Предмет
|
№
|
Тема
|
Після вивчення теми учні зможуть
|
Завдання, які потрібно виконати
|
Примітка
|
Українська мова
|
1.
|
Контрольний докладний письмовий переказ
|
Пише на чернетці переказ тексту публіцистичного стилю з елементами роздуму
|
Написати переказ на чернетці, скинути вчителю
|
Код Класу: s46ltoz
|
2.
|
Контрольний докладний письмовий переказ
|
Пише і правильно оформлює переказ тексту публіцистичного стилю з елементами роздуму
|
Дописати переказ
|
Українська література
|
1.
|
Олександр Гаврош «Неймовірні пригоди Івана Сили»
|
Знає текст твору, характеризує головного героя Івана Силу(Івана Фірцака) як утілення непереможного духу українського героя
|
Читати. Заповнити резюме-характеристику головного героя за зразком у Класі
|
Код Класу: s46ltoz
|
2.
|
Олександр Гаврош «Неймовірні пригоди Івана Сили»
|
Знає текст твору, називає морально-етичні проблеми твору
|
Читати твір.
Пояснити морально-етичні проблеми твору: добро і зло, справжня дружба і любов, чесність і підступність
|
Алгебра
|
1.
|
Пряма пропорційність.
|
Означення прямої пропорційності, її графік та властивості. Побудувати графік функції.
|
П. 18, № 961, № 968
|
gt6oqty
|
2.
|
Розв’язування вправ. С/Р
|
Задавати формулою функцію та будувати її графік.
|
П. 18, № 973, № 975, № 980*
|
Геометрія
|
1.
|
Контрольна робота «Ознаки рівності прямокутних трикутників»
|
Перевірити знання з даної теми.
|
П.14 – П. 16
|
ktjj7rj
|
2.
|
Коло і круг, їх елементи.
|
Розрізняти коло і круг, називати їх елементи.
|
П. 17, № 592(1), № 593(1), № 597(1)
|
Англійська мова
|
1.
|
Travelling to Australia
|
Вміти розповідати про подорож до Австралії; огляд визначних місць країни
|
Виконати завдання в Google Classroom
|
Код доступу:
z4jcrdr
|
2.
|
Past Activities
|
Вживати та розрізняти дієслівні форми минулих часів
|
Впр.1,3 ст.165-166 (усно)
Впр.2,4 ст.165-166 (письмово)
П.2 ст.203, п.6 ст.205 (ГД)
|
3.
|
Welcome to London
|
Вміти надавати інформацію про визначні місця Лондона
|
Впр.1,2,3 ст.167 (усно)
Впр.4 (а,б) ст.168-169 (письмово)
VB cт.167
|
Зарубіжна література
|
1.
|
Розуміння сутності культури й освіти, призначення людини в сучасному світі.
|
Ознайомитись з поняттями «освіта», «культура» її значення в сучасному світі.
|
Узагальнюємо і підсумовуємо стр. 291
|
Код класу: m6ejnwo
|
2.
|
Діана Вінн Джонс (1934-2011). «Мандрівний замок Хаула»
|
Ознайомитись з автобіографією В. Джонс
|
Д. В. Джонс «Мандрівний замок Хаула»
|
Фізика
|
1.
|
Механічна енергія та її види
|
Знатимуть види механічної енергії та вмітимуть її знаходити
|
§42, №325, 329
|
4llsizc
|
2.
|
Закон збереження й перетворення енергії в механічних процесах та його практичне застосування
|
Знатимуть закон збереження та перетворення енергії та вмітимуть його застосовувати до розв`язування задач
|
§43, №334, 357
|
Історія України
|
1.
|
Християнська церква в ХІ-ХV ст. Єретики і боротьба з ними.
|
називати дату церковного розколу, пояснювати особливості християнських конфесій, тлумачити поняття: єретики, інквізиція, ордени, схоластика
|
Опрацювати §22
|
Код Класу: 2i2mex7
|
2.
|
Практична робота. Середньовічні школи й університети. Життя середньовічного студента
|
називати особливості навчання в середньовічних школах та університетах
|
Опрацювати §23
|