів тварин, характеризувати їх, оперувати термінами.
|
§ 35, 36
|
|
2.
|
Дихання та газообмін у тварин. Органи дихання, їх різноманітність.
|
|
Англійська мова
|
1.
|
Question Tags
Розділові питання
|
Утворювати та вживати розділові питання, перевірити свої знання
|
Виконати завдання тесту на Google Classroom
Повторити граматичний матеріал «Розділові питання» ст.98, 211 п.4
|
код доступу: z4jcrdr
|
2.
|
Обговорюємо спортивні матчі
|
Розуміти на слух текст про спортивний матч, знаходити інформацію для виконання завдань за прослуханим текстом
|
Опрацювати таблицю на ст.104 Впр.6 ст.103-104 (читати)
Виконати завдання в Google Classroom
Впр.6,7 ст.48-49 (РЗ)
|
3.
|
Найпопулярніші види спорту в Україні
|
Вміти розповідати про найпопулярніші види спорту, знаходити інформацію за прочитаним текстом
|
Впр.1,3 ст.105-106 (усно) Впр.2 ст.105-106 (читати)
Впр.10,11 ст.50-51 (РЗ)
|