Предмет
|
№
|
Тема
|
Після вивчення теми учні зможуть
|
Завдання, які потрібно виконати
|
Примітка
|
Українська мова
|
1.
|
Правопис часток не і ні з різними частинами мови
|
Пишуть правильно
|
Пар.41
Вправа 336, 342 - усно
Вправа 337, 340 - письмово
|
Код Класу: s46ltoz
|
2.
|
Аналіз письмового переказу
|
Аналізують свою роботу
|
Проаналізувати роботу за критеріями
|
Українська література
|
1.
|
Олександр Гаврош «Неймовірні пригоди Івана Сили»
|
Знає текст твору, характеризує головного героя Івана Силу(Івана Фірцака) як утілення непереможного духу українського героя
|
Читати. Доповнити резюме-характеристику.
Скласти лінію часу
|
Код Класу: s46ltoz
|
2.
|
Андрій Малишко
|
Знатимуть біографію (стисло) та вірші автора, які стали піснями
|
Читати біографію, опрацювати презентацію
|
Алгебра
|
1.
|
Контрольна робота «Функції»
|
Перевірити знання з даної теми.
|
П. 15 – П. 18
|
gt6oqty
|
2.
|
Рівняння.
|
Означення рівняння, корінь рівняння, розв’язувати рівняння.
|
П. 1002, № 1006
|
Геометрія
|
1.
|
Коло і круг, їх елементи.
|
Розв’язувати задачі на знаходження елементів кола.
|
П. 17, № 603, № 611, № 612
|
ktjj7rj
|
2.
|
Розв’язування задач.
|
Розв’язувати задачі на знаходження елементів кола.
|
П. 17, № 616, № 619
|
Англійська мова
|
1.
|
New Impressions
|
Вміти надавати інформацію про визначні місця Нью Йорка
|
Впр.14 ст.97 (РЗ) усно
Впр.7 (а) ст.169-170 Виконати письмове завдання в Google Classroom
|
Код доступу:
z4jcrdr
|
2.
|
Welcome to New York
|
Читати текст з повним розумінням, знаходити необхідну інформацію для виконання завдань
|
Виконати завдання в Google Classroom
|
3.
|
Welcome to Kyiv
|
Вміти пропонувати відвідати Київ, розповідати про визначні місця
|
Впр.1 ст.171 (усно)
Впр.2 ст.171 (письмово)
|
Зарубіжна література
|
1.
|
Образ Софі, світ її мрій, бажань, жахів.
|
Дати характеристику образу Софі.
|
Описати Софі. («Мандрівний замок Хаула»)
|
Код класу: m6ejnwo
|
2.
|
Значення художнього прийому чаклунства у творі.
|
Знаходити елементи фантастики (чаклунства).
|
Виписати елементи чаклунства (фантастики) у творі.
|
Фізика
|
1.
|
Машини та механізми
|
Знатимуть будову та дію машин та механізмів
|
§44
|
4llsizc
|
2.
|
Прості механізми
|
Знатимуть прості механізми, які людина використовує у своїй діяльнсті та вмітимуть їх використовувати у повсякденному житті
|
§45
|
Історія України
|
1.
|
Наукові та технічні досягнення. Книгодрукування.
|
Називати наукові, технічні досягнення епохи Середньовіччя, визначати вплив винайдення друкарського верстату на подальшу долю людства
|
Опрацювати §24
С. 118 «Мислю творчо» №2 або №3
|
Код Класу: 2i2mex7
|
2.
|
Раннє Відродження і гуманізм
|
Називати періоди Відродження, визначати зміни в суспільстві, що сприяли появі ідей гуманізму
|
Повторити §25
С. 124 «Мислю творчо» №1
|