Предмет
|
|
Тема
|
Після вивчення теми учні зможуть
|
Завдання, які потрібно виконати
|
Примітка
|
Українська мова
|
1.
|
Прислівник: знач, морфологічні ознаки, синтаксична роль
|
Знає і називає визначення прислівника, за чим він змінюється, на які питання відповідає, визначає роль прислівника у реченні
|
С.116 – записати і вивчити, що таке прислівник. Знати, на які відповідає питання!
Вправа 202. Пояснення до виконання виконання: Ластівки низько літають. Прислівник низько відповідає на питання як? і тому є обставиною, підкреслюємо -.-.-., зверху пишемо питання.
Вправа 203.
Вправа 204, завд.1.
Вправа 208 – усно.
|
s46ltoz
|
2.
|
Розряди прислівників
|
Називає усі розряди прислівників, визначає питання, на які вони відповідають
|
Параграф 25, с.119-120 – вивчити розряди прислівників та питання, на які вони відповідають.
Завдання 1. До кожного розряду дібрати 2 власних приклади. Поставити до них запитання. Зразок: 1.Якісно-означальні: помалу (як?)
Завдання 2. Із тексту вправи 213 (с.121) виписати прислівники, поставити до кожного прислівника запитання і визначити розряд. Зразок: Я йду донизу. Донизу (куди?) – обставинний місця.
|
3.
|
Ступені порівняно прислівників
|
Називає, визначає та утворює ступені порівняння прислівників
|
Параграф 26,правила вивчити.
Вправа 217. Утворити прислівники всіх ступенів порівняння. Зразок: якісний – якісно, якісніше, більш/менш якісно, найякісніше, найбільш якісно.
Вправа 222,завдання 3 (с.127).
|
Українська література
|
1.
|
Олекса Стороженко «Скарб»
|
Знає текст твору, біографію автора може переказати
|
Читати твір і біографію автора.
Скласти план до твору та схематично основні події біографії автора.
|
s46ltoz
|
2.
|
Олекса Стороженко «Скарб»
|
Знає текст твору, характеризує героя твору
|
Пройти тести за твором у Гугл Класі.
|
Музика
|
1.
|
Сучасна музика. Стилі та напрямки.
|
-учні зможуть розрізняти стилі та напрямки музики.
-познайомляться з творчістю В. Моцарта, Б. Хофмана
|
Опрацювати сторінки підручника 95-97. Записати поняття в зошити стор.96;
прослухати твори В. Моцарта, Б. Хофмана «Адажіо для скляної гармоніки» Всі матеріали для виконання завдання знаходяться в презентації, відео матеріли, які завантажена
в Google classroom.
|
li2cmxo
|
Хімія
|
1.
|
Відносна молекулярна маса, її обчислення за хімічною формулою
|
Учень/учениця
вміє визначати відносну молекулярну масу за хімічною формулою та масову частку елемента в складні речовині
|
Домашня робота завантаженна в Google Classroom
Код доступа 34qphsf
|
Код доступа 34qphsf
|
2.
|
Масова частка елемента в складній речовині.
|
Фізика
|
1.
|
Явище інерції. Інертність тіла. Маса тіла
|
Учні зможуть описати явище інерції, володіти поняттям маси.
|
Опрацювати §22, 23, впр.82, 83, 84
|
4llsizc
|
2.
|
Розв`язування вправ
|
Використати знання про явище інерції, інертність тіла, маси тіла під час розв`язування вправ
|
Впр.91, 106
GoogleClassroom
|
Алгебра
|
1.
|
Квадрат двочлена.
|
Обчислювати квадрати чисел за формулою. Розв’язувати рівняння, застосовуючи формулу квадрата двочлена.
|
П.11, № 538(1,2), № 544, № 551
|
Код класу gt6oqty
|
2.
|
Розв’язування вправ.
|
Спрощувати вирази, доводити тотожність, використовуючи формулу квадрата двочлена.
|
П. 11, № 549, № 555, № 563(1,2)
|
Геометрія
|
1.
|
Трикутник і його елементи
|
Розрізняти види трикутників за сторонами і кутами.
|
П. 10 (питання стор.78), № 313, № 314, № 326
|
Код класу ktjj7rj
|
2.
|
Висота, бісектриса і медіана трикутника.
|
Будувати ці елементи трикутника, знати їх означення, розв’язувати задачі практичного змісту.
|
П. 10, № 316(1), № 318(1), № 319
|
Трудове навчання (дівчата)
|
1.
|
Технологічний одяг для кухні
Планування роботи з виконання проекту. Моделі-аналоги. Графічне зображення.
|
Планує власну проетну діяльність.
Використовує моделі-аналоги для вдосконалення виробу
|
Підготувати моделі-аналоги для виробу
Виконати ескіз виробу
|
Код класу ahzq5ne
|
Трудове навчання (хлопці)
|
1.
|
Властивості металевого дроту. Робота з дротом.
(провалка).
|
|
|
|