Предмет
|
№
|
Тема
|
Після вивчення теми учні зможуть
|
Завдання, які потрібно виконати
|
Примітка
|
Українська мова
|
1.
|
Частка як службова частина мови
|
Знає, що таке частка, розрізняє частки з-поміж інших частин мови, утворює з ними речення
|
Параграф 39 – правила вивчити
Впр.317,318 – усно
Впр.321 – письмово: завд 1 (до 9б), + завд 2 (до 12б)
|
s46ltoz
|
2.
|
Частки формотворчі та словотворчі
|
Знає, на які групи поділяються частки та може розрізняти їх
|
С.172-173 – правила читати
Вправа 323, завд 2 - письмово
|
Українська література
|
1.
|
Письмовий контрольний твір-роздум
|
Дописує твір
|
Дописати твір
|
s46ltoz
|
2.
|
Олександр Гаврош «Неймовірні пригоди Івана Сили»
|
Знає коротку біографію автора, історію, яка лягла в основу твору, починає читати твір
|
Створити інформаційне гроно за творчим та життєвим шляхом автора, а також про твір
|
Алгебра
|
1.
|
Лінійна функція.
|
Означення лінійної функції, її властивості та графік.
|
П. 17, № 897, № 902, № 908
|
gt6oqty
|
2.
|
Лінійна функція.
|
Побудувати графік лінійної функції, знаходити іі властивості.
|
П. 17, № 910, № 923(1), № 925(1).
|
Геометрія
|
1.
|
Розв’язування задач.
|
Розв’язувати задачі, застосовуючи ознаки рівності прямокутних трикутників.
|
П. 16, № 563(1), № 565(1)
|
ktjj7rj
|
2.
|
Розв’язування задач. С/Р
|
Розв’язувати задачі практичного змісту.
|
П. 16, № 576, № 578*
|
Англійська мова
|
1.
|
Famous Landmarks of Kyiv
|
Вміти надавати інформацію про визначні місця Києва, знаходити необхідну інформацію у прочитаному тексті
|
Впр.3 (а,б) ст.158-160 (усно)
Впр.4,5 ст.161 (письмово)
|
z4jcrdr
|
2.
|
A Trip to Australia
|
Вміти розповідати про подорож до Австралії, знаходити необхідну інформацію у прослуханому тексті
|
Впр.1 (а) ст.162 (усно)
Впр.1 (б), 2 ст.162-163 (письмово)
Впр.4,5 ст.86 (РЗ)
|
3.
|
London Tour
|
Вміти надавати інформацію про визначні місця Лондона
|
Впр.3 ст.163 (усно)
Впр.3,4 ст.163-164 (письмово)
Впр.3 ст.85-86 (РЗ)
|
Зарубіжна література
|
1.
|
Айзек Азімов (1920-1992). «Фах». Роздуми про майбутнє людини й людства.
|
Знати автобіографію А. Азімова. Знати зміст «Фах»
|
А.Азімов «Фах»
|
m6ejnwo
|
2.
|
Образ Джорджа Плейтена. Проблеми духовної реалізації людини.
|
Ознайомитись з образом Джорджа Плейтена
|
Працюємо над змістом твору стр. 290
|
Фізика
|
1.
|
Механічна робота
|
Учні володітимуть поняттям механічна робота. Вмітимуть застосовувати формулу роботи до розв`язування задач
|
§40, №288, 292
|
4llsizc
|
2.
|
Потужність
|
Учні володітимуть поняттям потужність. Застосовувати формулу потужності до розв`язування задач
|
§41, №297, 312
|
Історія України
|
1.
|
Культура Галицько-Волинської держави ХІІІ – першої половини XІV ст.
|
називати пам’ятки розвитку культури, описувати архітектурні споруди даної епохи
|
Опрацювати §26
|
2i2mex7
|
2.
|
Узагальнення знань
|
повторити й узагальнити опрацьований матеріал
|
Повторити §22-27
|